2022-10-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Man vet att man gör något rätt när ni rysstroll bjäbbar i högan sky. Hur lågt vill ni sjunka det är frågan. Ryzzen åker på stryk och det är upp till er hur många år Ryssland vill vara avskydda. Det är väl för övrigt trevligt att starkare parter inte tillåts härja runt bäst man vill i världen. Att lägga näsan i blöt mot övergrepp är ett tecken på att västvärlden är rätt ute.

Äää du vet inte vad du svamlar om. För mig får Ryssland gärna vara avskydda i all evighet och Ukraina lika så jag har inget med nåt av länderna att göra. Det är bara intressant att följa detta och få fram den riktiga sanningen oavsett vad som sker nu och varför det startade. Letar man bara sanningen och ser den oavsett vilken sida som har rätt eller fel så känns det väldigt bra tycker jag.

Både ukrainare och ryssar är människor precis som alla andra du och jag. För mig är alla människor lika mycket värda i grund och botten jag känner inget hat så som ni Ukraina supporters verkar göra och ni bryr er inte så värst mycket om sanningen det märks. Det viktiga är att hata ryssar oavsett. Så tänker inte jag. Ganska skönt
Citera
2022-10-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Putin försöker fixa det, men samtidigt driver han sitt eget land mot Nordkorea-status. Ett urfattigt, inkrökt skräckvälde med vänner bara bland kufstater.

Han har redan fixat det. Ett Ukraina utan el. Det blir kallt det och inga mobiler som kan laddas.
Citera
2022-10-22, 22:31
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Jag stödjer ingen jag vill inte se krig. Jag är varken ukrainare eller ryss jag är svensk. Det enda jag är intresserad av är sanningen och vad som egentligen händer i detta. Och jag söker och får information från hela spektrat av rapportering från olika länders medier. Och man kan enkelt räkna ut att det stämmer inte alls med verkligheten det man får från Sveriges och andra västländers propaganda kanaler. Det är äckligt vad det ljugs och förvrängs i västmedia så långt har jag fattat.

Dom borde ha satt sig vid förhandlingsbordet för längesedan men det är USA/NATO som vägrat och dom driver på detta krig och lidande så mycket har jag fattat. Som sagt allt jag vill se och är intresserad av är sanningen och bara det sen spelar det inte mig nån roll om Ukraina eller Ryssland vinner det skiter väl jag i det här är deras krig inte Sveriges. Sluta lägg er i andras affärer med näsan i blöt.
Killen som tror att jorden är platt är bara intresserad av sanningen...
Mycket ska man höra.
Tror du att rysk media förmedlar nyheter mer sanningsenligt än väst?
Citera
2022-10-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Du menar att du vänder dig till ryskkontrollerad media för balans och din slutsats då blir att "västlig media" ljuger och förvränger. Reuters, AP, SKY, Aftonbladet, SVT, DN, CNN, BBC, Al Jazeera, ja, medier över hela spektrat och olika nationaliteter är de som förvränger om Rysslands krig mot Ukraina. Och att ryska statskontrollerade medier är att föredra kring Rysslands invasion av Ukraina?

Ridå ned. Hur mycket får du i ersättning från Kreml?

Nej du har helt fel sluta fantisera. Jag vänder mig inte till rysk media på något vis. Utan helt andra neutrala kanaler som bevisligen behandlar sanningen och inte för någon propaganda på något vis. Bara vad som FAKTISKT händer. Neutral fakta
Citera
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Man kan säga så här om Churchill lirade i Premier League i fotboll så lirar Zelensky i korpenserien alltså det under division 5 ungefär. Går inte ens att jömföra stora ledare från WW2 med någon docka som gör allt vad hans överordnade från en annan nation säger åt människan. Det mesta framför en feg green screen i miami eller italienska Rivieran dessutom.

Gå och lägg dig nu, denna tråd är för riktiga män, inte mesiga fjollor som du som grinar över lite kyla, okej? Jävla mes.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ryssland är ett u-land, så man kommer ändå vara mer utvecklade än Utedass-land

Ryssland har el. Det har inte Ukraina. Men din polare passikivi kanske kan skicka några stormkök.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Är väl mest USA som plågar Ukraina nu som håller detta vansinne igång och inte vill ha någon fredlig lösning. Detta är startat av USA för att försvaga ryssen och hålls igång av USA oavsett om ukrainska befolkningen får lida eller inte det bryr dom sig inte om på något vis. Ett utnyttjande av Ukraina som land och deras stackars befolkning.
Nej! Det är Ryssland som håller igång det. Sluta säga stackars om de som drabbas av de du stöder. Du är själv med på den onda sidan. Du kan inte komma undan din egen skuld. Den kommer du att få leva med resten av ditt liv.
Alla civiliserade människor lider med de som drabbas av det som Ryssarna orsakar. Men orsaken är Ryssarnas ingen annan. Trots ditt patetiska tvärtomspråk.
Citera
2022-10-22, 22:34
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Äää du vet inte vad du svamlar om. För mig får Ryssland gärna vara avskydda i all evighet och Ukraina lika så jag har inget med nåt av länderna att göra. Det är bara intressant att följa detta och få fram den riktiga sanningen oavsett vad som sker nu och varför det startade. Letar man bara sanningen och ser den oavsett vilken sida som har rätt eller fel så känns det väldigt bra tycker jag.

Både ukrainare och ryssar är människor precis som alla andra du och jag. För mig är alla människor lika mycket värda i grund och botten jag känner inget hat så som ni Ukraina supporters verkar göra och ni bryr er inte så värst mycket om sanningen det märks. Det viktiga är att hata ryssar oavsett. Så tänker inte jag. Ganska skönt
Du erkänner inte ens att Ryssland gjort sig skyldig till sina bombningar av civil infrastruktur i Ukraina. Du skyller istället detta på Nato och usa. Du är jävligt neutral och öppen du...
Citera
2022-10-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ukraina kommer snart inte vara ett utvecklat land.

Ryzzkt tvärtemotspråket.

Ryzzland kommer efter invasionen av Ukraina bli ett nytt Nordkorea 2.0.

Ingen kommer att vilja ha ngt med ryzzland att göra på flera decennier.
Ingen vill göra affärer med ryzzland
Ingen vill ha ryzzka turister i sitt land.
Ingen kommer att lita på en ryzz.
Ingen vill samarbeta med en ryzz.
Ingen kommer att vilja skriva ett avtal med en ryzz.

Lögner, hot och svek har ett högt pris!

Undantag.
Nordkorea och Iran.
Trevlig resa!
Glöm inte solbrillorna om ni reser på semester till Nordkorea!
Glöm inte hucklena om ni reser till Iran
Ett råd I största välmening.
Citera
2022-10-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Ryssland är definitivt inte det. Det visar deras handlingar. En samling ociviliserade idioter.

Jovisst, men ryssarna har sitt andrum österut, kina indien osv.
Ukraina har inte ens el. Hur ska landet drivas utan el tänkte du?
Citera
2022-10-22, 22:36
Medlem
Citat:
Nej du har helt fel sluta fantisera. Jag vänder mig inte till rysk media på något vis. Utan helt andra neutrala kanaler som bevisligen behandlar sanningen och inte för någon propaganda på något vis. Bara vad som FAKTISKT händer. Neutral fakta

Ryzzka tvärtemotspråket..
Citera
2022-10-22, 22:36
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ryssland har el. Det har inte Ukraina. Men din polare passikivi kanske kan skicka några stormkök.

Skickar Paasikivi något så är det nog jägarkök El kan man ordna.. Och det finns mycket Ukraina har som ryssland saknar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in