2022-10-15, 03:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Du är verkligen ute på hal is du har inte den blekaste om vad du pratar om
Kan bara säga att snickarn är inblandad i detta och anmäld för div saker
Just därför försöker vissa med näbbar o klor förstöra det som komma skall
men det mesta sparas o bokförs,och nej varken jocke eller jonna är varken är polis anmälda
eller dylikt... men kommer att kallas in som vittnen möjligtvis

så fortsätt du att studera bibeln i stället och återgå
till knutby församlingen
// Frida

Det lät på Lokal och Olof som att ärendet med Jockes förtal mot Joz inte är nerlagt och att rättegången kommer att laddas upp på youtube. Detta trots att media har intervjuat Jocke om det nerlagda målet.

Joz kanske fick domstolarna att förstå att dom inte kan låta jocke gå ostraffad när Alexandra har blivit dömd för mindre än vad Jocke har gjort i hans förtal och jakt efter Joz som såklart har blivit utsatt för grov brottslighet som Jocke har varit ledaren över och startade hela cirkusen.

Det blir nog bra. Så kan du kanske förstå att Jocke är en skurk som inte har ändrats och blivit en bra människa som bara inte känner en enda känsla sen han föddes och började rivaliteten mot allt och alla.
Citera
2022-10-15, 03:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Pillade i hennes röv? Var byxor och trosor av?

Han stod och pilla ner fingret innanför byxorna så visst gick det lite för långt där.

Klart man inte får pilla på nån deckad brud. Det är ju en form av övergrepp att göra så mot nån som inte ens är medveten.

I Amerika hände liknande att en youtuber hade sex med en brud som var så full att han anklagas för våldtäkt för att han bara juckade på fast bruden hade deckat.

Han har ingen karriär längre. Canceled.
Citera
2022-10-15, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han stod och pilla ner fingret innanför byxorna så visst gick det lite för långt där.

Klart man inte får pilla på nån deckad brud. Det är ju en form av övergrepp att göra så mot nån som inte ens är medveten.

I Amerika hände liknande att en youtuber hade sex med en brud som var så full att han anklagas för våldtäkt för att han bara juckade på fast bruden hade deckat.

Äh, det var fan inte så farligt. Hade det varit en kille hade alla garvat.

Gnäll på Olof istället som köper horor, det anses väl vara någon sorts oaktsam våldtäkt nuförtiden? Var väl så det lät när Paolo Roberto åkte fast.
Citera
2022-10-15, 09:51
Medlem
Jag brukar kolla på hans videor och för ett tag sedan kom det upp en video med housetur. Kul och så men jag reagera på några saker. Här nedan är videon

https://www.youtube.com/watch?v=0dejsx0UF_s

1 Jocke måste verkligen älska gödsla med pengarna. Allt han vill bygga och ha nytt kostar massor.

2 Hur stor måste inte elförbrukningen bli med en massa pooler som ska värmas upp och allt? Deras elräkning måste ju vara enormt stor redan med alla grejer de har.

3 Klart de inte gillar mathörnet. Det är alldeles för sterilt. Det blir allt än mysigt.

4 Pianorummet också för sterilt även med alla grejer runt om.

5 Häftig plasthaj han gick runt med där.

6 Barnens rum ser helt okej ut. Där har de lyckats bra.

7 Deras sovrum återigen alldeles för sterilt.
Citera
2022-10-15, 17:30
Medlem
Citat:

Du verkar inte ha något emot Olofs härliga kvinnosyn dock. Att han kallar en död mamma för hora, tar med en minderårig kille för att köpa ukrainska/ryska horor m.m.

https://youtu.be/viALyeC3tV0

Märkligt det där hur folk kan haka upp sig på småsaker men blunda helt för mycket värre när det ej går ihop med ens argument.
Citera
2022-10-15, 17:51
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Du verkar inte ha något emot Olofs härliga kvinnosyn dock. Att han kallar en död mamma för hora, tar med en minderårig kille för att köpa ukrainska/ryska horor m.m.

https://youtu.be/viALyeC3tV0

Märkligt det där hur folk kan haka upp sig på småsaker men blunda helt för mycket värre när det ej går ihop med ens argument.

