2022-10-20, 18:28
Medlem
Tänk om man någon gång kunde läsa en flashbacktråd där det fokuseras på fallet, och inte huruvida MGM är svarta, vita eller gula. Blir jävligt frustrerande att skrolla förbi mängderna med rasistiska kommentarer. Suck.
Citera
Medlem
Så enligt en klasskamrat i expressens artikel har JJ, 19 åringen beskrivits som manipulativ. Och MH 18 åringen som tyst och som håller sig för sig själv. Det låter som mastermind var JJ då...kanske och MH gjort eller varit med på smutsjobbet.
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Svar på frågor.

Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
1. Ingen vet om T är mördad eller inte!

2. Ingen vet om det är MH (och/eller JJ) som orsakat detta!

3. Det är knappast statistisk på att adopterade barn från Afrika har högre risk än någon annan att bli mördare.

Kan ni börja fokusera på att det är en ung kvinna som har försvunnit istället för att sprida era hemska åsikter om människor? Tråden växer med hat istället för nyttig information. Skärpning!

1. Nej det vet vi inte men högst troligt med tanke de dagar som nu har gått.

Utan mat kan TT klara sig länge men inte utan vatten.

2. Detta vet ingen heller men skulle jag gissa har de gjort det i samråd. Tror inte heller att det var menat som ett mord.

3. Det finns tyvärr en hel del otäcka fall från USA där vita par adopterat ett african-american barn som har slutat i tragedi. Kommer just nu ihåg ett sådant fall där en flicka tillsammans med pojkvännen (också svart) mördade hennes adoptivföräldrar på ett mycket grymt sätt. Alla adopterade svarta barn är förstås inte på det här sättet.
Citera
2022-10-20, 18:29
Medlem
Nu utreder polisen teknisk bevisning som visar att hennes telefon funnits i den ena kvinnans hem tidigt söndag morgon. Grannar har också hört höga ljud från lägenheten.
– Jag hörde rejäla dunsar, säger en granne.

Åååhhh … vart har de dumpat tjejen😪😪😪 Toves cykel hade också stått utanför den ena kvinnans hem men var sedan försvunnen..
Senast redigerad av missy123 2022-10-20 kl. 18:32.
Citera
2022-10-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Nu utreder polisen teknisk bevisning som visar att hennes telefon funnits i den ena kvinnans hem tidigt söndag morgon. Grannar har också hört höga ljud från lägenheten.

Åååhhh … vart har de dumpat tjejen😪😪😪

Källa? Länk?
Citera
2022-10-20, 18:31
Medlem
Citat:

Åååhhh … vart har de dumpat tjejen😪😪😪

Vart har du fått dom uppgifterna?
Citera
2022-10-20, 18:33
Medlem
Tove, 21, sågs senast under lördagskvällen då hon besökte nattklubben Nöjet i centrala Vetlanda. Två misstänkta kvinnor har häktats på sannolika skäl misstänkta för människorov. Nu utreder polisen teknisk bevisning som visar att hennes telefon funnits i den ena kvinnans hem tidigt söndag morgon. Grannar har också hört höga ljud från lägenheten.

från expressen.

....
Citera
2022-10-20, 18:33
Medlem
Citat:

Åååhhh … vart har de dumpat tjejen😪😪😪 Toves cykel hade också stått utanför den ena kvinnans hem men var sedan försvunnen..

Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Källa? Länk?

Expressen.. de uppdaterade för en stund sedan..
Citera
2022-10-20, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Vart har du fått dom uppgifterna?

Expressen uppdaterade för bara en liten stund sedan..
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Källa? Länk?

Expressen har uppdaterat sin artikel.
Citat:
Man har också uppgifter om att samma häktade kvinna lämnat sitt hem för att möta någon mellan 03 och 04 på natten.

Medhjälpare? Med bil kanske?
Citera
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Fy fan. Vidriga jävla värld.. Saknar ord.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Finns en badplats nära centrum och en sjö där vad heter den? Borde leta dör

Tänker du på Östanå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto