2022-10-06, 21:22
Medlem
Tvonds avatar
Rättvist Luleå vinst med 2-3 , Att vi ska ha så svårt för Luleå, Luleå vunnit 16 av de senaste 21 mötena.
Skott 27-27
2022-10-06, 21:23
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
2-3, Vesalianen , 2.30 kvar spela

6 av 7 hemmalag vinner sina matcher, men inte Malmö.
Surt...
2022-10-06, 21:24
Moderator
Gromguttens avatar
"Svårintervjuad" Everberg, man hør frustrationen hos Pstrik. 😂
2022-10-06, 21:27
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Äntligen! 3 sköna poäng i kväll men det gäller att börja ta poäng borta med.

Ja 3 poäng satt bra, före Rögle också i tabellen nu hehe, SHL trådarna handlar mest om Rögle nuförtiden.
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
"Svårintervjuad" Everberg, man hør frustrationen hos Pstrik. 😂
Åslund var lite lättare
Medlem
Pruttmuffs avatar
Härligt LHC, i år blir det slutspel!
2022-10-06, 21:31
Medlem
Ingen bra kväll för HV. Nollade på bortaplan av Örebro och som grädde på moset blir Martinsson sannolikt 5000 kr fattigare efter att ha fått jätteont i ansiktet när han fick en klubba i bröstet.
2022-10-06, 21:33
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
6 av 7 hemmalag vinner sina matcher, men inte Malmö.
Surt...

Tycker man såg lite seg ut idag, inte riktigt samma klipp i grejerna som tidigare dom tendenserna fanns även mot Brynäs kan jag tycka. Plus att vi har Lerby som kladdar som fan och Bouma och Junior i första tillför igentligen ingenting. Båda hör hemma i en 3e kedja.
2022-10-06, 21:34
Medlem
Leksingens avatar
Vilket jävla horgäng egentligen, vi har fan 4 kedjor som ska vara blytunga men losar mot ett jävla banjogäng med helt random spelare, horor.
2022-10-06, 21:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Ingen bra kväll för HV. Nollade på bortaplan av Örebro och som grädde på moset blir Martinsson sannolikt 5000 kr fattigare efter att ha fått jätteont i ansiktet när han fick en klubba i bröstet.
Vad snackar du om? Den klippte till honom på hakan.
2022-10-06, 22:29
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Spelade Färjestad bakis mot Sketlefteå? Timrå har varit det klart bättre laget hittills... och Färjestad hade lekstuga mot Timrå... jag får det inte att gå ihop!
Blir så när man fått spela varje tisdag, torsdag och lördag sen SHL startade. Förstår vem som satt ihoph spelschemat. Det puckot fattade kanske inte att Skellefteå också spelar i CHL.
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Öhh jag trodde jag kunde hockey men kan någon vänligsjäl förklara hur Timrå fick straff där mot Sketlefteå?
Var inte helt tydligt från hemmastå men jag tror att det var för att domarn ansåg att en Skellefteåspelare blockerade pucken i egen målgård.
2022-10-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1

Bra ny regel.

Fast….vad är 5000 för en hockeyspelare?
Den skulle vara ännu bättre om det lagts till en nolla på beloppet, alternativt dagsböter.

Bort med alla jävla filmare 🥳

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in