Jocke har helt enkelt försökt att döda för många genom sina förtal och häxjakter att jag personligen inte kan förstå hur nått företag vill bli förknippad med en sån skurk som borde ha varit canceled för länge sen bara för att han blivit dömd i domstol och är en dömd brottsling .

Att det finns chatloggar där han är olämplig med minderårig.. och en video där han pillar in fingertoppen innanför en deckad tjejs byxor är väl egentligen bara mer bevis för varför han borde ha blivit bannad för länge sen.. Så att hans hatiska natur inte får chansen att hänga ut fler människor som får sina liv förstörda.

Karmalagen säger att jocke kommer att få äta mycket skit eftersom har har utsatt andra för mycket ont.
Citera
2022-10-15, 18:56
Medlem
Citat:
Jocke har helt enkelt försökt att döda för många genom sina förtal och häxjakter att jag personligen inte kan förstå hur nått företag vill bli förknippad med en sån skurk som borde ha varit canceled för länge sen bara för att han blivit dömd i domstol och är en dömd brottsling .

Att det finns chatloggar där han är olämplig med minderårig.. och en video där han pillar in fingertoppen innanför en deckad tjejs byxor är väl egentligen bara mer bevis för varför han borde ha blivit bannad för länge sen.. Så att hans hatiska natur inte får chansen att hänga ut fler människor som får sina liv förstörda.

Karmalagen säger att jocke kommer att få äta mycket skit eftersom har har utsatt andra för mycket ont.

Fortfarande en liten piss i havet plus gammal skit jämfört med Olof och company.
Citera
2022-10-15, 18:59
Medlem
Doubts avatar
Jag tror visserligen att Lokal snackar skit.

Men vem är det som analyserat rösten? Chrille säger att han haft en expert kika på det. Så dra fram experten och analysen. Vill man inte sätta företagsloggan under så är det bullshit. Det kostar inte många tusen att få ett utlåtande, pröjsar inte Chrille så kan säkert Jocke hosta upp. Ett företag som inte vågar sätta namnet under sin slutledning är inte vitten värt. Alla företag som gör bedömningar gör det på tillgänglig data, och det är en risk, och du medger det, vågar företaget inte säga det så är bedömningen rent skitsnack.
Då är det troligen en polare "Jag tyckte typ att det lät högt så det är säkert samma". Och ja, på den nivån är det rent gissande. Jag tror Lokal fejkat det.
Citera
2022-10-15, 19:22
Medlem
Citat:
Fortfarande en liten piss i havet plus gammal skit jämfört med Olof och company.

Älskar hur han hela tiden flyr från att svara på dina frågor 😂
Citera
2022-10-15, 19:28
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Äääh jag bryr mig inte om jocke blir av med deras youtubekanal.

Det borde ha hänt för länge sen så hade det inte blivit massa förtalshärvor hit och dit.

Jag bryr mig inte om 14 åringen ljuger och om jocke blir bannad och får stryk på grund av lögnen.. Eftersom han har ljugit och gjort så mycket ont att det vore rätt om han inte fick använda youtube för att göra mer ont.
Citera
2022-10-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Älskar hur han hela tiden flyr från att svara på dina frågor 😂

Detta börjar nästan bli en daglig rutin, förstår inte hur jag orkar.
Citera
2022-10-15, 19:55
Medlem
Citat:
Äääh jag bryr mig inte om jocke blir av med deras youtubekanal.

Det borde ha hänt för länge sen så hade det inte blivit massa förtalshärvor hit och dit.

Jag bryr mig inte om 14 åringen ljuger och om jocke blir bannad och får stryk på grund av lögnen.. Eftersom han har ljugit och gjort så mycket ont att det vore rätt om han inte fick använda youtube för att göra mer ont.

De som ljuger är Olof och hans små snattare. Ledsen att göra dig och Olof besvikna men Jocke kommer aldrig bli bannad från YouTube. Olof, Lokal m.fl. löper däremot risk för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in