Citat:
Ursprungligen postat av
Moscow-Mule
Det låter mest som att du bara kör på med "jamen jag tror att" -argumentet? Så vad vill du att jag ska svara på det?
Finns massor av rapporter som tyder på att rätt många mobiliserade soldater nått fronten men menar du att alla måste komma på en gång? Eller vad menar du? Finns det så stora bussar?
Det finns därtill massor av rapporter, analyser, reportage och videos (även ryska) som pekar i princip alla pekar på att det är otränade och dåligt utrustade soldater som når fronten som jag inte orkar lista här men som jag skrev är jag givetvis intresserad om det finns någon information som tyder på något annat.
Däremot så är vilda och allmänna killgissningar av någon slumpvis snubbe med italiensk fotboll som största intresse rätt ointressanta får jag tyvärr meddela.
Ha ha men det är så det är. Och det är nog också där de mest intressanta inläggen är.
Jag följer många källor, och du följer många källor. Inga är neutrala. Att länka till dem ger ingenting.
Vi bildar en egen åsikt och argumenterar för den. Den kan förändras och vara fel. Men vi är på Flashback där vi är beväpnade med våra egna åsikter.
Här finns många idioter som vill att "motståndaren" ska dö eller få fängelsestraff för åsikter. Vansinne.