2022-10-22, 23:18
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Tur vi har dig Gipsy-tears som kan informera oss. Skämt o sido. Tack för infon. Däremot i senaste podden sa Sara och Patrik att de arbeta själva jämfört med UK som är 20+ personer
Äsch, dom här kriminella pundarna har inga pengar. Gipsy-tears swishande räcker inte långt.
Citera
2022-10-22, 23:22
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Äsch, dom här kriminella pundarna har inga pengar. Gipsy-tears swishande räcker inte långt.

Oavsett vad de gjort i sina tidigare liv, hur är det intressant i samband med dumpen?
Citera
2022-10-22, 23:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Oavsett vad de gjort i sina tidigare liv, hur är det intressant i samband med dumpen?
Tidigare liv, ränderna går aldrig ur?
Tror du på en Kafkaesque metamorphosis?
Tror aldrig jag har påträffat en så synnerligen hop av outbildade människor.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-22 kl. 23:35.
Citera
2022-10-23, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Tidigare liv, ränderna går aldrig ur?
Tror du på en Kafkaesque metamorphosis?
Tror aldrig jag har påträffat en så synnerligen hop av outbildade människor.
Så du har inte lyckats sluta spela bort dina pengar?

Lär dig skilja på person och sak, vi borde kunna diskutera Dumpen och dess verksamhet utan att en fågelholk till demagog spammar tråden.
Citera
2022-10-23, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Gäddor både grips och åtalas tack vare Dumpen, de gripna generera ofta flera gripanden dessutom. Som en användare skrev om för ett tag sen, ofta får de träffar på andra saker hos gäddorna och de fälls för barnporr bland annat.

Om någon av dina möjliga kandidater till fader skulle få veta om din existens så skulle han vara stolt över dig! Bra jobbat!

En god vän till mig.

Ja... Helt obegripligt att gädda 102 inte förstörde bevisen när han visste att polisen skulle komma. Något han gått veta av via P&S. Vilket de fick kritik för.

Tyvärr använder P&S munnen mer än hjärnan. För de tycks ju fortfarande förvarna den misstänkte om att han ska polisanmälas.

Alla gäddor är väl inte så dumma att de sparar eventuella bevis om de vet att polisen antagligen kommer på en visit?

Börjar för övrigt bli dags att kolla vad som hände med gädda 102... Ska göra det. Återkopplar!
Citera
2022-10-23, 02:06
Medlem
Är de inte dags att gädda nummer 3 ska ta livet av sig snart?
Väntar ivrigt!
Citera
2022-10-23, 02:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Är de inte dags att gädda nummer 3 ska ta livet av sig snart?
Väntar ivrigt!
Du är för SVENSK hederskultur hör jag.

Nu när Dumpen blivit känd bland alla får de nog byta taktik, för Dumpens taktik är känd av alla nu.
Citera
2022-10-23, 05:34
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du är för SVENSK hederskultur hör jag.

Nu när Dumpen blivit känd bland alla får de nog byta taktik, för Dumpens taktik är känd av alla nu.
Har du belägg för det påståendet. Nä
Citera
2022-10-23, 05:58
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inga praliner här men Carlos, pizza och starköl slår aldrig fel, det blir det idag. Thea i toppform men jag hade gärna sett att den varit ännu längre. Vill höra Carlos svar på frågan om det är evidensbaserade metoder som han forskar på. Brukar ha ätit klart lagom till att damerna tänder ciggen.

Inget man vågar berätta för andra men känns bra för mig.
Underbar rutin! Carlos är ganska utdragen också så då hinner man äta i lugn och ro. Lägg på herr familjelekar på det så har du snart en långfilm.

Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Det fetmarkerade som jag markerat. Det är ganska så smaklöst. Börjar nästan undra vad du är för en filur och hur du kan vara så känslokall. Det verkar inte hälsosamt kan jag nästan tycka.
Jag håller faktiskt med om att det är smaklöst. Egentligen bryr jag mig inte nämnvärt ifall flyktingbåten kapsejsar eller inte. Det kommer ändå alltid nya. Men det känns så absurt ibland att läsa nyhetsrubrikerna att jag inte kan hjälpa att jag drar på smilbanden och tänker "jaha, 54 döda till, och här sitter jag med värmefilt och torkat renkött". För det är ju ingen som bryr sig och det är det som blir tragikomiskt. Tragiska nyheter blir en sorts underhållning i en trist vardag. Det är smaklöst. Men sådan är också mänskligheten i ett nötskal. Egentligen skrattar jag nog mest åt hur världen fungerar.
Citera
2022-10-23, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Underbar rutin! Carlos är ganska utdragen också så då hinner man äta i lugn och ro. Lägg på herr familjelekar på det så har du snart en långfilm.

Jag håller faktiskt med om att det är smaklöst. Egentligen bryr jag mig inte nämnvärt ifall flyktingbåten kapsejsar eller inte. Det kommer ändå alltid nya. Men det känns så absurt ibland att läsa nyhetsrubrikerna att jag inte kan hjälpa att jag drar på smilbanden och tänker "jaha, 54 döda till, och här sitter jag med värmefilt och torkat renkött". För det är ju ingen som bryr sig och det är det som blir tragikomiskt. Tragiska nyheter blir en sorts underhållning i en trist vardag. Det är smaklöst. Men sådan är också mänskligheten i ett nötskal. Egentligen skrattar jag nog mest åt hur världen fungerar.
Dumpen bryr sig och visar upp den smaklösa värld barnen möter bland sjukt kåta drägglande predatorer som inte vill annat än att suga livslusten ur dem. Dumpen jobbar för en god sak att påverka lagstiftning så den bättre kan skydda barn. Stödjer du det så kan du nog läppja din torrköttbit med godare samvete.

Mitt i allt elände så kan man allt få sig ett skratt som med den här galopperande gäddan t.ex.
https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-23 kl. 07:28.
Citera
2022-10-23, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Ja, men det blir ju inget brott begånget i en sådan här situation mer än möjligen sexuellt ofredande och det kommer inte polisen arbeta med brottsprovokation för att hitta.

Så polisen skulle kunna göra samma som de två på dumpen i dag utan att göra något de inte får. För att det sker inget brott, det kan alltså inte vara brottsprovokation! De hade dock kunnat (om/när brottsprovokation blir tillåtet för polis) ha amfetamin och skrivit att de säljer knarket och sen avtalat plats etc. Nisse dyker upp och betalar och får sitt knark. Nisse har köpt knark vilket är olagligt. Nisse utreds och sen åtal en åklagare honom typ.

Skulle det inte bli affär eller Nisse inte dyker upp har inget brott begåtts. Så handlingen sker vid överlämnandet.
Brottet begås redan när man skriver olämpligt till ett barn, eller vad man tror är ett barn. Det kommer med andra ord bli brottsligt att sakna farstu. Och det är på tiden.
Citera
2022-10-23, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Någon måste vara "The Dark Knight" hördu, när samhället inte fungerar.

Det är därför vi har Batwoman-Sara och 2 meter Boywonder.

Ett tufft jobb, där diverse högbröstade attackdoggar kommer rusande, ständigt på patraskets sida, eftersom de anser att lagen är till för att skydda de utan moral. Skönt att någon klarar av det.

För egen del ser jag fram emot gädda nummer 158. Må folkrörelsen i det fördolda fortsätta!
Lindöavtalet är ett steg i rätt riktning.
Inte konstigt att patrasket agerar desperat och hatiskt. De har ju allt att förlora och inget att vinna, därför flyr de ut i fanatism och orerar om ondskefulla demoner 👻
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-23 kl. 07:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in