2022-10-14, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Men snälla, hur fan har SD vikt ner sig när de nu fått igenom sina krav?!?!?
Försök tänk längre än näsan räcker, ministerposter är bra för "normaliseringsprocessen", visa att man inte är nazister. Det är OERHÖRT viktigt att få "vara i finrummet". Att deras politik förs är positivt, men vad händer vid nästa val? Jag ville representeras av SD i regeringen.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Och där brände Jimmie sitt förtroende för mig och min familj. Blir inga fler röster på SD från oss. Sälja ut sig till djävulen såhär. Jävla pungråtta Jimmie

väsntertroll. Du har aldrig röstat på sd!
Citera
Medlem
PistolPartiets avatar
Ni SD-onanister, glöm aldrig att:

*Våldtäktsnegrer
*Tiggarzigenare
*Balkongkastar-muslimer
*Rånarbarn med piss-fablaisse
*Minibuss-litauer på stöldturné

Samtliga ovannämnda kan bli svenskar - det är bara att ta en snaps på midsommar och delta i äggjakt till påsk, öppen svenskhet kallas det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailol
Är du korkad eller? Allt SD snackat om sedan månader tillbaka och EFTER valet har varit att de ska ha ministerposter och inte ska vika sig för annat. Hur fan är det här att INTE vika sig? Det är definitionen av att vika sig i detta fall, miffo.

Sedan har de inte ens fått igenom någonting än, luktar mer som fyra halvdarriga år framöver.

"Ok".

Gråt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Undrar om Fredrik Reinfeldt kommer kommentera detta..

mm mycket bra frågeställning…
Citera
Medlem
SD har då gjort helt rätt i alla fall. Verkar få igenom väldigt mycket av sin politik men kommer inte behöva ta mycket av ansvaret under mandatperioden då de inte sitter i regeringen. Till nästa val kan de enkelt peka på den politik som lyckats och fått genomslag och ta all ära för det, vad som är mindre lyckat bland deras egen politik och de andra regeringspartiernas politik kan de bara peka på och säga att det är regeringens misslyckanden, inte deras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Otroligt hur SD givit upp. De är slut som parti och det var avsikten från början.
Haha lyssnar du ens på samma kanal ditt troll,får Sd igenom allt Jimmie sa då är det en stor vinst.
Är du lite sur kanske?😁
Citera
2022-10-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen utvisning av kriminella?

Oklar fråga. Utvisning av kriminella förekommer redan.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Jimmie pratade om invandring och kriminalitet, Ebba om vården. Vad tror ni Pehrson kommer snacka om? Han har tagit på sig skämsglasögonen ser ja..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen utvisning av kriminella?

Jo det nämdes. Dessutom utvisning på grund av "vandel" vilket jag tolkade som asocialt beteende i största allmänhet trots att beteendet kanske inte är kriminellt. Eller åtminstone inte bevisad brottslighet.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Jaha det kommer ta TOLV år innan denna regering löst ”problemen”. Många som röstat på dem ligger ju för fan i jorden då. Jag vill se resultat NU!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jimmie pratade om invandring och kriminalitet, Ebba om vården. Vad tror ni Pehrson kommer snacka om? Han har tagit på sig skämsglasögonen ser ja..

Skolan och korv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in