2022-07-12, 04:11
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMX1986
Finns det någon ny information om denna cirkus apa?Enligt hennes instagram så verkar hon mest bry sig om dom som har blivit dömda till döden.
Hon påstår ju också att hon har suttit inne i något sorts fängelse i tre år, därför hon har tatuerat tre tårar i ansiktet. Är det någon som sitter på någon information om det?🤔

Ger inte mycket för idén med dödsstraff så det är väl försvarligt ändå. Jag ser några sådana inlägg men mest plagierat mode och smycken, hundar, privata selfies samt någon bild på Södertälje. Vet att hon skrev något om någon lokal amatörteaterpjäs om våld i hemmet men det kommer man ju i realismens namn, inte långt på.

Slog hon inte nästan ihjäl en kille på fyllan för många år sedan och skar upp nån hon dejtades rygg med en flaska? Har här hört det där för många år sedan med att hon satt inne. Skulle inte förvåna mig om hon satt längre än så. Läste nånstans att tatueringarna var något om 3 hon hade förlorat med åren men jag kan ha misstolkat. Hon skriver ju på engelska jämt.

Står att hon bor kvar i Södertälje. Tror hon lever ett rätt tråkigt mediokert liv nu när hon inte är ”känd”. Inte lika mycket gap och skrik på tanten som när hon stod med nassarna på torgen iallafall. Hon kan hålla sig till Amerikanskt tycker jag så slipper vi i Sverige skiten men det nalkas valtider så vi får väl se om hon dyker upp i något patetiskt sammanhang.

Hoppas ni haft en aspackad midsommar!
Mot Anna Books tråd!
Citera
2022-10-06, 10:12
Medlem
Hennes nya grej är att, som vanligt, photoshoppa skiten ur sina bilder och nu hävda att det är sk "contour sminkning", höll på att dö av garv när jag såg en del av kommentarerna från hennes följare på Instagram som tycker att hon redigerar för mycket och inte alls ser ut som på bilden! Ser att hon lägger upp massor av bilder där hon lagt in snygga tänder på sig själv, dock syns det på andra bilder att hennes tänder är lika nasty som vanligt. Syrrans kompis är tydligen med i hennes teatergrupp och det verkar inte som att hon är särskilt poppis med sin taskiga andedräkt och bossiga beteende.
Citera
2022-10-07, 22:55
Medlem
Var lite felaktig där, det syns inte på andra bilder, man ser det när man ser henne irl
Citera
2022-10-07, 23:27
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondhundvalp
Var lite felaktig där, det syns inte på andra bilder, man ser det när man ser henne irl

Hon har gått från dåliga tänder till bra till sämre till dåliga osv. Minns när hon höll tal på folkets demo. Det var olika från gång till gång beroende på hur hon sköter munhygien eller vad hon snusar. Det är inte speciellt mycket av nyhetsvärde. Känns lite som när Expressen helt plötsligt börjar skriva om 100 sätt du kan ”gå dig smal” på.

Photoshop är använt av millioner av användare där ute. Finns massa skoj bilder på nätet på cat-fishers som chockat världen. Det sjukaste är en del är stora influensers med över 100k följare på Instagram. En del har till och med fejkat resor dom gjort med greenscreen och kommit undan med det i flera år. Att Realistbloggerskan också fastnat under klistret är inte speciellt chockerande. Så är det med uppmärksamhetssökare tyvärr. Det var länge sedan jag på social media såg en tjej som inte var överspacklad eller retuscherad till max med filter etc. Det är bara tragiskt hur det utvecklats.

Förbryllas mer av att admin låter denna tråd ligga under kändisar. Hon är ju inget annat än en privatperson med ett mediokert patetiskt liv som det verkar talas om inom privata kretsar. Sist jag kollade är det långt ifrån den svenska beteckningen på ordet känd. Hennes SD-dagar är döda och därmed även hennes så kallade ”kändisskap”. Bara några få vet ju vem denna person är.

Tråden borde definitivt flyttas från ”kändisskvaller” där hon just nu beblandas med Linnea Cleason och Anna Book mfl, som faktiskt är kända och inte bara en avdankad privatperson.
Senast redigerad av Geburha 2022-10-07 kl. 23:37.
Citera
2022-10-08, 17:03
Medlem
526s avatar
Är hon inte med i nån MC-klubb?
Fått för mig att det är därför det är tyst om henne. Att hon fått order om att lägga ner sociala media om hon ska vara med.
Citera
2022-10-08, 18:18
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Fått för mig att det är därför det är tyst om henne. Att hon fått order om att lägga ner sociala media om hon ska vara med.

