2022-10-18, 02:05
Medlem
Relentlesslys avatar
Har inte Instagram eller Twitter. Är dom på dom plattformarna också?
Någon med kännedom?

Hittade Twitter kontot: https://twitter.com/dumpen_se?lang=en

Hittade Instagram: https://www.instagram.com/p/CSOXl1Yoe2B/

Dumpen går verkligen all-in.

Var dom inte på TikTok också?
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 03:04.
Citera
2022-10-18, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det inte så att ”you reap what you sow” Karma.

Något 90 nummer kommer dessa tomtar aldrig erhålla.

För övrigt, är det rätt underhållande att hon hänger ut folk till höger och vänster. Får några email från några tokstollar, stoppar svansen mellan benen och ordnar skyddad identitet. Hon bodde väl i sin bil om jag inte missminner mig. Vad hade hon förväntat sig skulle hända? Leker man med elden….

Tror hon har författat dom emailen själv.

Martyr, not so much
Nja, hon skyddar sin familj. Var för övrigt citat härifrån med.
Citera
2022-10-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Jag skulle vilja veta om anhöriga fått hot. Trakasserier mot anhöriga är ju känt. Detta ställer sig Sara kall inför? Verkar så. Så synd om henne är det fan inte. Offerkoftan klär henne nästan lika illa som hennes övriga garderob, vilket inte vill säga lite.
De erbjuder anhöriga stöd och uppmanar folk att aldrig gå på anhöriga, att de också är förövarnas offer.
Citera
2022-10-18, 02:13
Medlem
Citat:
Häpnadsväckande. Fick du verkligen det? Helt galet

Ja, inte i pm utan helt öppet i tråden. Nu är man ju anonym här så det är ju en annan grej än om jag inte varit det. Men men, hot mot icke anonyma kritiker lär väl förekomma. Malin Michea blev ju uppringd och trakasserad av någon dumpling. Hon och anhöriga fick också systematiskt ta skit och förtal från Sara själv. Bank med bra villkor kan Dumpen se sig om i månen. Att Bolagsverket godkänt Hat-Dumpen att drivas som förening må vara märkligt, men det privata läringslivet har uppenbarligen mer omdöme.
Citera
2022-10-18, 02:13
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nja, hon skyddar sin familj. Var för övrigt citat härifrån med.

Hon bodde ju i en bil och hennes barn omhändertogs för länge sedan av sociala myndigheterna. Så det du skriver är inte plausibelt.

Jag väntar bara på att Helan skall bli av av med sin bostadsrätt. Han har ju Dumpens adress där. Förmodar att BRF inte är speciellt lyckliga över det.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 02:17.
Citera
2022-10-18, 02:15
Medlem
Citat:
De erbjuder anhöriga stöd och uppmanar folk att aldrig gå på anhöriga, att de också är förövarnas offer.

Och stöd vill man ha av de som orsakat ens trauma? Hör du inte hur toxiskt det låter?
Citera
2022-10-18, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Såsom hon breder ut sig på hemsidan, att hon slåss för uppmärksamheten, hennes sätt att uttrycka sig, alla bilder, hennes våldsamt aggressiva stil och ton under klippen.

Ska man tycka det är patetiskt eller ska man bara tycka det är sorgligt?

Du skriver avslutningsvis, "författar emailen själv"

Har under senare tid fått känslan av att där gömmer sig ansvariga utgivaren själv bakom alla "inkommande stryka medhårs/ge komplimanger enbart" kommentarer under de olika inläggen. Känns inte inläggen lite väl genomskinliga ibland?

Skulle inte förvåna mig. Är man världsmästare i manipulation finns inga som helst hämningar.
Folie är en bristvara på din lokala affär? Kanske vaccinet som påverkat dig negativt? Därför du inte tog fler? Jag förstår att månlandningen är en bluff, kan du förklara mer och visst finns en stor organisation judar bakom allt vitpixlande? Och dumpenpeddona, de är oskyldiga offer.
Citera
2022-10-18, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Och stöd vill man ha av de som orsakat ens trauma? Hör du inte hur toxiskt det låter?
Nej klart de inte vill ha förövarnas stöd dummer. Tsk tsk tsk.
Citera
2022-10-18, 02:21
Medlem
Citat:
Nej klart de inte vill ha förövarnas stöd dummer. Tsk tsk tsk.

Vilka förövare?
Citera
2022-10-18, 02:59
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Hon bodde ju i en bil och hennes barn omhändertogs för länge sedan av sociala myndigheterna. Så det du skriver är inte plausibelt.

Jag väntar bara på att Helan skall bli av av med sin bostadsrätt. Han har ju Dumpens adress där. Förmodar att BRF inte är speciellt lyckliga över det.

En bostadsrätt intill Korsvägen, Liseberg, den är värd sina miljoner, min undrar är då hur Putte hamnar i domstol gentemot Swedbank för dryga 100', sen att han måste delbetala den skulden under flera år efter att dom fallit?

Det känns utan tvekan som att både Sara och Putte kan vara i stora behov av att det plingas i telefonen.

Vad händer om Dumpen får ett 90-konto, lämnar Putte skutan då?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-18 kl. 03:09.
Citera
2022-10-18, 03:09
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
En bostadsrätt intill Korsvägen, Liseberg, den är värd sina miljoner, min undrar är då hur Putte hamnar i domstol gentemot Swedbank för dryga 100', sen att han måste delbetala den skulden under flera år efter att dom fallit?

Varför har inte Swedbank gått vidare med inkasso, kronofogden och begärt utmätning. Är en enkel process
Citera
2022-10-18, 03:12
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Varför har inte Swedbank gått vidare med inkasso, kronofogden och begärt utmätning. Är en enkel process

Puttes dom fanns tidigare i tråden tillsammans med Saras dryga trettiotalet domar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in