Citat:
Ursprungligen postat av
Saggi
Jo, om det hade varit så…
Men nu tyder det mesta på att Ryssland var tvungna att invadera Ukraina för att stoppa Azovs våldtäkter på unga rysskor i Donbass.
Efter 1991 erkändes Ukraina av världen med dess gränser. Efter det har inte ryska soldater där och göra.
Även om Ukraina är nazistiska kannibaler som äter upp barn i Donbass så har inte Ryssland där och göra. (I Verkligheten är Ryssland värre) Och Ukraina HAR INTE begått något folkmord i Donbass. Det är ryskt hitta på.
Dessutom ska Sverige, Väst, Världen stödja Ukraina, då Ryssland är en fara för Sverige, Väst och Världen. Samt på alla sätt ett värre land än Ukraina.