Hon lämnade väl den tillsammans med alla andra medlemmar när det visade sig att presidenten var pedofil? Nighthawks MC har en spännande tråd här på fb. Tror även presidenten har en.

Det är därför jag förbryllas av att hon ligger under kändisar för hon har aldrig varit en kändis mer än i vissa kretsar och är definitivt ingen kändis idag. Hon är därför egentligen totalt ointressant. Skräptanten är mest engagerad i amerikanska orättvisor. Inget som påverkar Sverige eller oss. Hon är deras problem nu.

Nu är det fan lördag vänner så skål! 🍺
Citera
2022-10-08, 21:59
Medlem
Citat:

Hon och Bulan gick med i Nighthawks och blev blåsta på pengar då grundaren visade sig vara ett rövhål och drog till Thailand eller nåt liknande. Nu har klubben tydligen ny ledare som också är medveten om vad hon har för sig och de vill inte kopplas ihop med henne eller Bulan precis som SD och SOO.
Citera
2022-10-08, 22:36
Medlem
526s avatar
Citat:
Hon och Bulan gick med i Nighthawks och blev blåsta på pengar då grundaren visade sig vara ett rövhål och drog till Thailand eller nåt liknande. Nu har klubben tydligen ny ledare som också är medveten om vad hon har för sig och de vill inte kopplas ihop med henne eller Bulan precis som SD och SOO.

Vad har hon haft för sig som inte duger i en h0mobög klubb?
Citera
2022-10-08, 22:49
Medlem
Geburhas avatar
Citat:

Verkar inte vara speciellt mycket. Nyllet har dragit sig tillbaka. Luddig aktivism på Instagram i vad som verkar inriktat på USA, redigerade bilder och hobbyteater. Inget märkbart.

Trodde det skulle ske mer i valtider men ett kritiskt inlägg till SD och inte mycket mer. Som jag sagt. Hon är passé. Förstår fortfarande inte varför hon ligger under kändisar.
Citera
2022-10-09, 00:12
Medlem
Citat:

Hon ansågs kunna skada partiet, en av SDs medlemmar skrev den sk "Raxtonrapporten" där man har sammanställt en del information gällande denna tös. Tror den finns länkad nånstans i början på denna tråden, minns att när hon hade sin sida Realistbloggerskan på FB blev hon skogstokig när någon skrev kommentarer om denna rapport. Hon ansåg att denna rapport inte kunde ses som sanning av någon anledning. Har läst den, hon har tydligen hittat på massa olika saker genom åren
Citera
2022-10-09, 00:16
Medlem
526s avatar
Citat:
Hon ansågs kunna skada partiet, en av SDs medlemmar skrev den sk "Raxtonrapporten" där man har sammanställt en del information gällande denna tös. Tror den finns länkad nånstans i början på denna tråden, minns att när hon hade sin sida Realistbloggerskan på FB blev hon skogstokig när någon skrev kommentarer om denna rapport. Hon ansåg att denna rapport inte kunde ses som sanning av någon anledning. Har läst den, hon har tydligen hittat på massa olika saker genom åren
Vill minnas att jag läste den men fattade aldrig vad själva problemet var? Vad var det egentligen hon gjorde fel? "Rapporten" var bara löst bladder.
Citera
2022-10-09, 01:03
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Vill minnas att jag läste den men fattade aldrig vad själva problemet var? Vad var det egentligen hon gjorde fel? "Rapporten" var bara löst bladder.

Hon har hoppat från parti till parti vilket egentligen bara ifrågasätter hennes riktiga politiska ståndpunkt. För övrigt är det väl som med många mediahoror med deltagande i olika serier som tex idol och wipeout men det mesta var dravel precis som skrivet.

Det var tydligt att den som skrev den hade personliga problem med henne och inte ville komma med något konstruktivt egentligen.

Sen att hon är hattig och hoppar från det ena till det andra kan ju ifrågasätta hennes intentioner. Hon är väl inte mycket till problem för tillfället men vem vet när damen dyker upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in