2022-10-20, 13:43
Medlem
Skaraborg2s avatar
Triangeldrama?

Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Inte en chans, uppenbart att det är ett lesbiskt drama

Skulle inte förvåna mig ifall detta skulle handla om ett triangeldrama.

Jag vet inte hur det är i Sverige men detta är inte alldeles ovanligt i USA.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/ung-kvinna-i-vetlanda-f%C3%B6rsvunnen-tv%C3%A5-kvinnliga-bekanta-beg%C3%A4rs-h%C3%A4ktade/ar-AA13aFHH?rc=1&ocid=winp1taskbar&cvid=51714187e3ea4 5f7adc04772089ee533
Senast redigerad av Skaraborg2 2022-10-20 kl. 13:50.
Citera
2022-10-20, 13:44
Medlem
fattakanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Vem är vad i detta ämne?
Antar att den där mörkhyade "saken" är en av GM men den nedre länken? GM också?
Båda de länkade är MGM som idag häktats på sannolika skäl och med fulla restriktioner för människorov
Citera
2022-10-20, 13:44
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Vem är vad i detta ämne?
Antar att den där mörkhyade "saken" är en av GM men den nedre länken? GM också?
Ja, båda är MGM.
Citera
2022-10-20, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
lätt att de är en knarkaffär som gått snett
jepp... TT vet kanske något om de båda andra tjejerna, som de inte ville skulle komma fram, eller liknande. alternativt ngn har inte betalat
Citera
2022-10-20, 13:57
Medlem
Pandalina4s avatar
Låt artikel, endast ingressen syns och jag citerar en mening från ingressen som låter intressant.

Citat:
Expressen har också talat med vänner och bekanta till de misstänkta.
– Hon är självgod och manipulativ, säger en klasskamrat.
https://www.expressen.se/nyheter/pappans-ord-om-haktade-dottern-chockerande-/
Senast redigerad av Pandalina4 2022-10-20 kl. 14:00.
Citera
2022-10-20, 13:58
Medlem
Det är väl vanligt att kvinnor med sexuellt trauman söker sig till kvinnor då dom inte känner sig säkra med män och därför är överrepresenterade. Det är ju inte som att dom utsätts på grund av att dom är bisexuella.

Oavsett så är tesen ”lesbisk svartsjuka” grundat i fördomar som vi inte bör ha så mkt focus på fören det kan bekräftas av någon.
Citera
2022-10-20, 13:58
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Uppdaterad sammanfattning 20 oktober

Försvunna Tove Tonnies:

Hon hette alltså Tönnies i efternamn, inte Tonnies.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
En sak jag blir lite förvirrad av här är "mobilmast på höjderna ovanför Biltema" och "mast när ekenässjön" känns som två olika saker? Sjön ligger ju ganska lång bort, nästan 8 km från biltema. Hur stort område täcker dessa master?

Det normala maxavståndet är 2 mil vid tätorter. Ute på landsbygden går det att köra längre avstånd, men på bekostnad av prestandan.

Det som är intressant är om man fått information om vilken eller vilka sektorer av masten som mobilen kopplat upp sig mot. Då kan man avgränsa mobilens område till en tårtcirkel. Har man dessutom avståndsinformation så kan man begränsa sökområdet till en remsa som är typiskt 400 meter bred och ca 2-3 km lång beroende på sektorbredden.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tyder mest troligt på en av de två börjat snacka.

Ja, det känns som det är neger-ma*a som ligger bakom mordet och att jude-j brutit ihop och börjat snacka samt skylla allt på neger-ma*a.

Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Wow. Det var nog den fulaste svarta flicka jag sett.
Det är lätt en butch-lebba.

*rysning*

Är det någon som vet om det från början rör sig om en pojke som bytt kön eller rent av en transa?
Citera
2022-10-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
Inget att fästa någon större uppmärksamhet kring. Troligen är den personens profil hackad. Såna konstiga meddelanden dyker upp hela tiden.

Ja inte hos mig har det inte kommit sådant meddelande. Vissa saker kanske är viktigare än förutfattade meningar.
Citera
2022-10-20, 14:08
Medlem
capires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigredesuede
Någon som vet varför MH har kommentarer på sin insta av diverse b-kändisar? Exempelvis inlägget från en bilaffär, J*akim L*ndell har kommenterat? Är hon någon form av känd person eller vad händer?

eller bara svenskar som tycker synd om denna M*j*…. ingen som bryr sig egentligen bara i skrift, så det skall se bra ut för svensken.
Citera
2022-10-20, 14:14
Medlem
Skaraborg2s avatar
Damfotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja jag håller med!

Det finns många flator inom fotbollen, jag har fått mig en viss kännedom.

Det är inga trevliga donnor. Dom tycker inte om när lagspelares killar finns med, dem spänner på sig och stirrar och att det är mycket malla i luften dom går loss på att stämpla ute på plan, svär och domderar i privat, snusar och dricker likt ena jävla svin.

Jag också.

Hade en arbetskamrat som spelade damfotboll i ett lag i Stockholm. Hon hade inte den här läggningen men berättade vad som t. ex. förekom i duscharna efter matcherna. Alla var förstås inte flator men merparten av laget var antingen lesbiska eller bisexuella.

Hur det är i Vetlanda fotbollslag där TT har spelat vet jag förstås inte men det förekommer säkerligen där också.
Citera
2022-10-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Låt artikel, endast ingressen syns och jag citerar en mening från ingressen som låter intressant.

https://www.expressen.se/nyheter/pappans-ord-om-haktade-dottern-chockerande-/
Har hört liknande från vänner i staden som är bekanta med henne och säger att hon måste ha någon form av empatistörning. Några sa att de inte är förvånade över situationen alls utan att hon absolut är mentalt kapabel att utföra något i denna stilen, det handlade snarare om när det skulle ske.
Citera
2022-10-20, 14:19
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
Har hört liknande från vänner i staden som är bekanta med henne och säger att hon måste ha någon form av empatistörning. Några sa att de inte är förvånade över situationen alls utan att hon absolut är mentalt kapabel att utföra något i denna stilen, det handlade snarare om när det skulle ske.

Vem åsyftas, J eller M?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in