2022-10-18, 22:57
Medlem
Jag tycker det är extremt roligt att den där ghost lägger upp Alex alla meddelanden öppet där Alex erkänner att han har liv på nacken och dessutom mordhotar denne till livet mellan raderna. Kan någon tipsa polisen? 😂 Lås in äcklet igen tack!
Citera
2022-10-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag tror inte de fejkat uppbrottet, det var han för nerknarkad för. Men ja jag tror exonph blir skapligt matt på att ha suttit och stöttat Alva så enormt, bara för att se henne ta tillbaka aset utan att blinka.

Hoppas Nic*le kan gå ut med lite snaskig info nu då.

Så himla förnedrande allt är för Alva, men hon fattar inte det själv utan sitter och köper Alex ord om henne. Nu har hon väl tvingats lova honom att hon ska förändra sig och kämpa bättre med sin hygien och ärlighet. Klassisk jävla narcissism Vi var många som såg det komma dock... Har man väl sett eller upplevt en sådan relation själv så märker man andra som lever i det på en gång.

Alva du gör bort dig, nu tappade du mitt stöd. Du vet vad han går för nu. Du har i princip precis accepterat att han får fortsätta misshandla dig. Han behöver dig nu för sin kanal plus att Ni*ole inte tog hans skit. Annars hade han varit kvar där. Make no mistake.
Ja precis, lyssna nu Alva på MrsLibra och mig! Och alla andra... Han pratar kanske om att bättra sig, lovar hit och dit. Grejen är att det kommer han inte göra. Om du tar tillbaks honom nu så har du i hans huvud accepterat att han beter sig som han gjort. Ju mer han har kommit undan med desto värre blir han. Man skulle önska att folk blev respekterade för att vara snälla och lojala men det är tvärtom med sådana som Alex. Har du tolererat honom fast han svinat så tappar han respekt och fortsätter. Spring Alva Spring! Inte för jag tror att du kommer lyssna. Inte just nu, men kanske fastnar vissa ord i bakhuvudet i alla fall...
Senast redigerad av TigerKid2 2022-10-18 kl. 23:01.
Citera
2022-10-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Han verkade få bråttom ur Göteborg Ser nu på Alexs story hur de är på väg i bil, känns som långtur tillbaka till sthlm. Han, Alva och någon Mommo. Där fram syntes inte vilka som satt.. Mössan på och mycket pangande med fingret där i baksätet
Den storyn som ligger på Alex insta nu? Det är ju bara Alex o snubben bredvid som kör i bilen…?

Är vi ens säkra på att Exonph syftade på Alex o Alva?

Den här Ghost face verkar ju mest vara efterbliven, tror inte det blir nåt mer av den där grejen faktiskt.

Men nån här i tråden måste ju veta saker på riktigt o inte bara massa skit (!) om Alva o stugan som man inte orkar läsa en enda till kommentar om!
Tex Nicoles kompisar måste ju läsa detta, ge oss nåt juicy!!
Citera
2022-10-18, 23:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon85
Den storyn som ligger på Alex insta nu? Det är ju bara Alex o snubben bredvid som kör i bilen…?

Är vi ens säkra på att Exonph syftade på Alex o Alva?

Den här Ghost face verkar ju mest vara efterbliven, tror inte det blir nåt mer av den där grejen faktiskt.

Men nån här i tråden måste ju veta saker på riktigt o inte bara massa skit (!) om Alva o stugan som man inte orkar läsa en enda till kommentar om!
Tex Nicoles kompisar måste ju läsa detta, ge oss nåt juicy!!

Om du kollar noga så sitter Alex i mittensätet bak, och har en kortare med ljus jacka intill sig på ena sidan(höger från vår vinkel). Eftersom de blir körda så tror jag att Gbg trippen är över. De står still vid någon bensinmack.

Vilka andra skulle det vara som skulle släppa en video IHOP och meddela detta. Eftersom de exakt nu börjat hänga igen så är sannolikheten ganska hög att det är dem hon menar. Hon har även haft tät kontakt med Alva innan kring uppbrottet så känd som detta är paret hon skulle tycka var skevt blev ihop igen, eftersom hon uppmanar till att vi inte ska se videon ens när den kommer.

Ja Nicole får gärna öppna upp och berätta! Men det kring stugan är sant, Alva lämnade det för stökigt så Alex kände för att knarka. Kolla hans video själv ang uppbrottet
Citera
2022-10-19, 00:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ja precis, lyssna nu Alva på MrsLibra och mig! Och alla andra... Han pratar kanske om att bättra sig, lovar hit och dit. Grejen är att det kommer han inte göra. Om du tar tillbaks honom nu så har du i hans huvud accepterat att han beter sig som han gjort. Ju mer han har kommit undan med desto värre blir han. Man skulle önska att folk blev respekterade för att vara snälla och lojala men det är tvärtom med sådana som Alex. Har du tolererat honom fast han svinat så tappar han respekt och fortsätter. Spring Alva Spring! Inte för jag tror att du kommer lyssna. Inte just nu, men kanske fastnar vissa ord i bakhuvudet i alla fall...

Kloka ord! Ju mer de kommer undan med, desto mindre respekt får de för en. Helt omvänt. Hon kommer ångra sig hårt.
Citera
2022-10-19, 00:24
Medlem
Det finns inga barn i detta totala jävla kaos?
Bara dumma vuxna?
Citera
2022-10-19, 01:48
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Det finns inga barn i detta totala jävla kaos?
Bara dumma vuxna?

Jag tror Alex kan räknas som ett barn med tanke på hans mentala funktionsnedsättning och eftersom han har en daglig vårdare?
Citera
2022-10-19, 02:13
Medlem
YugLdds avatar
Jag antar att Alex först och främst ses som en pundarluffare i kriminella kretsar. Men någon form av rykte lär han ha efter mordet (alla vet att det var han) samt tiden på kåken. Kanske som oberäknelig, aggressiv, särskilt som påtänd… vad vet jag.

Hur som helst i den världen Alex lever så står hans rykte, vad det än är, på spel nu när denne Ghost totalt synar Alex bluff. Han gör ner Alex extremt.
Alla som lever i den världen vet att Alex måste agera och visa att han inte är någon fitta annars tappar han all eventuell cred och trovärdighet och kommer för evigt eller tills han begår något större ”respektingivande” brott förpassas allra längst ned i hierarkin.

Jag tror det kan hända något nu. Säkert inte med Ghost (Vi minns alla vad som hände när Alex letade efter Blattelito - inget) men detta sätter griller i huvudet på Alex det är jag övertygad om. Han inser att han inte är den man han trodde att han var och att även personerna omkring honom kommer förstå det. Alva tex.
Blir nog en hel del droger för att lugna nerverna och då kan vad som helst hända. Alex är nog inte van att inte tas på allvar. För han är stor och stark och gängkriminell. Utan gäng då, såklart.
Senast redigerad av YugLdd 2022-10-19 kl. 02:16.
Citera
2022-10-19, 02:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Är du kvar i kiss och bajs-åldern? Dagisbarn tycker sånt är kul och spännande att prata om.
Bara jag som föreställer mig lukten?
Citera
2022-10-19, 04:49
Medlem
Någon som spelade in liven nyss? 😂
Citera
2022-10-19, 05:07
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotiq90
Någon som spelade in liven nyss? 😂

Nej men jag såg de 2 sista min av eländet. Skapligt sliten är han
Citera
2022-10-19, 05:45
Medlem
jesussugers avatar
Är det verkligen sant att Alva inte kan hålla tredje ögat stängd? trevligt och nuppa henne och helt plötsligt sprutar det bajs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in