Det är lättare att hitta en kropp i dagsljus än i mörker.
Givet. Men varför inte fortsätta ändå? Finns massor av ställen som funkar att söka i även i mörker. Behöver ju inte handla om skog/vatten/terräng. Tomma lador, övergivna hus osv. Som förälder så kan jag absolut föreställa mig hur jävla hysterisk jag själv skulle vara. LETA, HITTA! HJÄÄÄÄLP!
Givet. Men varför inte fortsätta ändå? Finns massor av ställen som funkar att söka i även i mörker. Behöver ju inte handla om skog/vatten/terräng. Tomma lador, övergivna hus osv. Som förälder så kan jag absolut föreställa mig hur jävla hysterisk jag själv skulle vara. LETA, HITTA! HJÄÄÄÄLP!
Man forsätter inte leta i mörker eller på samma sätt eftersom det inte längre handlar om att ”rädda liv”. Dom förväntar sig nu att hitta en kropp och inte en människa vid liv.
Obs ligger som ofentlig handling en googling bort.
"Information från Emåförbundet
Kommunfullmäktiges beslut
Informationen noteras till protokollet.
Ärendebeskrivning
Emåförbundets ordförande maskat och IL, verksamhetsansvarig,
presenterar Emåförbundets verksamhet.
Emåförbundet bildades 2004 genom en sammanslagning av Emåns vattenförbund och
Emåområdets intresseförening. Förbundet arbetar med olika typer av samverkan inom hela
Emåns avrinningsområde. "
Med det har IL mycket kännedom om vatten frågan är om dotter JJ har snappat upp något av hans kunnande.
Näe man ser kartan över Vetlanda med omnejd är det ett jättearbete att söka av vatten. Jag tänker även brunnar i området finns så många sätt att dumpa en kropp på.
Vad tror ni har hänt? Skulle hennes väninna köpa knark av de två andra tjejerna men blev rånad och så hittar hon dem sedan och blir knivad själv och slängd i vattnet?