Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Jag beklagar.
Min svärfar dog också av Pfizer. Han blev visserligen 70, men ändå... Han fick en stroke efter var och en av sprutorna och avled till sist i sviterna av urotelial cancer som han haft under kontroll i nästan 20 år, efter Pfizer-sprutona löpte den amok, och nu har hans vänner och jag bokstavligen lagt honom fint tillrätta i jorden och lyst frid över honom.
Fan vad jag hatar jordfästningar, men inte kan jag med att säga nej när jag blir ombedd att bära någons kista...

Tack. Jag beklagar även för din del.
Det är rent åt helvete faktiskt. På min arbetsplats blev vi mer eller mindre tvingade att ta vaccinet.
Jag arbetar inom äldrevården, samtidigt som jag läser till sjuksköterska på universitetet, och vår dåvarande chef sa "Ingen kan tvinga er, men om ni inte vaccinerar er måste ni omplaceras".
Med den enorma påtryckning som fanns från alla håll i samhället är det lätt att bli hjärntvättad.
jag blev förstås ändå smittad till slut och kan ärligt säga att jag aldrig varit så sjuk förut. Jag hade 41,5 grader i temp i 3 dygn. När jag väl piggade på mig tänkte jag "tur att jag tagit vaccinet, annars hade jag säkert legat inlagd eller värre, dött".
Jag var ett får helt enkelt. Efter detta hade jag en ny "normaltemp" på 38,3 i över 6 månader och fortfarande blir jag sjuk och får feber mycket oftare än jag någonsin fått tidigare.
man undrar ju vad som egentligen hänt med kroppen.