2022-10-11, 12:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coello
Nu har Simon tagit bort reklaminlägget från sin instagram..

Haha, nu blev det jobbigt.
Citera
2022-10-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Mamman är uppenbarligen helt med på att de går ut med detta (och har skrivit själv om det på sin blogg).
Hon är också fortfarande involverad i barnets liv.

Tycker dock oavsett mammans ståndpunkt att det för barnets skulle är väldigt märkligt att lägga ut allt detta på sociala medier
Ja det borde inte vara tillåtet även om mamman tyckte det var okej. Jag tycker inte heller det är lämpligt att mamman skriver ut öppet att hon inte kunde knyta an till sitt barn mm, det är känsiga uppgifter. Det är verkligen synd om barnet. Alla får veta att "ingen" ville ha just henne, hon kastas i väg hur som helst tycker jag....ut i offentligheten när hon egentligen behövde skyddas och få stabilitet.
Citera
2022-10-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hoppsan! Vad ska dom nu säga till företaget. Ang deras fejk reklam och utnyttjande av småbarn . Jag har sparat ner filmen för övrigt
Citera
2022-10-11, 12:38
Medlem
Citat:

Dom tar på sig så många samarbeten för dom är så pengarkåta för att Simme inte orkar slutföra en utbildning eller behålla ett jobb att dom missar vad för videos dom lägger ut. Det finns inget vettigt innehåll längre, dom utnyttjar barnen. Dom har tappat kontrollen.

Stackars juvelia som fick sitta och bli tvingad att smala saker hon inte tycker om. Dom sa säkert att ”säg att det är gott, se ut som att du tycker om det, … le juvelia” sen slängde dom på massa musik för att dölja den delen. Och la ut skiten där det ändå synd klart och tydligt att barnet blir använt i syfte att tjäna pengar på. Jag mår illa.
Citera
2022-10-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ännu ett tecken på att hon är gravid. Äntligen får hon sina pseudo-tvillingar..!
Told you so..! 😁

Det KAN inte bara vara jag som ser alla tecken..? Nu: en tupp (som jag gissar ska vara en höna), tre små kycklingar (för de 3 prinsessorna) och ett vitt hjärta (för bebisen i magen)!!
Är hon inte gravid så gör hon det här för att "driva med oss".. 😁
Citera
2022-10-11, 13:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Dom tar på sig så många samarbeten för dom är så pengarkåta för att Simme inte orkar slutföra en utbildning eller behålla ett jobb att dom missar vad för videos dom lägger ut. Det finns inget vettigt innehåll längre, dom utnyttjar barnen. Dom har tappat kontrollen.

Stackars juvelia som fick sitta och bli tvingad att smala saker hon inte tycker om. Dom sa säkert att ”säg att det är gott, se ut som att du tycker om det, … le juvelia” sen slängde dom på massa musik för att dölja den delen. Och la ut skiten där det ändå synd klart och tydligt att barnet blir använt i syfte att tjäna pengar på. Jag mår illa.

Precis, känns verkligen som det spårar ur fullständigt.Visst känns det som Simon redan hoppat av sin utbildning.
Citera
2022-10-11, 14:54
Medlem
Citat:
Det KAN inte bara vara jag som ser alla tecken..? Nu: en tupp (som jag gissar ska vara en höna), tre små kycklingar (för de 3 prinsessorna) och ett vitt hjärta (för bebisen i magen)!!

O M G......
Citera
2022-10-11, 16:43
Medlem
Citat:
Snart kommer inlägget om att ingen trodde på dom men nu har dom ett barn och minsann ett till påväg!!11
Citera
2022-10-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Snart kommer inlägget om att ingen trodde på dom men nu har dom ett barn och minsann ett till påväg!!11

Klyscha 😂
Citera
2022-10-11, 17:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Precis, känns verkligen som det spårar ur fullständigt.Visst känns det som Simon redan hoppat av sin utbildning.
Det är klart han har. Han ska ju bli influencer på heltid.
Citera
2022-10-11, 18:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är klart han har. Han ska ju bli influencer på heltid.

Oh lord have mercy.
Citera
2022-10-11, 19:23
Medlem
Ett till barn? Är dom på riktigt?
3 barn, Simon inget jobb ingen utbildning. Utnyttjar alla 3 barnen redan för pengar. Och nu ett till på kort tid. Hon vet inte vad skydd är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in