2022-10-16, 14:52
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Såg något klipp om att bolaget äger både villan och bilarna, stämmer det verkligen? Det kan ju inte vara så fördelaktigt?

varför inte?
Citera
2022-10-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
varför inte?
Om företaget går bra då är det ok.
Många företag Joakim är med i går ju med förlust det är ju mindre bra. Vill det sig illa hemlös ingen bil.
Citera
2022-10-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Trollkarlen Anjo vet hur man återställer en maskerad röst för att avslöja vem det är.

Jag har själv producerat musik men har aldrig hört om nån som kan återställa en förvrängd röst.

Anjo borde bli polis. Han kan ju göra saker som inte ens polisen klarar av.

Har man pitchat upp en röst så att den blir ljusare kan man givetvis ta ner den igen.
Citera
2022-10-16, 15:19
Medlem
KungPungPats avatar
kan nån säga något om Jockes förtal mot Joz som jag tror att Lokal säger att rättegång kommer snart på youtube?

Det är just här i denna video som jag tror att Lokal hävdar detta: https://youtu.be/fCIHqGRh_RI?t=1784

Jocke har blivit intervjuad om nerläggningen av utredningen om förtalet mot Joz.. Men hur skulle domstolar kunna döma Alexandra för grovt förtal medans Jocke går fri.. Utan att domstolarna utmålar hela rättsväsendet som ett omoraliskt gäng som skyddar brottslingar samtidigt som dom dömer en brottsling från samma härva för ett mildare brott av samma karaktär.

Det borde bli rättegång mot jocke som till och med har jagat , efterlyst och trakasserat Joz vid hans hem.

Allt annat vore en skandal.
Citera
2022-10-16, 15:21
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
kan nån säga något om Jockes förtal mot Joz som jag tror att Lokal säger att rättegång kommer snart på youtube?

Det är just här i denna video som jag tror att Lokal hävdar detta: https://youtu.be/fCIHqGRh_RI?t=1784

Jocke har blivit intervjuad om nerläggningen av utredningen om förtalet mot Joz.. Men hur skulle domstolar kunna döma Alexandra för grovt förtal medans Jocke går fri.. Utan att domstolarna utmålar hela rättsväsendet som ett omoraliskt gäng som skyddar brottslingar samtidigt som dom dömer en brottsling från samma härva för ett mildare brott av samma karaktär.

Det borde bli rättegång mot jocke som till och med har jagat , efterlyst och trakasserat Joz vid hans hem.

Allt annat vore en skandal.

Jocke är oskyldig
Citera
2022-10-16, 15:22
Medlem
Citat:
varför inte?

För att så fort intresset svalnat för honom, så kommer hans företag gå dåligt och då måste bilen och villan säljas. Vad har han kvar då?
Citera
2022-10-16, 15:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Har man pitchat upp en röst så att den blir ljusare kan man givetvis ta ner den igen.

Jag hör ingen pitch i rösten alls. Har han dragit ner pitchen så ska det höras.

Hon snackar medans snubbarna snackar så det är extremt skickligt om Lokal kan pitcha en av två röster som hörs samtidigt. Kanske är Lokal också en trollkarl precis som Anjo.
Citera
2022-10-16, 15:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Jocke är oskyldig

haha.

Cancel cancel cancel!!!
Citera
2022-10-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
om Discovery är med på att söka upp JOZ tyder det på att JOZ gjort fel 😂🤣😂🤣 du måste ju var helt väck i huvudet..🤣😂 de är ju ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt…
Klart att man tror på samtalet med tjejen, finns ju chattarna som talar för sig själv. ….Är/var tjejerna minderåriga får vi verkligen hoppas att det kollas/granskas av myndigheterna. Finns många som varit framgångsrika/kända och utnyttjat det tills det uppdagats.
Foto(4st) på 2st Foton saknar J byxor och står upp ( hur ung/gammal tjejen är ???)fotona borttagna.

Citat:
Discovery blev lite förvirrade när dom fick veta att jocke begick brott mot Joz som inte har någon skyldighet att prata med en mördare som jocke.. Och att polis tillkallats när jocke och anjo trakasserat och förföljt joz vid hans hem.

hur fan kan du tro att joz som nyss fick skadestånd från Alexandra för hennes grova förtal.. Hur kan du tro att joz har begått bedrägeri när det är han som har fått skadestånd efter att domstol slagit fast att han har blivit förtalad?

Du som är så jävla smart.. Varför har joz inte gripits för bedrägeriet än och när du tror du att jocke lämnar bevisen för bedrägeriet till polisen så att joz kan gripas?

Så du tror Discovery får göra vilken sorts tv som helst bara den drar in pengar även om det är olagligt?

Jag förstår att ni tror samtalet är på riktigt, ni är uppenbarligen lättlurade och efterblivna. Det märker man till och med på sättet ni skriver.

Bara för att hon dömdes för förtal så betyder det inte att det inte är sant att joz begick sexuella övergrepp mot henne. Klart att jocke försökt få tag i joz när sopan lurat honom på pengar. Joz är en fuskbyggare och flera kvinnor har anmält honom för bl.a. sexuellt ofredande.

Joakim Lundell är väl dessutom friad från alla misstankar om förtal. Jocke kommer fortsätta tjäna pengar och nå nya framgångar medans joz kan sitta och vara rädd och skämmas som den våldtäktsman och fuskbyggare han är.
Citera
2022-10-16, 15:34
Medlem
Citat:
Trollkarlen Anjo vet hur man återställer en maskerad röst för att avslöja vem det är.

Jag har själv producerat musik men har aldrig hört om nån som kan återställa en förvrängd röst.

Tror inte det är Anjo.

Har du hållt på med musik så borde du veta hur en normal röst ser ut i kurvorna jämfört med en pitchad/förvrängd röst?

Polisen inte klarar av? 😂 Lägg ner för i helvete… Vem som helst med en dator kan göra detta med t ex FL Studio.
Citera
2022-10-16, 15:34
Medlem
Citat:
Jag hör ingen pitch i rösten alls. Har han dragit ner pitchen så ska det höras.

Hon snackar medans snubbarna snackar så det är extremt skickligt om Lokal kan pitcha en av två röster som hörs samtidigt. Kanske är Lokal också en trollkarl precis som Anjo.

Din idiot. Det finns program och appar i telefoner fattar du väl? Du är bara en lättlurad fjant som tror på Bibeln, så var tyst. Du kan ingenting om något. Man hör att rösten är pitchad, man behöver inte pitcha hela videon om t.ex. tjejen har en app på sin telefon. Märks hur efterbliven du är.

Anjo säger till och med i sin video att det är en person som är expert och jobbar med sådant som kollat upp detta. Alltså inte en jävla amatör som du.
Citera
2022-10-16, 15:44
Medlem
Citat:

Hahah bra koll du har din sopa. Polisen har återställt förvrängda röster och således fått personer dömda till och med.

Producerat musik ahhah.. Du är en amatör som ej kan något om något, än mindre debattera på nätet. När du blir överbevisad så väljer du att inte svara på dom sakerna utan börjar babbla om helt andra saker.. Samma sak hela jävla tiden, om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in