Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Du babblar ju om en massa annat plus la dig i en diskussion mellan mig och en annan användare.
Dessutom så är det topic att chess.com agerar på ett sätt som påverkar Hans karriär och möjlighet till ratningpoäng vilket tas upp i stämningsansökan så vart vill du komma?????????????????????????
Jag diskuterar topic, har du problem med det?
Chess.com driver en privatägd schacksite och spel där påverkar inte alls Hans officiella rating så du är okunnig om det också. Sjävklart har chess.com rätt att stänga av spelare som fuskar på deras site, inget konstigt med det. Värre om de lät fusk i turneringar om pengar passera.