2022-10-02, 09:33
Medlem
Refunders CEO som visar i sin reklam vad som kan göras med refunder kortet.
Inköp av en massa saker, handbojor, djup suck och han tatuerar en blixt i ansiktet på sidan av sitt vänstra öga.

Kollar hans faceboook, han har inte tatuerat sig på riktigt, alltså kan man inte lita på refunders reklam
Citera
2022-10-02, 12:28
Medlem
Cirkle K..säger sig göra gott kaffe utav det som annars skulle slängas...fattar inget
Citera
2022-10-03, 12:43
Medlem
_Strebers avatar
Det tycks finnas någon idé om att diverse vrålande och skrikande skulle vara något bra. Just nu vrålar en snorunge i en apoteksreklam och en fullvuxen karl i IF-reklam. Och så får man höra det där vrålandet, det förstnämnda mer irriterande än det andra, som i sin tur är irriterande för att det är så förbannat tramsigt, flera gånger per kväll.
Citera
2022-10-03, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Förmodligen jobbar han verkligen på Carglass och heter Ola. Carglass andra stela figurer i reklamen är äkta medarbetare, syns på hemsidan. Så det där tafatta och stela personerna (Nilla, Oliver, Lisa mfl) är 100% äkta anställda och framför det hela riktigt dåligt. Eller "trist" som Oliver säger.
Riktigt dåligt bra! Älskar det taffliga framförandet och det styltiga upplägget med de äkta medarbetarna, " vi beställer din ruta så den finns här när du kommer in"!

Carglass är bästsämst!
Citera
2022-10-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trille
Riktigt dåligt bra! Älskar det taffliga framförandet och det styltiga upplägget med de äkta medarbetarna, " vi beställer din ruta så den finns här när du kommer in"!

Carglass är bästsämst!

Ryds bilglass har bra och mycket seriösare reklam medan carglass skitit ner sig med dessa reklamer.
Carglass är för övrigt dåliga på stenskott, lagar verkligen inte i tid och tar bra betalt.
Citera
2022-10-05, 19:17
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Är det bara jag som får obehagliga incest vibbar av skiten?

Håller med. Storebrodern ser riktigt bögig ut. Liknar Anton Glanzelius som ung.
Citera
2022-10-06, 13:59
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trille

Carglass är bästsämst!

De måste ju ha lagt en halv miljard på reklam, CarGlass repair, Carglass Replejjjs.
Citera
2022-10-06, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
De måste ju ha lagt en halv miljard på reklam, CarGlass repair, Carglass Replejjjs.
Dålig smak kostar!
Citera
2022-10-09, 02:54
Medlem
Hyundais nya reklam med den där tjocka bögen får mig att vilja slänga mobilen i väggen.

Jag brukar sällan eller aldrig bry mig om reklam men det är ju fan BARA den som dyker upp mellan Youtube-klipp nu.

Spräng alla Hyundaibilar och skjut fanskapet till bög tack.
Citera
2022-10-09, 08:25
Medlem
Ännu en reklam där de skriker som fan: Willys!
https://www.youtube.com/watch?v=PFOqYRDILzk

Är det någon slags hint om Halloween som ju är snart, kanske?
Citera
2022-10-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Cirkle K..säger sig göra gott kaffe utav det som annars skulle slängas...fattar inget
Läs inlägg 12132 och 12159
Citera
2022-10-10, 14:11
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Ännu en reklam där de skriker som fan: Willys!
https://www.youtube.com/watch?v=PFOqYRDILzk
Är det bara jag som tycker att hon säger "Välkommen till Willis!" på slutet istället för Willys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in