2022-10-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Den som skjutsade henne från Timrå borde ju höra av sig, annars är han ju direkt misstänkt.
Känns inte som det blir ett lyckligt slut tyvärr då det gått för många dagar.

Som sagt borde man kolla hennes mobiltrafik, vem som ringt henne sista dagarna.

Den som skjutsade lär väl komma från Timrå/Sundsvall.

Ja man tycker ju det. Han gör ju sig själv till misstänkt, vilket han måste va men polisen sa att dom inte hade ngn misstänkt
Citera
2022-10-13, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14
Jag kanske är dum, men tror inte dom går ut med vittnesuppgifter som faktiskt inte finns. Det är en väldig skillnad på Hallstaberget och stadsparken.

Nä men dom går ut med info som ingen kan veta stämmer, kanske inte ens va hon. Kanske ngn lämnat felaktig info.
Citera
2022-10-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieseldoris14
Det är vad media går ut med. Ingenting om hallstaberget. Inte ett ord!

Nä jag förstår. Men skulle hon gå runt för egen maskin låter det väldigt frivilligt och inte som ett människorov. Jag tror ju inte hon håller sig borta frivilligt efter den informationen man fått

Men man vet aldrig
Citera
2022-10-13, 16:54
Medlem
Idag när jag var i Timrå tänkte jag att jag borde se någon polis ute. Jag åt på en pizzeria bara 50 meter från den försvunna kvinnans bostad och gick också fram till porten i det hus hon bor. När jag for genom centrala Timrå tänkte jag "Konstigt, jag har inte sett en enda polis ute".
Citera
2022-10-13, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nä jag förstår. Men skulle hon gå runt för egen maskin låter det väldigt frivilligt och inte som ett människorov. Jag tror ju inte hon håller sig borta frivilligt efter den informationen man fått

Men man vet aldrig

Jag måste hålla med, ingen förändras över ett par timmar sådär. Menar att hon aldrig skulle göra ngn orolig utan hon skulle hört av sig om hon va okej.
Men de är konstigt ändå, om dom bara kunde hitta hennes mobil el typen hon va med i Sollefteå
Citera
2022-10-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Idag när jag var i Timrå tänkte jag att jag borde se någon polis ute. Jag åt på en pizzeria bara 50 meter från den försvunna kvinnans bostad och gick också fram till porten i det hus hon bor. När jag for genom centrala Timrå tänkte jag "Konstigt, jag har inte sett en enda polis ute".

Någon skrev tidigare att de var i Kramfors och sökte. Kanske även i Sollefteå
Citera
2022-10-13, 17:00
Medlem
Citat:
Någon skrev tidigare att de var i Kramfors och sökte. Kanske även i Sollefteå

Har sett en enda polisbil idag o de va. Vid 14.40 tiden. Men man vet ju aldrig vart dom håller hus ngnstans. Skulle vilja veta vart dom haft hundpatrullerna. Inte hört ngn helikopter idag iaf. Kommer väl imorrn kanske
Citera
2022-10-13, 17:04
Medlem
Vet inte om ngt dementerat ngt problem hos henne? Har hon ngnsin haft ett missbruk av ngt slag?
Citera
2022-10-13, 17:05
Medlem
Liberty75s avatar
Det är lite förvirrat med alla detaljer. Hon klev in i en bil förra lördagen och ses sedan (antar vi) på Hallstabergets Hotell? Eller finns det nån restaurang där också? En servitris (tror jag det var) uttalade sig om att hon sett paret sitta och äta tillsammans.

Därefter (?) har hon setts i stadsparken i Sollefteå. Eller var det samma dag? Synd att vi inte kan få fram när hon sågs i parken.
Citera
2022-10-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Nä men dom går ut med info som ingen kan veta stämmer, kanske inte ens va hon. Kanske ngn lämnat felaktig info.
Ofta när någon är försvunnen hör folk av sig och tror sig sett personen. Ibland stämmer det, ibland inte.
Citera
2022-10-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Det är lite förvirrat med alla detaljer. Hon klev in i en bil förra lördagen och ses sedan (antar vi) på Hallstabergets Hotell? Eller finns det nån restaurang där också? En servitris (tror jag det var) uttalade sig om att hon sett paret sitta och äta tillsammans.

Därefter (?) har hon setts i stadsparken i Sollefteå. Eller var det samma dag? Synd att vi inte kan få fram när hon sågs i parken.

Precis. Hon sågs hoppa in i en rostig grå bil i Timrå lördag eftermiddag. Sedan sågs hon på Hallstaberget där hon åt med en man. Gråhårig, lite sliskig hillbilly typ. På kvällen var det Hoojas spelning- knökfullt med folk. Hon hade kontakt med någon i familjen under kvällen. Sedan spårlöst försvunnen.
Mobilen har pejlats i Kramfors.
Polisen startade idag en förundersökning om människorov men i samma veva ska någon sett henne i stadsparken i Sollefteå idag.m alltså.
Citera
2022-10-13, 17:23
Medlem
Citat:
Precis. Hon sågs hoppa in i en rostig grå bil i Timrå lördag eftermiddag. Sedan sågs hon på Hallstaberget där hon åt med en man. Gråhårig, lite sliskig hillbilly typ. På kvällen var det Hoojas spelning- knökfullt med folk. Hon hade kontakt med någon i familjen under kvällen. Sedan spårlöst försvunnen.
Mobilen har pejlats i Kramfors.
Polisen startade idag en förundersökning om människorov men i samma veva ska någon sett henne i stadsparken i Sollefteå idag.m alltså.
Osäker på när hon ska ha setts i stadsparken. Lite otydlig info om det tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in