Vad förväntade sig folk egentligen?
Är det nåt som indikerade att han känner skam för det han begått?
Han sitter ju och skryter om hans gärningar, nämner gärna att han kallades "Yxan" och varför han kallades det.
Dyker upp i en video med kriminella rapparen Alex Ceesay, döpt "Sveriges största rånare", intro i nån Ferrari, där han uppenbarligen fortfarande tänker och agerar som en narcissistisk, skamlös gangster.
https://www.youtube.com/watch?v=CjB4x-BHtUY
Men nu blev väl den polishatande Nyheter24-journalisten Quetzala Blanco ännu våtare?
Hon som skröt i en krönika om hur hon fick i sig hans "rånarkuk".