2022-10-14, 07:50
Avslutad
Narrativet imploderar när folket vaknar till sanningen. I Frankrike uppskattar man att runt 30 miljoner doser måste kasseras av den här förbannade gift-cocktailen då skiten inte efterfrågas längre. Bra. Synd bara att det fortfarande är folket som måste betala för det. Nåväl, narrativet vänder och folket vinner i slutändan.

France set to 'throw away' 30 million Covid vaccines worth £522M after shambolic campaign
According to the data communicated by the General Directorate of Health to French daily L'Express, the French health authorities would have 1.85 million bottles of Moderna and 1.7 million bottles of Pfizer, that is to say, a little more than 30 million doses of vaccine that could be injected

But despite the increase in the number of cases across France, injections have been in free fall with less than 20,000 injections per day in recent days.

These figures are largely insufficient to use up the colossal stocks still available. As a new booster vaccination campaign begins in early October, it is not these 30 million doses that will be directly concerned
https://www.express.co.uk/news/politics/1677604/macron-news-france-covid-vaccine-expiry-date-pfizer-moderna-switzerland
Senast redigerad av RobRoys 2022-10-14 kl. 08:06.
2022-10-14, 11:08
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Leaked EU-Pfizer Agreement: Cover-up of Contaminants, Up to 50% Junk mRNA in Vaccine
https://duckduckgo.com/?q=up+to+50%25+mRNA+junk&t=h_&ia=web

Jag skulle tro att vi dessutom med tiden kommer att få höra mer om undermåliga batchar vaccin och andra kontaminationer, se sökning ovan.

Nano verkar vara extremt skadligt så det värsta är redan huvudingrediensen.

Galet att en myndighet har deklarerat hur farligt nano är.. I en rapport som verkar vara reklam för utrotningsmetoden som heter nano i mediciner. När dom listar alla hälsoproblem som nano orsakar.. I en rapport som folk aldrig fick höra om innan dom injicerade nano.
Den rapporten var nog inte ens gjord för folket.. Men de rika som wallenberg känner fick nog se rapporten som ett reklamblad för att uppnå drömmen om att utrota 90% av befolkningen på Jorden vilket eliten har önskat länge.

Det är inte lite milda bieffekter som nämns i rapporten.. Men wallenberg och eliten ville ändå injicera nano i 8 miljoner svenskars blodomlopp..

Så det är ganska uppenbart att dom ville massmörda alla som tror på demokratin och att politiker jobbar för folket fast wallenberg har köpt dom för att dom ska ta beslut som storföretag tjänar på medans folk och miljön alltid förlorar på det.
2022-10-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Sorry, men att många har tagit injektionerna garanterar inte att vaccinen/mRNA-genterapin är säkra, jag är ledsen men studierna på dessa preparat är inte färdiga ännu:

Pfizer-BioNTech:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728

Moderna:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT04470427

[/b]

Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Varför fortsätter du att säga genterapi när du vet att det inte är genterapi?
Är det för att det ska låta extra läskigt?

Sen har båda dessa vacciner varit godkända i snart 2 år. Till stor del baserat på kliniska studier med tiotusentals deltagare som visat att de är säkra och effektiva.
Att nya läkemedel och vacciner följs upp även långt efter att de erhållit godkännande är standard.

Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Det finns hundratals studier som rapporterats på dessa vaccin. DU har bara listat en studie från vardera företag. Visste du inte att det fanns flera eller var det meningen att vilseleda? Nedan är studier från enbart Pfizer listade:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=COVID-19&term=Pfizer&cntry=&state=&city=&dist=

Haha, du försöker förvilla och vilseleda genom att nämna att det finns "hundratals studier som rapporterats på dessa vaccin", men din vaccin-lobbyist-polare korrektamund0 hänvisar ju själv till precis samma studie som jag också hänvisar till ovan, som studierna ännu inte är färdiga på:

Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Du måste tillhöra antivaxxar-patrasket eftersom du inte förstår skillnaden mellan kliniska studier utörda av ett läkemedelsbolag och forskning utförda av oberoende forskare. Är det verkligen så illa att du tillhör den lilla grupp idioter som inte har intelligens nog att förstå den skillnaden?

