2022-10-08, 19:31
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
"Jeg som var for naiv da jeg skreiv at hu sikkert hadde gått fra han for flere år siden" Det var det som fikk meg til å"jeg skal fa*n finne voldtektsaken på nettet. Takker,men at det var så sjukt,ante jeg ikke (ikke dere heller

Med tanke på hvor viktig "ære" kan være i visse miljøer så kan man jo lure på hvordan familien hennes har godtatt at hun har giftet seg med en kjent voldtektsmann?

Foreldrene hennes er enkle folk. Faren er renholder på en skole i Oslo og moren er sykepleier. Så den veskesamlinga hennes har ikke kommet fra bemidlede foreldre i alle fall... Legestudiet er vel 7 år inkl praksis så her er det et regnetykke som absolutt ikke taler til hennes fordel. Merkelig hvis hun ikke nevnes i dommen til PSS som kommer.

Om hun ikke nevnes der så er det 100% sikkert av PSS er en informant for politiet. Da har han fått til en avtale som informanten S*men Str*mhylden fikk i saken mot Cappelen og Jensen. Han fikk beholde 12 mill i inndragning mot å sitte noen usle år i åpent fengsel. Det kan fort skje i lørenskogsaken også. At noen får beholde walleten mot å legge TH sin hode på blokka.
Citera
2022-10-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Med tanke på hvor viktig "ære" kan være i visse miljøer så kan man jo lure på hvordan familien hennes har godtatt at hun har giftet seg med en kjent voldtektsmann?

Foreldrene hennes er enkle folk. Faren er renholder på en skole i Oslo og moren er sykepleier. Så den veskesamlinga hennes har ikke kommet fra bemidlede foreldre i alle fall... Legestudiet er vel 7 år inkl praksis så her er det et regnetykke som absolutt ikke taler til hennes fordel. Merkelig hvis hun ikke nevnes i dommen til PSS som kommer.

Om hun ikke nevnes der så er det 100% sikkert av PSS er en informant for politiet. Da har han fått til en avtale som informanten S*men Str*mhylden fikk i saken mot Cappelen og Jensen. Han fikk beholde 12 mill i inndragning mot å sitte noen usle år i åpent fengsel. Det kan fort skje i lørenskogsaken også. At noen får beholde walleten mot å legge TH sin hode på blokka.

Det kan jo være at hun faktisk trur på han om han sier han er uskyldig.
Citera
2022-10-08, 19:38
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Gådt jobba👍
For dere som ikke har god fantasi når det gjelder å google, så gjorde jeg i denne saken det lett. Jeg googla "Mann pågrepet for overfallsvoldtekt" leste noen sider,men så tenkte jeg. Jeg trykker på "bilder" Da kom jaggu saken opp på bilde nr 3. Bare for tips til dere etterforskere
Citera
2022-10-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86

Hvorfor skal hun tro på han etter en stygg voldtekt der hun måtte lyve, manipulere og dømmes til fengsel...
Citera
2022-10-08, 19:43
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86

Med det rullebladet? Saken ble løst med DNA-bevis etter mange år. Når voldtektsmottaket sikrer DNA, så er det ingen tvil om skyld lengre. Ikke i overfallsvoldtektsaker. Og i denne saken. En dobbel voldtekt. Han gikk tilbake og voldtok offeret en gang nummer to. Det er bare sjukt.

Og om man er i tvil, så bidrar man i alle fall ikke til å forfalske bevis. Les artikkelen nøye.
https://www.aftenposten.no/oslo/i/MLyK/medisinstudent-doemt-for-aa-ha-loeyet-i-grov-voldtektssak
Citat:
Han tok kvelertak på og truet med å drepe henne dersom hun skrek under voldtekten. Han voldtok henne først en gang og stakk, men returnerte, dyttet kvinnen, som var i ferd med å reise seg, ned på bakken, og forgrep seg på henne på nytt. Til slutt kom hun seg inn i en taxi, sikret DNA på voldtektsmottaket og anmeldte episoden.

