2022-10-07, 12:46
Medlem
Varför har Linn ytterkläder på sig inomhus?
Citera
2022-10-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313

Undrar detsamma. 😂 Den enda av dem som har det dessutom. Förutom sär-simon som har sin underbart mjuka uteväst på sig förstås. Haha.
Citera
2022-10-07, 13:57
Medlem
Citat:

Rimlig förklaring. Dom kom precis innanför dörren när bilden skulle tas (kommit sent)?
Citera
2022-10-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Rimlig förklaring. Dom kom precis innanför dörren när bilden skulle tas (kommit sent)?
Ah okej skönt att du redde ut det. Jag hade inte heller bett dom vänta en sekund så jag kan slänga av mig ytterkläderna
Citera
2022-10-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ah okej skönt att du redde ut det. Jag hade inte heller bett dom vänta en sekund så jag kan slänga av mig ytterkläderna

Det kan man ju absolut tycka. Men helt ärligt så skulle jag personligen i en situation där jag stressat hela morgonen för att sedan ändå komma sent mycket väl kunna bara hetsa in och inte tänka på att ta av mig jackan.

Kan ju absolut lika gärna vara så att de av oklar anledning valde att inte ta av sig ytterkläderna.

Mitt seriösa svar till trots så förutsätter jag att du är ironisk i ditt svar (men väljer att ignorera det)
Citera
2022-10-07, 14:40
Medlem
Fredagens kebab på bild hos Simme 🤢 tycker den ser kokt och oaptitlig ut
Citera
2022-10-07, 14:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Fredagens kebab på bild hos Simme 🤢 tycker den ser kokt och oaptitlig ut

Haha ser ut som en sån där påse fryskebab från Lidl.
Citera
2022-10-07, 16:15
Medlem
600 kronor på gosedjur till godispåsar på barnkalaset. Pengar måste fortfarande finnas iaf (alternativt spons som inte markeras som det ska)
Citera
2022-10-07, 16:19
Medlem
Och detta med att Linn alltid är ensam hemma… enligt bloggen är han borta 9.30-19.30. Detta är 10 timmar. Mao inte särskilt mycket mer tid än vad man kan förvänta sig att en person som arbetar heltid är borta om dagarna.
Låter på Linn som att hon är ensam betydligt mer än man ”normalt” är. Men så är uppenbart inte fallet (om man undantar helgerna när Simon spelar match då).
Citera
2022-10-07, 19:00
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Man ser det ofta, liksom att hon oftast sitter i utkanten av ett sällskap under events och dylikt(och gärna har en bebis i famnen som barriär mot omgivningen). Jag känner igen det ifrån flera bekanta. De har alla diagnoser eller är väldigt introverta/blyga/awkward. Att inte ta av sig ytterkläderna verkar vara som en trygghetsgrej för dem. Då är de aldrig riktigt "med" i sammanhanget och de kan snabbt ta sig därifrån. De sitter också i ett hörn under fester/på jobbet. De vet inte hur de ska bete sig och mår dåligt av sällskapet. Det är inte heller ovanligt att de har ett barn med sig. Barnet ursäktar att de inte släpper loss, de kan skylla på barnet och gå hem, barnet är en barriär. De får också uppmärksamhet som mamma, inte som sig själva.
Citera
2022-10-07, 19:43
Avslutad
Citat:
Hhahahahah! Verkligen, sen när tar man en gruppbild direkt när alla är samlade och nykomna.
Om nu Linn har av misstag blivit gravid denna gången. Skulle hon göra en abort?! Vad tror ni? Hon känns lite anti abort.
Citera
2022-10-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha ser ut som en sån där påse fryskebab från Lidl.

Inte aptitlig enligt mig 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in