Om det nu bara är en tidsfråga innan de ändå blir klara behöver han inte begära mer tid. Även om Maggan får sina två veckor kan borgarna när som helst meddela att de är överrens om att bilda regering.
Vad eller vem är Bilderberg? Ni rysstroll gillar den termen har jag märkt.
Här satte vi ribban högt ser jag. Du vet inte vad Bilderbergermötet är och samtidigt skjuter du från höften med nedlåtande epitet. Kom igen vakna för fn.
Det är störande att det nu är 4 veckor och tre dagar sedan valet hölls, och ännu vet vi ingenting. Vi vet inget vad sd och lib kräver, eller vad m vill att de ska gå med på,ingenting.
Minns valet 2002 hur s förhandlade mAnne-Lie Rydéed mp samtidigt som borgarna hade försökt få dem med sig dem till sin sida. Mp ville ha ministerposter men s ville inte ge dem det.
Förhandlingar bör aldrig vara helt öppna men det blir också fel när det är helt tyst.
I Morgonstudion i SVT spekulerades det i om att Reinfeldt kanske kan komma att få en ministerpost i regeringen.
Tar de fram Reinfeldt igen kan de nog glömma att SD ska stödja den regeringen. Få politiker i modern tid är väl så hatade som just Reinfeldt.
I Morgonstudion i SVT spekulerades det i om att Reinfeldt kanske kan komma att få en ministerpost i regeringen.
Tar de fram Reinfeldt igen kan de nog glömma att SD ska stödja den regeringen. Få politiker i modern tid är väl så hatade som just Reinfeldt.
Tar man in Reinfeldt kan M glömma min röst för all framtid.
Nej, Reinfeldt kommer inte tillbaka han är förbrukad.