Här är Pfizers kliniska försök:

(FB) Officiellt!!! Pfizer bekräftar att Covid-vaccinet aldrig testats för smittspridning!
2022-10-14, 19:49
Medlem
Laureths avatar
Pratade med en 6-doserad idag, han och alla i hans närhet (som är vaccinhysteriska) ligger nu "dödssjuka" i covid (kraftig influensa), och har gjort det i 1 månad.
Så biverkningen verkar som man hela tiden påstått, att immunförsvaret försämras.

Åkte själv på en sväng med den. Varade i ca 1 månad, symtomen som en långvarig förkylning + en aning muskelvärk.
2022-10-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det finns flera olika vacciner i olika stadier av utveckling. Jag tänkte att här kunde vi presentera eventuella biverkningar och diskutera dessa.

Detta kom idag på SVT:s rullande rapportering om Covid:

Efter min pappa tog sin tredje dos av Pfizers vaccin så avled han av plötsligt hjärtstopp orsakat av myokardit. Detta enligt obduktionsrapporten som gjordes.

Han gick nämligen regelbundet till läkaren annars för kontroller angående sin spinal stenos och hade inga konstigheter med hjärta eller cirkulation för övrigt.
Han blev 60 år.
2022-10-14, 20:13
Medlem
Bunkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssk-studenten
Efter min pappa tog sin tredje dos av Pfizers vaccin så avled han av plötsligt hjärtstopp orsakat av myokardit. Detta enligt obduktionsrapporten som gjordes.

Han gick nämligen regelbundet till läkaren annars för kontroller angående sin spinal stenos och hade inga konstigheter med hjärta eller cirkulation för övrigt.
Han blev 60 år.

Jag beklagar ☹️
2022-10-14, 21:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Haha, du försöker förvilla och vilseleda genom att nämna att det finns "hundratals studier som rapporterats på dessa vaccin", men din vaccin-lobbyist-polare korrektamund0 hänvisar ju själv till precis samma studie som jag också hänvisar till ovan, som studierna ännu inte är färdiga på:
Men snälla lilla antivaxxar-patrasket, har du inte bidragit tillräckligt med ditt skitprat och felaktigheter idag? Här kliver man av ett flygplan och inser att du varit i farten igen och vräkt ur dig mer verbalexkrement och lögner.

Nåja, det löser tant korrektamund0 åt dig med lite fakta. Här det kommer det, serverat rätt under din feta antivaxxar-patrask-näsa:

Jo, det klinska försöket är avslutat i de avsnitt som godkänts. Det kliniska försöket innehåller 37 primära och 26 sekundära outcomes. De outcomes som avser den dosering och det protokoll som godkänts för Comirnaty i USA (FDA) är avslutade. De avsnitt i försöket som avser tredje dosen, yngre åldrar samt experimentella doseringar fortsätter och avslutas Maj 2023. Booster och dosering och protokoll för åldrarna 12-15 (samt 5-11) opererar i enlighet med ett EUA och är inte godkända.

Jag länkar till refererad information nedan:
FDAs approval letter Comirnaty
https://www.fda.gov/media/151710/download
Pizers kliniska försök
EUA 12-15
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-fda-authorizes-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-emergency-use
EUA Booster >65
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-authorizes-booster-dose-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-certain-populations

Pfizer fortsätter naturligtvis enligt rekommendation att samla långtidsdata.

Sådär, nu kan lilla fläskiga antivaxxar-patrasket somna om.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-10-14 kl. 21:52.
2022-10-14, 22:20
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:

Han blev 60 år.
Jag beklagar.
Min svärfar dog också av Pfizer. Han blev visserligen 70, men ändå... Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och avled till sist i sviterna av urotelial cancer som han haft under kontroll i nästan 20 år, efter Pfizer-sprutona löpte den amok, och nu har hans vänner och jag bokstavligen lagt honom fint tillrätta i jorden och lyst frid över honom.
Fan vad jag hatar jordfästningar, men inte kan jag med att säga nej när jag blir ombedd att bära någons kista...
2022-10-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Jag beklagar.
Min svärfar dog också av Pfizer. Han blev visserligen 70, men ändå... Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och avled till sist i sviterna av urotelial cancer som han haft under kontroll i nästan 20 år, efter Pfizer-sprutona löpte den amok, och nu har hans vänner och jag bokstavligen lagt honom fint tillrätta i jorden och lyst frid över honom.
Fan vad jag hatar jordfästningar, men inte kan jag med att säga nej när jag blir ombedd att bära någons kista...

