2022-10-20, 22:11
Medlem
Enligt Aftonbladet artikeln så väntar man svar från NFC kanske skett nått genombrott i utredningen?
Citera
2022-10-20, 22:19
Medlem
villass avatar
Tror ni Einars album släpps inatt, är det nångång man bör släppa albumet så är det väl nu tänker jag?
Ett år efter hans död och det är på just fredagar artisterna brukar släppa sina låtar.
Citera
2022-10-20, 22:22
Medlem
Och som vanligt får kriminella skadestånd av Svenska staten över att ha suttit ”oskyldigt” häktade. Svar fick tydligen 70.000kr nu senast.

Detta skadestånd är till de personer som verkligen suttit OSKYLDIGT häktade.

Att livskriminella ska få hundratusentals kronor gång på gång är för mig helt vansinnigt. Klart som fan de kriminella kommer åka in och ut från häktet. Och så får de tröstpris på köpet från våra skattepengar.

Jag börjar tröttna på Sverige rejält. Fkn patetiskt allting är.
Citera
2022-10-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Vad finns det att berätta, Torped som bor mycket utomlands i olika länder hela tiden, och när tillfället dyker upp så åker han hem till lilla Sverige igen och pangar någon. Angående utseendet så ser han typ ut som en chilenare, kort hår, ca 170 och har tryckt Diana Baban i Turkiet men första platsen de träffades på var i Dubai!
Jag vill veta mer. Är detta den person som media skriver om som misstänkt? Tänker lite på Karma här, därför viktigt att klargöra vem det rör sig om.
Citera
2022-10-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Jag vill veta mer. Är detta den person som media skriver om som misstänkt? Tänker lite på Karma här, därför viktigt att klargöra vem det rör sig om.
Ja, Scar är personen media skriver om! Han va barndomsvän med Einar, och det va han som klippte Einar enligt mina källor också. Polisen vet att de va han men de har svårt med att hitta bevis!
Citera
2022-10-20, 23:01
Medlem
Citat:
Kan du utveckla vad du menade med Karma?
Citera
2022-10-20, 23:04
Medlem
Citat:
Kan du utveckla vad du menade med Karma?
Det behövs inte utvecklas. Karma kommer alltid, förr eller senare. Som man bäddar får man ligga, lite så.
Citera
2022-10-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ja, Scar är personen media skriver om! Han va barndomsvän med Einar, och det va han som klippte Einar enligt mina källor också. Polisen vet att de va han men de har svårt med att hitta bevis!
Scar är personen som ska ha varit den som verkligen avslutade Nils. Tidigare har han även puckat Einars bil vilket du kan läsa om i förundersökning gällande Vårbyhärvan, men om du tänker på karma så va försiktig för det är ingen vanlig liten skytt du leker med utan det är en av Sveriges mest fruktade torpeder åtminsonde i Stockholmsregionen. Malmö har också ett par stora namn, men Scar är hänsynslös och extremt farlig!
Citera
2022-10-20, 23:08
Medlem
Citat:
Det behövs inte utvecklas. Karma kommer alltid, förr eller senare. Som man bäddar får man ligga, lite så.
Sen tvivlar jag på att Scar blir klippt. Om någon tänkte klippa han så skulle de redan försökt, men folk har respekt för han våldskapital!
Citera
2022-10-20, 23:10
Medlem
Citat:
Scar är personen som ska ha varit den som verkligen avslutade Nils. Tidigare har han även puckat Einars bil vilket du kan läsa om i förundersökning gällande Vårbyhärvan, men om du tänker på karma så va försiktig för det är ingen vanlig liten skytt du leker med utan det är en av Sveriges mest fruktade torpeder åtminsonde i Stockholmsregionen. Malmö har också ett par stora namn, men Scar är hänsynslös och extremt farlig!
Jag är inte Karma, men han kanske också har ett pris på sig. 😊 Hur farlig han än må vara, så finns det alltid värre.
Citera
2022-10-20, 23:11
Medlem
HLundborgs avatar
Lång tråd. Från början var alla överens om det va den här Dumle som hade sålt ut honom, är det fortfarande konsensus?! Har det kommit någon ny info kring det.
Citera
2022-10-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Intressant. Denna scar är alltså så föraktad, hatad och jagad att han ej kan leva i Sverige, men hans yrke att mörda gör att han måste återvända till Sverige för att tjäna ihop pengar för att överleva utomlands. Hittade några bilder på honom. Han ser ut som en annorlunda rasblandning av afrikan, arab men inte som en chilenare. Namnet känns märkligt också. När jag googlar är det från kazakstan eller i denna region. Hans ursprung är för mig oklart, men det skulle vara intressant att veta vem hans mamma, pappa, syskon osv är. Gömmer de sig också? Har de skyddad identitet och skydd av Polisen?

En fråga till. Var ligger Dalen? Har ingen koll på något område i Stockholm som heter Dalen, ej heller hört talas om det. Är det långt utanför?
Enskededalen borde vara vad som menas, ska inte vara alltför långt från Globen.

Kallas oftast bara Dalen

Mycket kickers där 90tal tidigt 00, bråkade en hel del med Farsta från
Vad jag vet, noll aning om hur är nu.Dock
Senast redigerad av LupesVulpus 2022-10-20 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in