2022-10-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mupparohaverister
OM siktet var inställt på Hallstaberget är E4/R90, Timrå-Härnösand-Kramfors-Sollefteå det självklara valet.

Snabbaste vägen ja men som sagt om Sollefteå var målet men kan du även åka 331-RV87via Långsele vill bara lyfta allternativa vägar av de som är lite större förutom den som troligtvis är grusväg eller mindre asfaltsväg. Men jag håller med mest självklara valet är via Härnösand.
Citera
2022-10-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag förstår. Måste vara en speciell känsla
att bo där de eventuellt tror att hon finns.

Pågår det inte jakt fortfarande då? Kan ingenting om det alls. Vet bara att älgjakten startade nyligen

Rätt skrämmande känsla.. Ja jag vet de ja oxå men om den pågår just nu vet ja inte. Hoppas polisen kmr med uppdatering snart
Citera
2022-10-14, 16:57
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/inga-nya-spar-efter-25-ariga-liselotte-sokandet-koncentrerat-till-kramfors

De undersöker bilder/filmer från Hallstaberget nu.
Ja, nu ja.. Enligt den som skrev hade dom ju fått bilderna redan då. Då kan dom ju isf bekräfta att hon faktiskt varit där.
Citera
2022-10-14, 16:58
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/inga-nya-spar-efter-25-ariga-liselotte-sokandet-koncentrerat-till-kramfors

Hoppas de bekräftar eller dementerar efteråt
Citera
2022-10-14, 16:59
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Nepp. Funkar inte. Kan vara min Telenor lina som strular...

Det är det nog. Jag kom också in på sidan utan problem alldeles nyss (med chrome). Och jag har inte facebook.
Citera
2022-10-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Rätt skrämmande känsla.. Ja jag vet de ja oxå men om den pågår just nu vet ja inte. Hoppas polisen kmr med uppdatering snart

Otroligt obehagligt! En människa går inte bara upp i rök..
Citera
2022-10-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Snabbaste vägen ja men som sagt om Sollefteå var målet men kan du även åka 331-RV87via Långsele vill bara lyfta allternativa vägar av de som är lite större förutom den som troligtvis är grusväg eller mindre asfaltsväg. Men jag håller med mest självklara valet är via Härnösand.

Ja, absolut en god idé om alternativa rutter. Om MGM till exempel bor längs någon av dessa sträckor, eller iaf har en fast punkt, som sommarstuga/jaktstuga. Eller kanske åka förbi en bekant på vägen.
En av knäckfrågorna är ännu om L varit på Hallstaberget. Polisen tittar på bilder/filmer därifrån under denna dag.
Citera
2022-10-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paletta
Otroligt obehagligt! En människa går inte bara upp i rök..

Nä. Å att försöka hitta henne är ju som att hitta en nål i en höstack om ingen gripen mgm finns. Eller vattentäta tips.

Känns som att det skulle kunna bli olöst, eller att gm tipsar själv anonymt efter lite halv dåligt samvete o efter en viss tid. OM nu ngn har tagit henne
Citera
2022-10-14, 17:06
Medlem
Nu står det om om hallstaberget i tidningen oxå, att. Hon synts med en man där
Citera
2022-10-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14
Ja, nu ja.. Enligt den som skrev hade dom ju fått bilderna redan då. Då kan dom ju isf bekräfta att hon faktiskt varit där.

Ja, det är snurrigt för oss angående Hallstaberget. Men nu idag säger iaf polisen själv att bilder/filmer från Hallstaberget gås igenom.
Citera
2022-10-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hoppas de bekräftar eller dementerar efteråt

Aa så just det
Citera
2022-10-14, 17:08
Medlem
Citat:

SVT.

"Tips: Sedd i Sollefteå
Flera tipsare säger sig också ha sett Liselotte tillsammans med en man på Hotell Hallstaberget i Sollefteå under förra helgen.

– Där har vi tillgång till bilder från bevakningskameror som vi just nu håller på att analysera, säger Jonas Holmström."

Känns som herr Patric sitter och skummar Fb och ställer frågor efter det, som alla journalister nu för tiden. Jobba nu Sellen läst tråden nogrant efter uppslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in