2022-10-17, 11:35
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Har du sett Jimpans flickvän? Att Ebba är sugen på Jimpan är odiskutabelt, hon är som alla andra kärringar, är sugen på förbjuden frukt. Jimpan bryr sig inte han ar bättre godsaker hemma.
Å ja, han tindrar ju med ögonen när Ebba pratar, och blickarna han ibland ger henne säger mer än 1000 ord.

Jag skulle tro att det är med hans goda vilja hon blir näringsminister. Aldrig att KD fått en sådan post om han inte hade lobbat för det.

Men om dom ligger eller inte vet jag faktiskt inte, men vem vet, Jimpa kanske gillar att ligga både hemma och på jobbet.
Citera
2022-10-17, 11:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Å ja, han tindrar ju med ögonen när Ebba pratar, och blickarna han ibland ger henne säger mer än 1000 ord.

Jag skulle tro att det är med hans goda vilja hon blir näringsminister. Aldrig att KD fått en sådan post om han inte hade lobbat för det.

Men om dom ligger eller inte vet jag faktiskt inte, men vem vet, Jimpa kanske gillar att ligga både hemma och på jobbet.
Ebba kör ju med kvinnliga härskartekniker och försöker linda Jimmie kring lillfingret med våpaktiga tendenser.
Men att hon skulle hoppa i säng med den där fettsäcken är nog helt uteslutet.
Citera
2022-10-17, 12:51
Avslutad
Ebba såg rätt nöjd, är hon brunett med blonderat eller?
Citera
2022-10-17, 17:41
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers

Råttfärg med blekta slingor. Hon uppträder numera som en stel skyltdocka på en modegala med massa smink, knallröda byxor och kavaj, rött matchande läppstift m.m. Hon tycks mer intresserad av att visa upp sig själv, än föra fram sin politik.
Citera
2022-10-17, 18:00
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Har för mig att jag sett en bild från när hon var politsk broiler innan hon började bleka håret och operera sig. Och då var hon brunhårig och hade väldigt glest mellan tänderna. Någon jämförde henne med Knäckehäxan. Värd knappt två kameler på den tiden.
Citera
2022-10-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Råttfärg med blekta slingor. Hon uppträder numera som en stel skyltdocka på en modegala med massa smink, knallröda byxor och kavaj, rött matchande läppstift m.m. Hon tycks mer intresserad av att visa upp sig själv, än föra fram sin politik.
Det är jobbigt att lyssna på att "tillsammans gör vi allting bättre" vilket är hennes inledande svar på varenda fråga. Därtill är hennes skönhet starkt överskattad, eller kanske har den försvunnit sedan överenskommelsen som räddade hennes politiska framtid. Hon såg ut som en ond häxa i senaste Agenda.
Citera
2022-10-17, 18:48
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har för mig att jag sett en bild från när hon var politsk broiler innan hon började bleka håret och operera sig. Och då var hon brunhårig och hade väldigt glest mellan tänderna. Någon jämförde henne med Knäckehäxan. Värd knappt två kameler på den tiden.

Uppenbart fixat tänderna med skalfasader också. Här ser de bedrövliga ut. Höger framtand är trasig och kissfärgad. Framtänderna är även sneda, vilket de inte är nu.

https://www.bildtagg.se/bild/8ge458la5g867xh50p1ruerg
Citera
2022-10-17, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Uppenbart fixat tänderna med skalfasader också. Här ser de bedrövliga ut. Höger framtand är trasig och kissfärgad. Framtänderna är även sneda, vilket de inte är nu.

https://www.bildtagg.se/bild/8ge458la5g867xh50p1ruerg

Brunett eller råttfärgat, Ebba passar bäst som blond, kanske lite för långt hår nu.
Citera
2022-10-17, 22:33
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är jobbigt att lyssna på att "tillsammans gör vi allting bättre" vilket är hennes inledande svar på varenda fråga. Därtill är hennes skönhet starkt överskattad, eller kanske har den försvunnit sedan överenskommelsen som räddade hennes politiska framtid. Hon såg ut som en ond häxa i senaste Agenda.

Hon ser barsk och elak ut och hennes häxnäsa gör inte saken bättre. Jag tror hon är riktigt jävlig att leva med. Stör mig på hennes överlägsna framtoning. Hon framstår som en bitch och försöker prata så tydligt och fint hela tiden, som en lärare som talar till småbarn.
Citera
2022-10-18, 10:10
Medlem
Idunas avatar
Att många kvinnor ogillar EB är inte så konstigt.

Kvinnor ogillar nämligen i regel kvinnor som ser bättre ut än de själva gör. De politikerkvinnor som blir poppis bland andra kvinnor, är vanligtvis fula och/eller gamla, avsexualiserade.

Vi män gillar däremot EB skarpt. Visst har hon några skönhetsfläckar, men det gör ju bara skönheten större, ger den karaktär.
Citera
2022-10-18, 11:10
Medlem
Ebba Busch (KD), 35, näringsminister och vice statsminister

En reinkarnation av Maud Olofsson 🤡
Senast redigerad av 2006 2022-10-18 kl. 11:15.
Citera
2022-10-18, 11:49
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ebba Busch (KD), 35, näringsminister och vice statsminister

En reinkarnation av Maud Olofsson 🤡

Vad har Busken för kunskap på området? Meriter från Livets ord? Uppstyltad och målad till tänderna idag, hon vill verkligen vara Sveriges nya modeikon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in