2022-10-09, 18:14
Medlem
Det förvånar mig att ingen ännu gjort en tråd om tiktokaren Sofia Palm, unitedfamilypalmafia4 på TikTok. Hon har videos och live konstant där hon berättar om hur hennes två barn tagits ifrån henne utan några som helst skäl. Detta kan förstås inte vara sant, men någon som vet något om henne?
2022-10-14, 12:23
Medlem
DayNites avatar
tittar på hennes live nu när dom står och skriker utanför riksdagen
varför togs hennes barn ifrån henne?

det krävs en hel del för att det ska hända
2022-10-14, 12:52
Medlem
Lillamig72s avatar
Jag har också sett en massa lives och filmer som hon lagt ut. Det som jag tänkt på är att hon i timmar maler på om samma sak. Det är ett klart maniskt beteende. Inte friskt.

Det är såklart svårt att ha blivit av med sina barn.
Men genom att hon agerar som hon gör fördröjer hon bara sina egna chanser till att få hem dom igen.
Hon tjänar mer på att samarbeta med att ta emot hjälp av socialtjänsten. Nu känns det som att hon har gått över en gräns för ett acceptabelt beteende.
Nu vet ju inte jag bakgrunden. Det hade varit väldigt intressant att få läsa om den. Och om hur Sofia själv försökt att samarbeta med socialtjänsten.

Hennes manliga kompanjon vore det också intressant att veta bakgrunden om…
2022-10-14, 17:37
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tittar på hennes live nu när dom står och skriker utanför riksdagen
varför togs hennes barn ifrån henne?

det krävs en hel del för att det ska hända

Hennes sambo har i någon live förklarat att han förlorat vårdnaden om sina barn för att han slagit dem, så Sofia kanske har blivit av med sina för att soc anser att hon inte passar som vårdnadshavare så länge hon bor med en person som slagit sina barn.
2022-10-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hennes sambo har i någon live förklarat att han förlorat vårdnaden om sina barn för att han slagit dem, så Sofia kanske har blivit av med sina för att soc anser att hon inte passar som vårdnadshavare så länge hon bor med en person som slagit sina barn.

Men de bor väl inte tillsammans nu? Måste finnas någon mer anledning till att hon inte anses lämplig…
2022-10-16, 11:22
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullmoster
Men de bor väl inte tillsammans nu? Måste finnas någon mer anledning till att hon inte anses lämplig…

Det vet jag tyvärr inte, jag kollar in hennes lives rätt sällan nu för tiden då hon bara sitter och upprepar samma skit om och om igen i flera timmar.

Men jo det finns säkert fler anledningar till att hon förlorat vårdnaden.
2022-10-17, 15:41
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hennes manliga kompanjon vore det också intressant att veta bakgrunden om…
Han sa i Liven förra veckan när dom stod och drygade sig emot vakter vid riksdagen att han är bonde och militär , jag vet inte hur bra det är att vara statligt anställd och syssla med sådant, båda är lika mansika och vägrar ge sig och rabblar konstant om samma saker om och om igen
2022-10-17, 18:19
Medlem
Det läskiga är väl att de verkar ha någon form av genomslagskraft? Tänkte först att alla tittar på dem pga ”guilty pleasure” men verkar nu som att de ändå får gehör? Har haft flera lives med någon typ av muslimsk community?
2022-10-18, 20:10
Medlem
Är också så nyfiken på dem.
Hon har ju aldrig gått ut med en ordentlig förklaring
2022-10-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Är också så nyfiken på dem.
Hon har ju aldrig gått ut med en ordentlig förklaring
Hon säger att det började när hon sökte hjälp när ena barnet var 5 veckor , skulle gälla våld från pappan.
Varför de tog barnen för 2,5 år sedan är väldigt oklart , brister i förmågan att se barnens behov har nämnts

Hon har på dessa 2,5 år gjort ett antal anmälningar per vecka om misshandel, vanvård, tjänstefel osv till alla möjliga instanser .
Nu idag har de haft med någon politiker som gör påstående om att mängder av barn omhändertas utan orsak och tipsar föräldrarna att ta sina barn och flytta till Polen
2022-11-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Den där Lutmark hon hänger med nu verkar vara en rättshaverist av rang. Kan vara värt att hålla ögonen på honom, det kan nog hända roliga saker där.

Vad dom två har gemensamt är lite oklart, men dom verkar mötas i nåt slags myndighetsförakt.

Lutmark behöver en egen tråd
Han har live typ dygnet runt på Facebook. Otroligt underhållande människa även om det såklart är något tragiskt över det hela. Han saknar helt spärrar. Kolla bara videon när han är med på ett möte hos socialen. Sofia och Tom ihop är verkligen ett speciellt par.

Ang. Sofia så har hon berätta att pappan till barnen har misshandla henne och barnen. Soc ansåg att de hade en konflikt, även när de inte bodde tillsammans. Sedan spåra hon ur totalt. Hon har anmält en massa och påstår att barnen blir misshandlade i sina nya familjer, inte får mat etc. Det har gjort att hon inte ens får prata med barnen. Hon är verkligen sin egen fiende, men hon kommer aldrig inse det. Väldigt tragiskt, för jag tror inte att hon är en värdelös mamma. Det här har dock gjort henne galen.
2022-11-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullmoster
Det förvånar mig att ingen ännu gjort en tråd om tiktokaren Sofia Palm, unitedfamilypalmafia4 på TikTok. Hon har videos och live konstant där hon berättar om hur hennes två barn tagits ifrån henne utan några som helst skäl. Detta kan förstås inte vara sant, men någon som vet något om henne?

Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Han har live typ dygnet runt på Facebook. Otroligt underhållande människa även om det såklart är något tragiskt över det hela. Han saknar helt spärrar. Kolla bara videon när han är med på ett möte hos socialen. Sofia och Tom ihop är verkligen ett speciellt par.

Ang. Sofia så har hon berätta att pappan till barnen har misshandla henne och barnen. Soc ansåg att de hade en konflikt, även när de inte bodde tillsammans. Sedan spåra hon ur totalt. Hon har anmält en massa och påstår att barnen blir misshandlade i sina nya familjer, inte får mat etc. Det har gjort att hon inte ens får prata med barnen. Hon är verkligen sin egen fiende, men hon kommer aldrig inse det. Väldigt tragiskt, för jag tror inte att hon är en värdelös mamma. Det här har dock gjort henne galen.
Att ha med sig Tom elller Fia på möten hos myndigheter är en mycket dålig ide eftersom de bara uppför sig aggressivt så till den grad att mötena avslutas.
Fia har som krav att internationella organisationer ska utreda hennes lvu och alla andras ärenden gällande barn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in