Citat:
Medisinstudenten varslet at hun hadde bildebevis, noe som ble fremlagt for retten. Tidspunktet bildet var tatt viste tilsynelatende at han ikke kunne knyttes til voldtekten.

Ifølge kvinnens forklaring spurte kjæresten om hun sjekke om det fantes bildebevis fra det aktuelle tidspunktet, siden de ofte tok bilder da de var sammen. Kvinnen forklarte at hun fant et bilde med riktig dato, tok det ut på en minnepinne og leverte det til et datafirma, hvor en servicetekniker bekreftet dateringen.

I tillegg ble det fremlagt en dagbok der kvinnen skrev at hun var sammen med kjæresten hele natten:

«Er utrolig sliten og trøtt i dag, kommer til å sovne tidlig, var med NN hele natta. Har ikke fått sovet noen ting enda, det verste er at selv om jeg var med han hele natten vil jeg fortsatt møte han igjen. Men stakkars, han skal få sove i fred i dag. …».

Avslørte fotofusk
Det var imidlertid et forklaringsproblem. Politiets dataundersøkelser av bildebeviset viste at det ble tatt med en mobilmodell som ikke var på ikke kommet på markedet noe sted i verden den datoen bildet skulle være tatt.
Citera
2022-10-08, 20:05
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Det er vesker som til sammen koster sikkert over 200.000 i innkjøp.

Et viktig poeng her nå, etter at det har kommet frem at hun er dømt for å forfalske bevis for å frifinne sin voldtektskjæreste, er at hun viser vilje til å være med på leken. Dette med at hun har tatt over selskapet som byttet navn fra Kryptex til PSS invest kort tid etter at TH betalte ut 10 mill er utrolig interessant. Hvor kom egenkapitalen til selskapet fra? Lukter litt at det står et hus på Finstadjordet som er betalt av lumske penger.

Fy fader! Drøy dame! Og svært interessant!
Citera
2022-10-08, 20:17
Medlem
PSS Invest har 100.000 i aksjekapital. Er ikke det ganske mye for ett firma uten mål å mening? Har intrykk av at de som på død å liv vil ha ett AS har minimun aksjekapital..20-30 tusen. Var bare en tanke.
Citera
2022-10-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hvorfor skal hun tro på han etter en stygg voldtekt der hun måtte lyve, manipulere og dømmes til fengsel...

Kjørlighet gjør deg blind
Citera
2022-10-08, 20:27
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Saken ble løst med DNA-bevis etter mange år.

Ergo er DNA'et hans i politiets register. Kan de ha funnet det i Sloraveien også?
Han ble siktet i mai, og i juni gikk politiet inn i huset igjen for å gjøre "enkle rekonstruksjoner"
og tok "referanseprøver".

Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
PSS Invest har 100.000 i aksjekapital. Er ikke det ganske mye for ett firma uten mål å mening? Har intrykk av at de som på død å liv vil ha ett AS har minimun aksjekapital..20-30 tusen. Var bare en tanke.

Monero-vasking, kanskje?
Senast redigerad av Svartediket 2022-10-08 kl. 20:29.
Citera
2022-10-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ergo er DNA'et hans i politiets register. Kan de ha funnet det i Sloraveien også?
Han ble siktet i mai, og i juni gikk politiet inn i huset igjen for å gjøre "enkle rekonstruksjoner"

Monero-vasking, kanskje?

House of Hvitvasking
Citera
2022-10-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Monero-vasking, kanskje?

Mannen har i alle fall «stor voldskapasitet»
Citera
2022-10-08, 20:40
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Mannen har i alle fall «stor voldskapasitet»

Skulle gjerne visst hva siktelsen spesifikt går ut på.

Holden var taus. Hvis den nye siktelsen pekte bort fra TH, hadde jeg forventet en kommentar i det minste.

Slik jeg ser det har PSS kapasiteten som skal til for å være GM i denne saken.
Kriminelt forsett i stort monn, voldskapasitet, pengebegjær, og en lojal støttespiller
som går i fengsel for ham.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in