2022-10-20, 13:14
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Patrik får starta ett företag istället för att driva det privat.
Helan kan inte gå och tugga tuggummi samtidigt. Dessutom är rövpannor med i ekvationen.

Så det kommer aldrig inträffa
Citera
2022-10-20, 13:15
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Att specificera planer kan jag inte göra då polisen i så fall kommer spana på mig och kanske kunna agera innan jag gör det.
Mord på politiker och förgiftade matvaror är dock brott som för mig inte alls är främmande, och något jag definitivt har kapacitet att genomföra obemärkt respektive utan att åka fast.

Jag är pedofil, det stämmer. Jajamensan. Min ondska riktar sig mot staten och samhället som inte skyddar mig trots att jag hittills i all utsträckning levt laglydigt. Inga fler frågor tack.
Kan konstatera att ditt påstående är väldigt intressant och en vinkling av problemet som jag personligen inte har tänkt på innan. Har du ork och lust så vore en utveckling av den biten ur ditt perspektiv intressant.
Citera
2022-10-20, 13:18
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Verkar som Dumpens följare nu betalar Saras alla skulder. Det är vad jag kan utläsa av Dumpens senaste Insta-uppdatering iaf. Så domänen är nog räddad (även om jag inte tror någon skulle vara beredd att betala 25-50 000 för den).
Budet är redan uppe på 46 500 och det är nästan sex dagar kvar. Jag gissar på närmare 100 000.
Citera
2022-10-20, 13:19
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajag02
Vem var den första som tog sitt liv? Letar förgäves men hittar inte
Var letade du, i arslet? Krävdes en googling på ”dumpen självmord” som fanns det bland topp fem i listan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6Qql9/lindas-sambo-hangdes-ut-som-pedofil-pa-dumpen-tog-sitt-liv
Citera
2022-10-20, 13:20
Medlem
Citat:
Verkar som Dumpens följare nu betalar Saras alla skulder. Det är vad jag kan utläsa av Dumpens senaste Insta-uppdatering iaf. Så domänen är nog räddad (även om jag inte tror någon skulle vara beredd att betala 25-50 000 för den).

Ett par kort utdrag:

Kan KFM varit så beräknande att de la ut domänen i syfte att sätta blåslampa i baken på Sara? Känns inte som en myndighet arbetar så, men hela grejen med domänauktionen känns märklig.
Ser onekligen ut så ja. Synd att ingen hann köpa domänet.
Ska bli så spännande att se vad SKV har att säga om det här sen...
Citera
2022-10-20, 13:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Budet är redan uppe på 46 500 och det är nästan sex dagar kvar. Jag gissar på närmare 100 000.

Kanske är Olof K som tänkt köpa den? Dumpen skriver vidare:

Citat:
PS.
Sorry "Sveriges Escobar" Olof K Gustavsson och er andra som sagt att ni lagt bud på Dumpen.se. Domänen kommer inte att bli er.
Våra Medlemmar ville inte det, så de satte stopp för den saken.
Så det så
Citera
2022-10-20, 13:21
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:

Ett par kort utdrag:

Kan KFM varit så beräknande att de la ut domänen i syfte att sätta blåslampa i baken på Sara? Känns inte som en myndighet arbetar så, men hela grejen med domänauktionen känns märklig.
Vilda fantasier att hon har skramlat ihop 160K på ett dygn.

Enligt henne själv i Aftonbladet är hon skyldig 800K
Citera
2022-10-20, 13:24
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Mannen hade berättat i chatten om övergrepp som han hade begått mot en tolvåring. Då han inte dykt upp för konfrontation så fick han därmed ett telefonsamtal istället. Han medgav då att det var honom de chattat med. Och med rädsla för vad som skulle hända med detta avskum när dessa övergrepp skulle komma att få konsekvenser så valde han döden istället.

Du förstår att säga något i en chatt inte betyder att det är sant? Lägg gärna fram dina bevis att den här mannen skulle begått ett övergrepp mot en 12 åring, annars kan du fara åt helvete som försvarar det Dumpen nu gjort sig skyldiga till.
Citera
2022-10-20, 13:25
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Kanske är Olof K som tänkt köpa den? Dumpen skriver vidare:
Ja, nu verkar den räddad redan. Tvära kast här. Då kanske det blir nåt nytt snart klassiskt mongo i reflexväst som gör entré även denna höst då.
Citera
2022-10-20, 13:26
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
De tar det som är mest värdefullt ekonomiskt i förhållande till lägsta funktionella värdet. Inga konstigheter.

Tragiska människor detta, som går att utröna i mina tidigare poster.
Citera
2022-10-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Brottsprovokation är INTE olagligt så länge det inte handlar om polis/myndighet.

Jag hävdar tvärtom - att Bengan 68 visar att han INTE är ofarlig när han åker iväg för att möta ett barn att ha sex med.

Brottsprovokation är olagligt för privatpersoner om det innebär uppvigling, oredligt förfarande eller medverkan till brott. Det är dessutom ett enormt steg att gå från ord till handling så jag tror att de allra flesta av gäddorna som fångats på film är ganska ofarliga.
Citera
2022-10-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Du negligerade tjack inköp

Det var längesen hon slutade med den skiten. Idag blir det inte starkare grejer än två Heiniken från minibaren på hotellrummet efter 50 mil vid ratten och det är ju inget fel med det.

Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Är det en förening? Vad för sorts? Kan man bli medlem? Då borde ekonomin vara tillgänglig och du kan väl påverka.

Ja men här gäller inte offentlighetsprincipen. Möjligt att Relentlesslys kontakter bland bankdirektörer kan ta sig förbi sekretessen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in