2022-10-20, 10:01
Bannlyst
Vil inte vara sådan men....hon Maja, var det en Markus/Mattias/Martin/M-namn som har "bytt kön"? Tycker hon ser lite väl manhaftig ut på sina bilder på Instagram.
Citera
2022-10-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adv3nturous
Hade du faktiskt läst tråden hade du vetat att JJ har egen lägenhet

Det är jag som har skrivit trådens sammanfattning. Har lusläst tråden. Har fått fel uppgifter om att hon fortfarande bodde hemma.
Citera
2022-10-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Kan du kopiera in artikeltexten här? för oss som inte är prenumeranter

Det var egentligen det enda intressanta det som jag klippte in, i övrigt handlade det bara om de att de skulle fortsätta söka, mer eller mindre en upprepning från tidigare dagar.
Citera
2022-10-20, 10:05
Medlem
Karta över området: https://i.imgur.com/LowJCrE.png

(FB) Ung kvinna försvunnen i Vetlanda (2022-10-16)
Citera
2022-10-20, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Kan du kopiera in artikeltexten här? för oss som inte är prenumeranter

21-åriga T försvann efter en utekväll i Vetlanda i helgen och hon har fortfarande inte hittats. Stora sökinsatser har pågått under veckan och enligt Missing people deltog närmare 500 personer i sökandet under onsdagen.
På torsdagsmorgonen har polis, militär och räddningstjänst samlats för att organisera dagens sök. Vid klockan 10 ansluter också Missing people.
Tidningen kan nu berätta att senast som T mobiltelefon kopplades upp var klockan 03.50 på söndagsmorgonen i en mobilmast på höjderna ovanför Biltema. Det är just nu polisens senaste spår, enligt uppgifter till tidningen.
Angelica Israelsson Silfver, presstalesperson vid polisregion Öst, berättar att T fortfarande inte har hittats och att sökinsatsen under torsdagen fortsätter i samma stora omfattning.
Citera
2022-10-20, 10:08
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
"– Vi utgår från att vi kan hitta henne vid liv, säger Angelica Israelsson Silfver, presstalesperson vid polisen region öst. "

Alltså vad har hänt egentligen har dom låst in henne i något förråd eller vad i hela friden har hänt här egentligen?

Tror polisen verkligen det?
Är det därför man draggar?
Citera
2022-10-20, 10:09
Medlem
21-åriga tjejer som inte flyttat från hembygden. Låter i mina öron som att de är familjeorienterade. Är inte dessa tjejer sambos med pojkvänner?
Att råka eller med avsikt döda någon kan väl hända även om det är svårt. Droger eller fall? Mordvapen orsakar väl blodspill som troligtvis inte finns eftersom de ”bara” är skäligen misstänkta. Men att göra sig av med en kropp… borde det inte rimligen finnas fler inblandade här?
Citera
2022-10-20, 10:09
Medlem
Merwinnas avatar
Hon (det förmodade brottsoffret) är både begåvad (i och med att hon kom in på läkarlinjen) och mycket vacker. Förmodligen kunde de två fula, misslyckade trashtjejerna inte tåla detta. Avundsjuka är motivet, tror jag.
Citera
2022-10-20, 10:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Där brott skett och där kropp(delar) förflyttats, på golv, kläder och i bil. Medmera?

Ok men någon kropp finns ju inte. Man vet heller inte var ett eventuellt brott skett.
Citera
2022-10-20, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Han sa ju också att han satt med henne vid ett bord (i 10 minuter) och det var fler människor än vad det brukade på stället, så då undrar man varför han kände att det var så viktigt att sätta sig ner med just henne den kvällen, (då det enligt honom inte var något konstigt med henne och han inte kände henne sen tidigare) Bara tankar från mig🤷‍♀️

En bra fråga!
Citera
2022-10-20, 10:14
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Senast 12:00 kommer åklagaren med besked, kanske får vi reda på mer om vad dom faktiskt vet då.
Har du hört/läst det? Jag har letat, men hittar inget om att åklagaren har sagt någon tidpunkt för besked.
Edit: De blev häktade, så min fråga blev irrelevant.
Senast redigerad av Matamata 2022-10-20 kl. 10:52.
Citera
2022-10-20, 10:18
Medlem
LadyLaguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Karta över området: https://i.imgur.com/LowJCrE.png

(FB) Ung kvinna försvunnen i Vetlanda (2022-10-16)

Det förklarar varför Missing people utgick från hydro arena under första sökdagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in