2022-10-15, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
Hon är knappast en ovanligt korkad representant för SD. Vi ser gång på gång hur SD representant beter sig som låg intellektuella.

Andelen personer som saknar eftergymnasial utbildning är högst bland SD. SD är ett parti som drar till sig personer med lägre intelligens.

Låt mig gissa, du har inte ens läst boken du heller?

Du framstår som ointelligent. SD har däremot haft rätt hela tiden angående det mesta och alla andra har fått kopiera denna politik rakt av. Så vem som är begåvad och vilka som inte är det är ju rätt klart här. Dålig verklighetsuppfattning är kanske något du uppskattar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Nej, men du brukar det förstår jag.

Det här är en bok och inte en aktuell person i livet överhuvudtaget sedan mycket länge. Så hennes ålder är totalt ointressant. Naturligtvis kan man resonera om innehållet precis hur man vill.
Nej, hennes ålder är inte ointressant. Det är ett barn som hon fäller utlåtandet om.
Senast redigerad av Efterriket 2022-10-15 kl. 14:02.
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort borft sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?

Som jag länge har hävdat: Gräver man tillräckligt djupt så hittar man idioter i alla politiska partier. Ibland behöver man inte gräva, det räcker med att skrapa lite på ytan.

Vad gäller SD så behöver man dock varken gräva eller skrapa på ytan. Idioterna står nämligen på rad och hoppar glatt fram av sig själva!
Citera
2022-10-15, 14:00
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad är oddset på att Falkenkvist tillhör alternativ för Sverige inom ett år?

Vågar nästan satsa allt jag äger på det.
Hon byter till AfS inom kort, så enkelt är det. Större sannolikhet att månen ramlar ner än att Rebecka Fallenkvist stannar kvar i SD.
Citera
2022-10-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Hon byter till AfS inom kort, så enkelt är det. Större sannolikhet att månen ramlar ner än att Rebecka Fallenkvist stannar kvar i SD.

Där passar hon in bra.
Citera
2022-10-15, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Som jag länge har hävdat: Gräver man tillräckligt djupt så hittar man idioter i alla politiska partier. Ibland behöver man inte gräva, det räcker med att skrapa lite på ytan.

Vad gäller SD så behöver man dock varken gräva eller skrapa på ytan. Idioterna står nämligen på rad och hoppar glatt fram av sig själva!

Tjena på dig, har du läst boken? För du vet ju att beskrivningen är felaktig, så jag antar att du läst dessa sidor och stycken?
Citera
2022-10-15, 14:02
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Poängen är inte Anne Franks tonårshormoner, utan att den rumänska folkutbytaren Neagu inte har vett att uttrycka sig på ett sätt som gynnar det egna partiet.

Kontextuella sammanhang är inget SD:are tycks lägga stor vikt vid uppenbarligen.
Citera
2022-10-15, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Kontextuella sammanhang är inget SD:are tycks lägga stor vikt vid uppenbarligen.

Jag har flera SVT-länkar som beskriver bokens innehåll som mycket sexuella fantasier och att innehållet är sådant. Ska SVT läggas ned då eller vad menar du?
Citera
2022-10-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Precis. Som Krimkoll tjatar om här ovan, har du läst boken, har du läst boken?
Citera
2022-10-15, 14:05
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Lustigt hur man pratar om respekt för huvudpersonen och är arg och kränkta, när nära samtliga av dessa personer inte har läst boken.

Lustigt också att tråden invaderas av samma vanliga vänstertroll och hur dessa poserar som SD-väljare som "ångrar sig" och liknande fast dessa är välkända SD-hatare och inte ens orkar byta användarnamn när dom trollar och leker i sin trollarmé. Sedan anklagar man andra för detta beteenden, som man känner sig själv...

Paranoian har stigit dig åt huvudet, SD:s ledning verkar gå på samma linje som många i tråden. Är dom också undercover vänster? SD får inte min röst igen om dom tillåter dylika människor att förstöra det förtroende som partiet byggt upp. Det går att kritisera ett parti även fast man röstat på dom. Något som fler och fler oavsett partifärg verkar glömma bort. Inte bara att det går, det är även nyttigt för själen att inte lägga hela ens moraliska åsiktspaket i ett partis, ideologis eller religions händer.
Citera
2022-10-15, 14:06
Medlem
over9ks avatar
Jaha? Hela Anne Frank-storyn är fejk ändå.
Citera
2022-10-15, 14:06
Medlem
Hur mycket man än sminkar en gris, så är det fortfarande en gris!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in