2022-10-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Snarare naivt att tro på slumpen i detta fallet.
Två klavertramp inom loppet av en kort tid i samband med regeringsbildningen är ett för mycket.
Skulle vilja se hennes bankkonto.
Alla går att köpa.

Det är samma varenda jäkla gång, det är alltid en konspiration mot SD! Den ursäkten börjar bli väldigt gammal nu

En stor del av SD's väljarbas är lågutbildade människor med extrema åsikter. De är helt enkelt så korkade
Citera
2022-10-15, 19:43
Medlem
HLundborgs avatar
Anne Frank den lilla judiska skökan.
Citera
2022-10-15, 19:45
Medlem
Vintergrisens avatar
Tror inte Fallenkvist blir så långvarig inom Riks/SD. Mörk humor i all ära men är man aktiv inom en bransch som dels vilar på förtroende och dels synas mer än andra håller det inte riktigt att upprepade gånger slänga ur sig saker som åtminstone kan tolkas som förkastliga. Hennes tramsande under valvakan var en sak men nu fyller hon på med mer och det talar väl för att omdömet är lite si sådär.
Citera
2022-10-15, 19:46
Medlem
PK-befriads avatar
Det vore tjänstefel av mig som PK-befriad att inte ge beröm när någon gör narr av PK-sektens heliga kor.

För övrigt ska boken varit skriven av hennes far, med en vuxen skrivstil som inte matchade hennes. Så boken är sannolikt ett bedrägeri. Inget fel med att håna bedragare.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Antisemitism må vara trams, men antisemitism är fortfarande antisemitism.
Ser att du skrev senare att kritik mot judar för att de är judar är antisemitism. Jag menar att uppfattningen att judarna skulle vara immuna mot kritik är på samma nivå som den att skäggbarnen ska få stanna för att de alla blir mördade om man skickar hem dem till Iran/Afghanistan. Samtidigt har Fallenkvist aldrig kritiserat några judar. Hon har bara sagt och skrivit trams. Trams är vad det är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med dig. Helt tokigt att Fallenkvist gör ett sådant här utspel nu när SD befinner sig i en historiskt och avgörande gynnsam position. Nästan så jag på allvar undrar om hon värvats för att sänka partiet.
Åh fy fan, så har jag inte ens tänkt, men visst kan det vara så! Hoppas de gör processen kort med henne i allafall, meningslösa trasmänniska.
Citera
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej varför skulle jag vara det? Jag kan uppföra mig, men det kan inte du. Det är osmakligt och ohyfsat att skriva på sociala medier att mördade barn är överkåta. Tar emot att ens återge det i skrift såhär. Kan man inte bete sig kanske man inte ska ha sociala medier. Hon skämmer ut sig.
Jag skrev att hon kunde ha uttryckt sig annorlunda, men givetvis måste man få uttrycka sig även om Anne Franks sexfantasier.
Citera
2022-10-15, 19:47
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Suck, vilken jävla idiot!

Detta gör hon i ett väldigt känsligt läge, när man skall rösta om statsminister på måndag!

Är hon dum i huvudet på riktigt eller anstränger hon sig bara för att framstå som det?

Sparka ut henne ur partiet fortast möjligt. Hon kan arbeta med att städa toaletter eller hämta sopor. Det är ungefär vad hennes intelligens räcker till.
Citera
2022-10-15, 19:47
Medlem
grungewhores avatar
Det är väl i dagens läge rätt osmakligt att prata om minderårigas inre sexuella tankar med en vuxens blick. Det borde hon förstått.
Citera
2022-10-15, 19:48
Medlem
Vad som är skrämmade är att det här nazianstrukna korkade fyllot är ledamot av Stockholms kommunfullmäktige. Hon sitter i det högsta beslutande organet på regional nivå och ska alltså bestämma över budget och fan och hans moster. Betald med våra skattemedel.

Var beredd att ge henne benefit of the doubt men efter att ha kollat några youtube klipp är det uppenbart att bruden är helt väck.

Varför upptäcker inte Sd sånt här i tid? Så dags nu när skandalen är ett faktum. Hur många fler idioter har Sd på lager som ska in på politiska poster?

Röstade def. inte på Sd men har både vänner o släktingar som valde den sidan. Hoppades att Sd åtminstone rensat bort det värsta avskrapet. Vet inte om man ska tro att de helt enkelt inte kan bättre eller om Fyllekvist är en tillfällig lapsus?
Citera
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tycker personligen det är en dålig stil att kommeentera så som en offentlig politisk företrädare om en ikon som Anne Frank. Att sedan det finns dom som menar att Anne Frank är en bluff hör inte hit, utan nu är det Fallenkvists beteenden vi talar om här. Vem vet, snart kanske Fallenkvist kommer ut som en Anne-Frank-förnekare? Tror Ni att SD växer ännu mer då?
Vilka ni?

En politisk företrädare om någon ska väl kunna uttrycka en åsikt?
Citera
Bannlyst
Anne Frank, bara inse, lyfts man upp som ett helgon så är det tvärt om. Bra om detta får en vändning.
Tror man har råd att göda vänster patrasket en liten stund till. Dom faller hårdare då. kolla er omgivning. #Fårflocken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in