2022-10-20, 22:13
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Nej de ställde in för ikväll, liten chans o svårt i mörkret.

Är du säker??
Citera
2022-10-20, 22:14
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Är du säker??
MP kör lördag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamebred
Som någon skrev, farsan måste ju vara högaktuell. Hoppas han plockas in och ser till att tjejen kan hittas.

Polisen och MS har nog letat på fel ställen. De borde vända resurserna runt där hennes pappa bor. Hon kanske till och med är vid livet om hon är inlåst där någonstans. Verkar vara ganska stor tomt med mycket skog och sjöar omkring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Tror det är en tillfällighet som inte har med detta att göra.

Är ju inte säkert att gripen är mordvapen, MEN ifall pappan har hjälpt JJ kan brunnen fortfarande vara ett ställe där man gömmer en kropp.
Citera
2022-10-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Det har hänt i JJ lgh 95% att det är hon som gjort eller drivande (anstiftat) dessutom att hon senare var ut och träffade någon.. kan denna vara MH eller någon annan tredje person. Så att det skulle vara kafferhonan som gjort det är höga odds på.

Att det är vanligare med satyg hos ortenbabbar än adopterade.

Ursäkta att jag svor men jag störde mig på din formulering och vokabulär i sista meningen i inlägg nummer 443, för om det är vanligare med sattyg, som för övrigt stavas med två T:n, bland negrer och blattar, så borde det ju inte vara en skara adopterade som inte kan räknas som ortenbarn som du skrev, utan tvärtom dvs att det är många adopterade som kan klassas som ortenbarn, eller hur?
Citera
2022-10-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scire
Tror det stod i någon artikel att hon hade bra betyg, så kanske inte helt iq-befriad.

Jag har snarare hört från insatta att hon med sina betyg inte kunde komma in på den utbildning som hon gärna hade velat läsa. Sedan är det ju såklart diskutabelt vad bra betyg innebär.
Citera
2022-10-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Hemvärnet och MP ställer in sökandet för morgondagen.. Ja, det berättar ju med stor sannolikhet att BO har hittats – men anhöriga skall givetvis informeras först.

Tyvärr, slutade nog inte detta bra.
Hon är inte hittad, Missing people avslutade söket för ca 1 timme sedan, dom pausar söket imorgon för att återuppta sök på lördag igen.
Hemvärnet avslutar efter beslut från polisen.
Hemvärnet tar man in då förhoppningarna är att finna den försvunna vid liv.
Nu har det gått för många dygn och chanserna är mycket små att finna henne vid liv om hon varit utomhus denna tiden.
Citera
2022-10-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Fan va taskigt mot Paprikan.

Ha TTs mobil i lgh är inte värst smart för jag räknar med att den hittades där men kan även tagits med av MH?

Känns som att någon av dem sjungit ut med tanke på aktivitet som påstås med poliser söderut undras om det är RV31 mot Korsberga eller RV125 mot Nye där JJ far bor??

Mot Korsberga!
Citera
2022-10-20, 22:24
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Nej dem har ställt in imorgon också. Dock säger missing people att dem kommer fortsätta på lördag.

vart ser du att missing people ställt in imorgon? hittar ingen info om det
Citera
2022-10-20, 22:25
Medlem
Celestrons avatar
Blev T verkligen upplockad i nån bil eller? Är det bekräftat?
Citera
Medlem
glorups avatar
Har dom letat i källarförråden hos BO & GMs ?

Det här fallet fick mig att tänka på ett mord i mina hemtrakter för några år sedan. BO hade gömts i sitt egna källarförråd av GM. Ingen troll post.

Källa: https://www.expressen.se/gt/sa-strop-pojkvannen-jens-janzon-till-dods/
Citera
Medlem
Är det bara jag som tycker det är märkligt att pojkvännen inte deltar i sökandet?
Hade det varit min tjej som var försvunnen hade jag fan letat dygnet runt..

Aftonbladet:
Citat:
Toves pojkvän ska ha varit med när Missing people samlats varje dag, men han har inte själv deltagit i insatsen och eftersöket ute i terrängen.

– Nej, det har han inte. Han tycker det är obehagligt, säger hans mamma Cathrin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in