Hade jag varit Canon hade jag anmält gubben direkt.
Sedan hade upphandlingen fungerat som tänkt.
Nu har Canon skitat ner sig och lär nagelfaras om så en tonerkasett skall inköpas.
Begriper du inte att Canon har betalat mutan till Adel? Titta gärna på programmet. Canon-VD:n Ann-Charlotte Nylander är ju ett lika stort svin som Adel Shalabi. Hoppas de får dela cell på Kumla eller Hall!
Det partigruppen för Vänsterparti i valfri kommun, där frodas korruptionen.
Du skriver som att du skolkat första terminen på SFI. För övrigt så är det knappast vanligt med korruption bland vänsterpartister då de 1: i princip aldrig sitter på ledande positioner och 2: är det enda partiet som aktivt arbetar för lägre lön för politiker. Vänsterpartiets riksdagsledamöter betalar partiskatt för att man anser att riksdagslönerna är för höga. Men jag antar att du är en sån där Livets Hårda Skola-stjärnskott som inte befattar dig med fakta utan sitter och brölar på fredag-lördag "hellre död än röd uuuuhhhh" och leker tuff.
Begriper du inte att Canon har betalat mutan till Adel? Titta gärna på programmet. Canon-VD:n Ann-Charlotte Nylander är ju ett lika stort svin som Adel Shalabi. Hoppas de får dela cell på Kumla eller Hall!
Jag menar redan när araben ville ha mutan.
Då skulle de anmält gubben till sjukhusledningen