Citat:
Ursprungligen postat av
Jeff.Beck
Det är inget i sammanhanget och jämfört med vad krigen i Afghanistan och Irak kostade är det peanuts. Problemet i det här fallet är att vi har att göra med en mini-Hitler med kärnvapen.
Det är bara som så att Biden och Demokraterna i USA behöver en snabb seger. Annars är de körda.
Kanske det bara var en andhämtning och omgruppering från ukrainsk sida men både offensiverna från ukrainsk sida i Cherson och Charkov och nu dessa spektakulära terrorhandlingar med Nordsteam och bron tyder på planerad snabboffensiv och en slutgiltigt mycket för ryssarna farlig offensiv ned mot Azovska sjön som skulle sätta ryssarna i katastrofläge. Tror faktiskt inte Biden och Pentagon-Generalerna vill ha ett nytt "never ending war".
Ja ja... den där stackars nissen som redan nu ville plocka fram jaktkniven skulle ta och lugna ned sig lite. Än finns det hopp för er.
Jag för min del har inte ens packat upp den ryska flaggan jag beställt ur sin förpackningen den kom i ännu. Hoppas kunna plocka fram den 9 maj nästa år och vara med på manifestationen. :-)