2022-10-16, 12:09
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
https://www.youtube.com/watch?v=4GnwgkknCzc
Var är skämten i denna då?
https://www.youtube.com/watch?v=b71oHIayM2E

och i denna?
https://www.youtube.com/watch?v=rMVgfVxgXoM
Jimmie åkesson är en komiker?
Citera
2022-10-16, 12:11
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Ja men hon har bränt sitt arbete på riks och inom SD. Tycker att hon visar sviktande omdöme och dålig taktkänsla
Har du tänkt på andra alternativ eller har du reagerat på reflex?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag förundras mest hur vissa SD:are lyckas att göra misstaget att trampa i nazistklaveret gång på gång. Som om de skulle ha någon slags blandning av koprolali och tourettes.. måste säga dumma saker

Hur är det att ett misstag att kalla någon sedeslös och kåtheten själv??? Har du hört vad många kändisar säger om svenskar och vita?? Jävla trams detta! Synd att det inte fanns någon expo som tar upp hat mot svenskar och vita då hade man kunna skriva " hur kan dessa svensk hatare gång på gång trampa i anti svensk klaveret.
Citera
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
DLägg av nu. Det handlar inte om satir. Fallenkvist har skadat partiet. En intellektuell människa förstår att man då går in i en mer defensiv fas. Hon förstod inte detta och är olämplig som företrädare
Tror du att du kan tysta mig genom att börja gapa med fetad text?

Hon är klart skickad att få liv i det trötta SD som slickar judearsel.
Citera
2022-10-16, 12:12
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Var är skämten i denna då?
https://www.youtube.com/watch?v=b71oHIayM2E

och i denna?
https://www.youtube.com/watch?v=rMVgfVxgXoM
Jimmie åkesson är en komiker?
Ah, du hörde inte vad de själva sa om sitt program. Selektiv hörsel?
Citera
2022-10-16, 12:13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det som förundrar och förvånar mig är hennes skrivande! Hur kunde vakterna tillåta detta? Och på det så har dagboken lyckats ta sig förbi fängelsedörrarna ut till ett bokförlag.

Dagboken skrevs inte i fängelse utan medan familjen Frank gömde sig i Amsterdam och den bevarades där av Annes pappas sekreterare.
Citera
2022-10-16, 12:14
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baskonto
Innan man ger sig in i denna diskussion så bör man först läsa boken. Annars har man inte mycket av värde att tillägga…

Jo det kan man visst göra det. Man kan kommentera att en som företräder ett parti inte ska uttrycka sig på ett speciellt vis om man ny tycker så.

Själv har jag läst in mig mycket väl på A Frank och kan väl då enligt dig ge mig in i diskussionen. Då kan jag säga att med tanke på A Franks historia och det som hände och hur R Fallenkvinst uttrycker sig så är det extremt smaklöst. Det är småaktigt och idiotiskt sätt att uttrycka sig om A Frank med tanke på historian kring henne.

Dock så får hon för mig uttrycka sig som hon vill och jag tycker att hon ska få det samt att jag tycker det ska få stå kvar (finnas kvar i debatten). Men jag skulle aldrig rösta på ett parti som inte sparkar ut en sån lågbegåvad människa som R Fallenkvist och jag kommer idiotförklara alla jag träffar på som inte tar avstånd från SD så länge de inte offentligt går ut med att hon sparkas hårt i röven för att aldrig mer vara välkommen i partiet eller några organisationer kring partiet.
Citera
2022-10-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Då kanske du borde se över dina prioriteringar.

Jag avskyr Riks eftersom hela kanalen och dess utformning/framförande känns som en enda stor rysk implantatorganisation för att sprida missnöje och revolutionära tankar i Sverige. En sorts streamlinead förrädarkanal som lurar in lättpåverkade unga svenskar och förvandlar dem till idiotsoldater.

If I wanna see clowns I will go to a Circus.

Ja, och med risk för att upprepa sig. Alla som sympatiserar med SD borde fundera på VARFÖR Kreml supportar partiet. Jag utgår från att de flesta av dem anser sig rösta för Sveriges bästa, men hur kommer det sig att aktörer som definitivt INTE har Sveriges bästa för ögonen vill supporta partiet?
Trots vändningen i NATO-frågan... Vilken nytta ser Putin? Vi vet att Ryssland jobbar mycket med Hybridkrigföring https://sv.wikipedia.org/wiki/Hybridkrigf%C3%B6ring
Där en del handlar om
Citat:
Syftet med detta är alltså att försvaga en motståndare redan innan/utan reguljärt krig (som är kostsamt och riskabelt).

Och som en del i detta ser man det som värdefullt för deras egen del, som fientlig nation, att stötta SD...
Citera
2022-10-16, 12:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baskonto
Innan man ger sig in i denna diskussion så bör man först läsa boken. Annars har man inte mycket av värde att tillägga…
Jag har läst boken men ser först nu att det finns en specifik tråd om klantarslet Rebecka.

Mina åsikter skrev jag dock här:
(FB) Rebecka Fallenkvist säger "helg seger" på SDs valvaka

.. Och undrar även om hon ämnar provocera mer än så:
(FB) Rebecka Fallenkvist säger "helg seger" på SDs valvaka

Ser att det sprids internationellt så hon skämmer inte bara ut SD utan hela Sverige.
Citera
2022-10-16, 12:18
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jo det kan man visst göra det. Man kan kommentera att en som företräder ett parti inte ska uttrycka sig på ett speciellt vis om man ny tycker så.

Själv har jag läst in mig mycket väl på A Frank och kan väl då enligt dig ge mig in i diskussionen. Då kan jag säga att med tanke på A Franks historia och det som hände och hur R Fallenkvinst uttrycker sig så är det extremt smaklöst. Det är småaktigt och idiotiskt sätt att uttrycka sig om A Frank med tanke på historian kring henne.

Dock så får hon för mig uttrycka sig som hon vill och jag tycker att hon ska få det samt att jag tycker det ska få stå kvar (finnas kvar i debatten). Men jag skulle aldrig rösta på ett parti som inte sparkar ut en sån lågbegåvad människa som R Fallenkvist och jag kommer idiotförklara alla jag träffar på som inte tar avstånd från SD så länge de inte offentligt går ut med att hon sparkas hårt i röven för att aldrig mer vara välkommen i partiet eller några organisationer kring partiet.
Det finns lågbegåvade personer i alla partier så jag förmodar att du inte röstar alls.
Citera
2022-10-16, 12:18
Medlem
Citat:

Sionisterna som hjälpte SD vinna då kickar dem som talar sanning om dem
Citera
2022-10-16, 12:19
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:

Eller så får hon söka sig till AFS som alla andra utkastade, dom kommer välkomna henne med öppna armar.
Bara det att du skriver "slickar judearsel" tyder ju på att det är där alternativt nmr som du hör hemma och inte sd.
Det finns andra grupperingar än SD som passar era nazistiska värderingar bättre, vad är problemet? Vi i SD vill inte ha er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in