Citat:
Ursprungligen postat av
leRoiSoleil
Jag tycker man måste vara ödmjuk mot att de som inte röstat höger detta val är besvikna.
Ärligt talat, nu måste vi verklgien hålla ihop allesammans och får inte ägna oss oförskämdhet och bitterhet. Vi kan bara lyckas om vi samarbetar.
Därför tycker jag ni som röstat vänster inte skall vara besvikna, utan gå istället rakryggad till er närmaste spegel.
Se in i den och se på personen som röstade vänster det här valet.
Och inse att ni inte bara är fega betydelselösa små fittor, utan också totalt misslyckade förlorare som alla hatar och aldrig kommer glömma är ansvariga för allas våra problem.
En duktig spelare tackar sina motståndare efter en förlust. Socialdemokraterna t.ex sitter och surar, kommer med patetiska saker och dessutom blandar SD i allt vad de kan. De sitter dessutom och snackar skit om Sverige, att demokratin försvinner etc. Så jävla patetiskt!
Nä, är glad att de är väck och den nya regeringen kommer få det tufft i början, men jag tror det är ett sammansvetsat gäng som kommer klara av det. Jag tror absolut på en förbättring, det gäller bara att de dåliga förlorarna taggar ner och börjar samarbeta så kommer allt gå betydligt smidigare.
För att ta Socialdemokraterna t.ex, kolla vilken skillnad det är på Sossarna i Sverige jämfört med andra Nordiska länder. Sossarna här är maktgalna och gör allt för maktens skull, men att ha makten och sköta den, det kunde de absolut inte.