Tack. Jag beklagar även för din del.
Det är rent åt helvete faktiskt. På min arbetsplats blev vi mer eller mindre tvingade att ta vaccinet.
Jag arbetar inom äldrevården, samtidigt som jag läser till sjuksköterska på universitetet, och vår dåvarande chef sa "Ingen kan tvinga er, men om ni inte vaccinerar er måste ni omplaceras".

Med den enorma påtryckning som fanns från alla håll i samhället är det lätt att bli hjärntvättad.
jag blev förstås ändå smittad till slut och kan ärligt säga att jag aldrig varit så sjuk förut. Jag hade 41,5 grader i temp i 3 dygn. När jag väl piggade på mig tänkte jag "tur att jag tagit vaccinet, annars hade jag säkert legat inlagd eller värre, dött".
Jag var ett får helt enkelt. Efter detta hade jag en ny "normaltemp" på 38,3 i över 6 månader och fortfarande blir jag sjuk och får feber mycket oftare än jag någonsin fått tidigare.
man undrar ju vad som egentligen hänt med kroppen.
2022-10-14, 22:34
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Tack. Jag beklagar även för din del.
Det är rent åt helvete faktiskt. På min arbetsplats blev vi mer eller mindre tvingade att ta vaccinet.
Jag arbetar inom äldrevården, samtidigt som jag läser till sjuksköterska på universitetet, och vår dåvarande chef sa "Ingen kan tvinga er, men om ni inte vaccinerar er måste ni omplaceras".

Med den enorma påtryckning som fanns från alla håll i samhället är det lätt att bli hjärntvättad.
jag blev förstås ändå smittad till slut och kan ärligt säga att jag aldrig varit så sjuk förut. Jag hade 41,5 grader i temp i 3 dygn. När jag väl piggade på mig tänkte jag "tur att jag tagit vaccinet, annars hade jag säkert legat inlagd eller värre, dött".
Jag var ett får helt enkelt. Efter detta hade jag en ny "normaltemp" på 38,3 i över 6 månader och fortfarande blir jag sjuk och får feber mycket oftare än jag någonsin fått tidigare.
man undrar ju vad som egentligen hänt med kroppen.
Jag tycker det verkar som om vissa verkar tåla vaccinen bättre än andra, lite på samma sätt som att vissa tål smittan bättre än andra.
Själv var jag inte så väldigt sjuk den gång jag var "konstaterat" smittad (jag lät min dotter som testats positivt sova i min säng när hon hade hög feber, och sedan blev jag också sjuk). Mina symptom blev inte värre än att jag orkade gå till jobbet. Jag har inte låtit vaccinera mig.
2022-10-14, 22:38
Medlem
Citat:
Jag tycker det verkar som om vissa verkar tåla vaccinen bättre än andra, lite på samma sätt som att vissa tål smittan bättre än andra.
Själv var jag inte så väldigt sjuk den gång jag var "konstaterat" smittad (jag lät min dotter som testats positivt sova i min säng när hon hade hög feber, och sedan blev jag också sjuk). Mina symptom blev inte värre än att jag orkade gå till jobbet. Jag har inte låtit vaccinera mig.

Jag har tagit 2 doser av Pfizers när det begav sig. Med det jag upplevt själv och de studier som faktiskt gjorts nu efterhand känner jag mig övertygad om att jag inte heller hade blivit speciellt sjuk om jag hade låtit bli att vaccinera mig.
Mina barns pappa fick Covid 2 gånger och kände knappt ens av det. En av gångerna blev han på sin höjd lite snuvig. Han var inte vaccinerad.
2022-10-14, 23:01
Medlem
Citat:

Tror att det är som rysk roulette med injektionerna, en del är "kill-shots" men inte alla för då skulle det bli för uppenbart och det skulle bli svårare att genomföra agendan, kan ju vara så att man kanske får ett par sprutor som är saline eller med ofarligt innehåll/annat innehåll och sedan kanske tar efterföljande boosters och förr eller senare så får man en eller flera "kill-shots"/sprutor med dåligt innehåll, som leder till sjukdom och slutligen död, tar olika lång tid bara beroende på individens förutsättningar, hälsostatus, genuppsättning och annat som kan påverka som yttre faktorer, möjlighet till att få vård/adekvat vård o.s.v.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in