2022-10-10, 03:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vilka är "ni"?

Han och generalandersson håller varandra i handen.
Citera
2022-10-10, 03:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Aha, okej!
Senast redigerad av Free12 2022-10-10 kl. 03:55.
Citera
2022-10-10, 04:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Bubbisen då. Om du vill kan du få hålla min hand när vi lyfter bucklan i maj
Citera
2022-10-10, 06:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Så du erkänner direkt att du är likadan som general...?

"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Guld har Färjestad, hur många guld har ni? Så jävla bra som Färjestad det kan ni aldrig bli!" Är ju lika korkat som att vara bergsäker på att Arsenal vinner guld.. Brynäs och Djurgården undrar vad fan du menar med det?
Citera
2022-10-10, 07:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Guld har Färjestad, hur många guld har ni? Så jävla bra som Färjestad det kan ni aldrig bli!" Är ju lika korkat som att vara bergsäker på att Arsenal vinner guld.. Brynäs och Djurgården undrar vad fan du menar med det?

Nja det krävs en hel del för att nå generalens nivå.

Orkade inte bli surare igår efter blåvitts fadäs så sket i att kolla på Liverpool och det gjorde jag rätt i. Kan mycket väl bli så att Liverpool slutar längre ner än blåvitt denna säsongen. Eller att båda slutar 7-8.

Tur att man är mer van vid sådant än framgång som supporter till dessa "fotbollslag". Annars hade jag varit arg på riktigt. Nu känns det mer som en rödvinsbaj dagen efter. Bränner lite men det luktar sött
Citera
2022-10-10, 08:10
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Naw, ännu en som vill hålla hand. Det finns plats för dig också vettu bubben. Puss.
Citera
2022-10-10, 09:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Så så, ta det lite lugnt nu.

Det går riktigt bra för AFC, men det er långt kvar innan vi ev kan börja att snacka om titeln. Och jag menar rent objektivt att Man City forfarande är klara favoriter till att vinna titeln.

Dock så är det komiskt att se all hybrisen som råder över Arsenal’s succé, och snart så har de åkt slut på alternativa teorier som förklaring för våran nuvarande framgång.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-10-10 kl. 09:47.
Citera
2022-10-10, 09:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Den sparar vi till i maj för uppföljning.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dock så är det komiskt att se all hybrisen som råder över Arsenal’s succé, och snart så har de åkt slut på alternativa teorier som förklaring för våran nuvarande framgång.

Av detta inlägg konstaterar vi två saker:

1. Ja, helt rätt att det är komiskt med Arsenalfansens hybris. Kan inte argumentera med det. Se ovan.
2. Du vet fortfarande inte vad hybris betyder. Men du skäms inte för det.
Citera
2022-10-10, 09:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Kan vara "blessing in disguise" att Trent skada sig. Nu måste dom spela någon annan och Trent är inte alls bra just nu ändå

Svårt att se det när Gomez är andrahandsvalet på högerback. Bättre defensivt, men inte särskilt säker i positionsspelet, förvånansvärt svag i luften och absolut inget hot framåt.

Kan inte se att detta Liverpool ska ha något alls att hämta mot City på söndag. Det blir till att kämpa på och grisa till VM. Som skadesäsongen där man fick hanka sig fram som en trebent hund.

10 matcher kvar före VM. CL-avancemanget borde lösa sig, men man har i nuvarande form ingenting att hämta i slutspelet mer än prispengar, chans på titeln ser jag som uteslutet.

Klopp ska givetvis få chansen att reparera detta, men just nu ser det mycket mörkt ut. Salah har tappat allt, Henderson ser lite slut ut, VvD en skugga av sitt forna jag, taktiken som helhet fallerar när man ständigt misslyckas i pressen men ändå ligger högt upp vid mittlinjen och misslyckas ställa offside.

Det kommer troligen vända och visst fan ska detta Liverpool vara bland topplagen när vi summerar, men rejäl missräkning för LFC i år.
Citera
2022-10-10, 09:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Den sparar vi till i maj för uppföljning.

Av detta inlägg konstaterar vi två saker:

1. Ja, helt rätt att det är komiskt med Arsenalfansens hybris. Kan inte argumentera med det. Se ovan.
2. Du vet fortfarande inte vad hybris betyder. Men du skäms inte för det.
Haha. Ja, det kommer ju ifrån rätt käft🤣😅

Jag njuter verkligen av att se den enormt stora avundsjukan som du (och många andra) nu visar mot Arsenal😊

COYG !!
Citera
2022-10-10, 10:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Jag njuter verkligen av att se den enormt stora avundsjukan som du (och många andra) nu visar mot Arsenal😊

COYG !!

Den är, precis som mycket annat, endast i ditt huvud.

Du vet, det huvud där "hybris" har en betydelse, och det i verkliga världen betyder något helt annat.

Men, humour me: Vad betyder "hybris"? Kan du förklara?
Citera
2022-10-10, 10:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

COYG !!

Tror inte att fler ogillar Arsenal än Manchester U och C, Liverpool eller Chelsea här. Det är nog ungefär lika för alla gamla lag som någon gång dominerat ligan de senaste 20 åren.
För mig handlar mitt nuvarande ogillande av Arsenal enbart om dig, ditt uppträdande och hjärndöda sätt att argumentera gör att jag vill att det går dåligt för ditt lag/dig.

Hybris betyder alltså storhetsvansinne, varför skulle andra lags fans få storhetsvansinne av ditt lags framgångar? Det är helt obegripligt.
Hybris är att vara 130% säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in