Citat:
Ursprungligen postat av
AMX1986
Finns det någon ny information om denna cirkus apa?Enligt hennes instagram så verkar hon mest bry sig om dom som har blivit dömda till döden.
Hon påstår ju också att hon har suttit inne i något sorts fängelse i tre år, därför hon har tatuerat tre tårar i ansiktet. Är det någon som sitter på någon information om det?🤔
Ger inte mycket för idén med dödsstraff så det är väl försvarligt ändå. Jag ser några sådana inlägg men mest plagierat mode och smycken, hundar, privata selfies samt någon bild på Södertälje. Vet att hon skrev något om någon lokal amatörteaterpjäs om våld i hemmet men det kommer man ju i realismens namn, inte långt på.
Slog hon inte nästan ihjäl en kille på fyllan för många år sedan och skar upp nån hon dejtades rygg med en flaska? Har här hört det där för många år sedan med att hon satt inne. Skulle inte förvåna mig om hon satt längre än så. Läste nånstans att tatueringarna var något om 3 hon hade förlorat med åren men jag kan ha misstolkat. Hon skriver ju på engelska jämt.
Står att hon bor kvar i Södertälje. Tror hon lever ett rätt tråkigt mediokert liv nu när hon inte är ”känd”. Inte lika mycket gap och skrik på tanten som när hon stod med nassarna på torgen iallafall. Hon kan hålla sig till Amerikanskt tycker jag så slipper vi i Sverige skiten men det nalkas valtider så vi får väl se om hon dyker upp i något patetiskt sammanhang.
Hoppas ni haft en aspackad midsommar!
Mot Anna Books tråd!