Citat:
Ursprungligen postat av
baskonto
Innan man ger sig in i denna diskussion så bör man först läsa boken. Annars har man inte mycket av värde att tillägga…
Jo det kan man visst göra det. Man kan kommentera att en som företräder ett parti inte ska uttrycka sig på ett speciellt vis om man ny tycker så.
Själv har jag läst in mig mycket väl på A Frank och kan väl då enligt dig ge mig in i diskussionen. Då kan jag säga att med tanke på A Franks historia och det som hände och hur R Fallenkvinst uttrycker sig så är det extremt smaklöst. Det är småaktigt och idiotiskt sätt att uttrycka sig om A Frank med tanke på historian kring henne.
Dock så får hon för mig uttrycka sig som hon vill och jag tycker att hon ska få det samt att jag tycker det ska få stå kvar (finnas kvar i debatten). Men jag skulle aldrig rösta på ett parti som inte sparkar ut en sån lågbegåvad människa som R Fallenkvist och jag kommer idiotförklara alla jag träffar på som inte tar avstånd från SD så länge de inte offentligt går ut med att hon sparkas hårt i röven för att aldrig mer vara välkommen i partiet eller några organisationer kring partiet.