Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-16, 14:54
Medlem
Så berätta era historier om när ni varit som kissnödigast🤣
Citera
2022-10-16, 15:19
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykusbrytus
Så berätta era historier om när ni varit som kissnödigast🤣
Som ung var jag på väg för att hitta någonstans att kissa på när vi blev stoppade av ett par snutar som trodde vi var några andra.

Var sjukt nära att kissa på mig medans de i vad jag tyckte var en evighet, höll på att be om ursäkt för att de stannat oss. Det slutade med att jag sa som det var, att jag bara måste få kissa. De ryckte på axlarna och sa okej, och jag sprang iväg och pissade typ fem meter därifrån, mot en buske.
Citera
2022-10-16, 15:39
Medlem
funktioners avatar
När jag såg klungan på storan i Göteborg för ett gäng år sen drack jag ett par öl innan och blev jättekissnödig halvvägs genom showen ungefär. Gjorde allt jag kunde för att sitta kvar men kände att jag inte kunde fokusera på annat än hur nödig jag var så jag fick tillslut försöka masa mig ut från min krångliga plats mitt i publikhavet.. Sorry för störet klungan!
Citera
2022-10-16, 15:55
Medlem
Finsk-fyllas avatar
En trea på en fyrgradig skala. Jag var berusad när detta skedde.
Citera
2022-10-16, 19:19
Medlem
mdlbs avatar
Jag blir kissblyg ibland och vid det här tillfället var jag på en mindre musikfestival. Drack tills jag helt enkelt inte kunde stå emot oavsett, magen var sjukt stor och det var en av mina mest tillfredsställande kissar någonsin.
Citera
2022-10-16, 19:23
Medlem
fckTGRs avatar
Hade jobbat sent och druckit en massa kaffe. Började känna mig smånödig när det var dags att åka hem men jag tänkte "ähh det tar ju knappt en timme så jag kan säkert hålla mig".. jo tjena.

Halvvägs började det bli riktigt illa och med en kvart kvar så var jag alldeles kallsvettig. Paniken växte och jag började få kramp i magen. Inget att pissa i och mitt på motorvägen så jag kunde inte stanna.

När jag kom in i stan var det plågsamt t.o.m. att gasa/koppla och svänga på ratten.
När jag parkerade visste jag inte hur jag skulle komma ur bilen för det kändes som minsta rörelse skulle spräcka blåsan. Lyckades långsamt hasa mig ut och liggande på sidan drog jag ner gylfen och pissade in under bilen bredvid.
Har nog aldrig känt mig så lättad som då. Bland det mest plågsamma jag upplevt och numera går jag alltid på muggen innan jag ska någonstans haha.
Citera
2022-10-16, 19:28
Medlem
Första veckan som budbilsförare, började bli försenad på rutten då kunder ej öppnade, hade druckit vatten och kaffe denna varma dag.
Var 2 stopp kvar och det tryckte något fruktansvärt på kissblåsan! Bilbältet tryckte, så fort jag böjde mig för att ta upp lådor kom det nästan en droppe...
Stod nästan och skuttade bak i bilen vid sista stoppet. Hörnet efter fanns en bensinmack och det var fan det ljuvligaste jag varit med om!
Lärde mig att inte dricka hypermycket samt att gå på toa när tillfälle ges.
Citera
2022-10-16, 19:43
Medlem
2001 när jag skulle på en tillställning i Stockholm. Hade lite tid innan så jag gick från hotellet vid stationen och hade väl en liten känsla av att jag var kissnödig men tänkte inte så mycket för jag kunde hålla mig ganska länge då. Jag gick till Sci-fi bokhandeln och letade böcker. Hittade en och när jag gick tillbaka var jag ganska kissnödig. Jag nästan sprang tillbaka de sista metrarna på hotellet och sedan hade jag en sådan där stråle som aldrig tog slut. När allt kändes som det var tömt fanns det droppar kvar.

Jag insåg senare att jag var en idiot när jag kunnat gå upp till slottet och urinoaren där.
Citera
2022-10-16, 19:45
Medlem
Sverighiztans avatar
Haha rätt rolig tråd ändå.

I mitt fall satt jag på en buss på väg hem från jobbet för ett par år sedan. Grejen va då att jag fick alltid vänta på min buss rätt länge, så ibland drack jag ett par öl i väntan på busshelvetet..

På bussen fick jag i vilket fall lägga mig på sidan, dra ner byxorna lite så att krille p kom fram, och rikta mig innåt såklart, (va själv på bussen och satt näst längst bak) siktar in mig på gardinen för att det inte skulle stänka så in i helvete.
Det funkade rätt bra haha. Kommer ihåg hur gardinen blev mörk sen hur det porlade i småbäckar närmre mittendörren under alla säten.
Den sprängande smärtan från magen släppte också. Hahaha, o jävlar va snabbt jag sprang av bussen sen.

Undrar vad chauffören tänkte sen.
Citera
2022-10-16, 20:08
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag pissade ner mig på lidl en gång..
Alltså, jag tömde inte hela blåsan men det gick fan inte att hålla inne det längre.
Jag hade druckit en jävla massa öl och skulle in och handla nått skitsnabbt, tänkte jag och jag var redan rejält pissnödig när jag gick in.
Kön visade sig vara 7 mil lång och dom öppnar aldrig en kassa till på det skitstället, så jag stod och led ett tag tills att jag inte kunde hålla emot mer..
Sen rann det... En rejäl fläck började växa på mina ljusgröna mjukisbyxor, jag fick panik och slängde allt skit jag skulle handlat och stegade ut.
Diskret men bestämt!

Utöver det, minns jag diverse bilresor till och från festivaler som var ett helvete!
Senast redigerad av Ulf-Knulldell 2022-10-16 kl. 20:13.
Citera
2022-10-16, 20:08
Medlem
grungewhores avatar
Varje gång jag läser en krönika av Anders Lindberg
Citera
2022-10-22, 11:55
Medlem
Borde väll lägga till min egen historia här. Det var nog när jag suttit fast i en bil runt 5 timmar och sbvept ungefär 10 bärs under resans gång. Rekomenderas inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in