Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Du kan plocka bort allt dravel från ditt svar och se hur mycket av substans som finns kvar. Självklart kan man visa respekt för minnet av ett mördat barn som mördades av en naziregim efter att ha levt flera år som gömd.
Och är inte extremvänster, men fint försök att polarisera, verkligheten utanför DIN bubbla är dock att majoriteten av befolkningen INTE är vare sig som Fallenqvist/Nagy eller med i AFA.
Allt jag skrivit är konkret och faktamässigt korrekt. Välj istället valfri paragraf och förklara hur jag har fel. Du är den enda här som slänger ur dig dravel och polariserar. Du gör det i den här och din föregående kommentar. Men vi försöker igen.
Att visa respekt för en människa är inte detsamma som att inte kritisera denne. Detta är din egen definition och hade den stämt hade vi kunnat kalla varenda människa respektlös.
Du är per definition extremvänster oavsett vad du definierar dig som eftersom du konstant hittar på egna definitioner och är emot att kunna uttrycka sig fritt. Om du är för dum för att själv förstå detta eller bara trollar/medvetet sprider propaganda låter jag vara osagt.