2022-10-05, 03:58
Medlem
-GGs avatar
City har ju en bit kvar till Uniteds 13 PL-titlar.

Men stannar Pep (och Håland!) länge så tror jag att de har gått om United i början av nästa årtionde.

De har ändå vunnit alla sina under en tioårsperiod.
Citera
2022-10-05, 06:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Union Berlin skulle vinna PL mycket enklare. Union Berlin är mycket bättre än Arsenal. Nej Bayern är inte ens bra.

Dom flesta Tyska,Franska,Spanska,Italienska, Nederländska, Danska, Finska, Arabiska, Kinesiska, Portugisiska ja fan hela världens experter är helt överens om detta. Har likt dig tyvärr ingen bättre bullshit källa än "trust me bro" detta är fakta!
OK.
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
City har ju en bit kvar till Uniteds 13 PL-titlar.

Men stannar Pep (och Håland!) länge så tror jag att de har gått om United i början av nästa årtionde.

De har ändå vunnit alla sina under en tioårsperiod.
Inte alls omöjligt, City kommer ju onekligen att gå förbi United i antal titlar en gång i framtiden.

Men jag tror knappast att Pep tänker stanna i sitt nuvarande jobb i 5-10 år till, tror inte heller att det finns ngn fara för att Abu Dhabi City blir PLs svar på Bayern - det finns för många starka klubbar i England för att det ska kunna bli realitet.
Citera
2022-10-05, 11:39
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Arsene Wenger pinpoints reason why Man City have best defence in Premier League.

Måste bli jobbigt nu när Wenger inte håller med.

Ake och akanji är för fan bättre försvarare än vad Arsenal har.
Citera
2022-10-05, 12:08
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Arsene Wenger pinpoints reason why Man City have best defence in Premier League.

Måste bli jobbigt nu när Wenger inte håller med.

Ake och akanji är för fan bättre försvarare än vad Arsenal har.

Pinsam nivå. Nu börjar du visa din rätta otrevliga sida igen efter att ha varit ovanligt nedtonad ett tag. Dessutom är det väl inte så konstigt om City har ett bra försvar, otroliga summor har ju plöjts ner i nya försvarsspelare.

Citat:
Man City spending more on defence than 52 countries
https://www.besoccer.com/new/spending-more-on-defence-than-52-countries-370496

Den fula tatuerade målvakten som City har imponerar inte på mig iaf. Mot Utd tycker jag att han var riktigt dålig. Han gör ofta fel men räddas av att han spelar i ett bra lag.
Citera
2022-10-05, 12:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Pinsam nivå. Nu börjar du visa din rätta otrevliga sida igen efter att ha varit ovanligt nedtonad ett tag. Dessutom är det väl inte så konstigt om City har ett bra försvar, otroliga summor har ju plöjts ner i nya försvarsspelare.

https://www.besoccer.com/new/spending-more-on-defence-than-52-countries-370496

Den fula tatuerade målvakten som City har imponerar inte på mig iaf. Mot Utd tycker jag att han var riktigt dålig. Han gör ofta fel men räddas av att han spelar i ett bra lag.

Värdelöst inlägg utav dig. Vi pratar om NU, inte hur många spelare som köpts eller för hur mycket. Reggad 22 så svårt att ta dig seriöst.

Att du får in ''fula tatuerade'' visar att du är lika seriös som generalen, ni har nada att komma med så ni börjar med ökennamn.
Citera
2022-10-05, 12:48
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Missade du att Stones drog baksida lår och blir borta ett bra tag?

Du vet vem du är. Han är redan tillbaka i träning. Underbart att folk tror de kan veta hur länge spelarna blir borta när de skadas. General nivå
Citera
2022-10-05, 13:22
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Värdelöst inlägg utav dig. Vi pratar om NU, inte hur många spelare som köpts eller för hur mycket. Reggad 22 så svårt att ta dig seriöst.

Att du får in ''fula tatuerade'' visar att du är lika seriös som generalen, ni har nada att komma med så ni börjar med ökennamn.

Det här var visst känsligt. Först ville jag bara bemöta ditt dåliga inlägg med ett skämtsamt dito. Tyvärr har du ingen känsla.

Bra att dina dåliga sidor kommer fram. Så fort ingen håller med dig så skriks det om General A. Ni lider av Generalen Derangement Syndrome ( GDS). Det är inte hälsosamt att ge en användare så mycket uppmärksamhet, ni har fastnat.

Jag förstår att du inte vill se bakåt i tiden med tanke på vilket lag du följer. Jag har läst dina inlägg i många år och skakat på huvudet, det sista året har du varit duktig med att hålla dig i skinnet, men nu är du tillbaka igen. Jag är ny här men tänker inte låta dig tysta mig bara för att jag är nyreggad.

Sen så kanske du borde ändra din första signatur, den stämmer inte ens. Haaland kostade över 850 miljoner efter att pappan och agenten fått sina resväskor med sedlar. För visst räknar du med hela övergångssumman?
Citera
2022-10-05, 13:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Det här var visst känsligt. Först ville jag bara bemöta ditt dåliga inlägg med ett skämtsamt dito. Tyvärr har du ingen känsla.

Bra att dina dåliga sidor kommer fram. Så fort ingen håller med dig så skriks det om General A. Ni lider av Generalen Derangement Syndrome ( GDS). Det är inte hälsosamt att ge en användare så mycket uppmärksamhet, ni har fastnat.

Jag förstår att du inte vill se bakåt i tiden med tanke på vilket lag du följer. Jag har läst dina inlägg i många år och skakat på huvudet, det sista året har du varit duktig med att hålla dig i skinnet, men nu är du tillbaka igen. Jag är ny här men tänker inte låta dig tysta mig bara för att jag är nyreggad.

Sen så kanske du borde ändra din första signatur, den stämmer inte ens. Haaland kostade över 850 miljoner efter att pappan och agenten fått sina resväskor med sedlar. För visst räknar du med hela övergångssumman?

Jösses vad du undviker frågor och går på något annat ämne mitt i det hela. Att skriva med dig är som att skriva med generalen fast med 5 mer i IQ.
Citera
2022-10-05, 14:59
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=YKh4pRAaiug

Wenger efter manu matchen. ''Personally I would put Arsenal behind Man City''
Citera
2022-10-05, 17:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag behöver inte kolla förra årets tråd när han inte ens kan länka en enda "expert" som säger att Arsenals försvar är bättre än Citys efter att hävdat att "dom flesta experter tycker det"

Gör det, får ändå ge det till general att han faktiskt skrev en även om den var som den var

Lloris
White Romero Langlet Sessegnon
Bissouma Perisic Odegaard Richarlison
Kane Son

En 11:a sätter dom inte på rätt plats skrev bara upp. Jag tycker som sagt vi har en bättre trupp än Arsenal.
Senast redigerad av Skarparattarn 2022-10-05 kl. 17:14.
Citera
2022-10-05, 17:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Lloris
White Romero Langlet Sessegnon
Kulusevski Perisic Odegaard Richarlison
Kane Son

En 11:a sätter dom inte på rätt plats skrev bara upp. Jag tycker som sagt vi har en bättre trupp än Arsenal.
Men nej! Fan, hade förhoppningar på att du inte skulle göra samma sak...

Inte en enda defensiv mittfältare alltså? Bara fyra försvarare sen blås på framåt?
Citera
2022-10-05, 17:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Men nej! Fan, hade förhoppningar på att du inte skulle göra samma sak...

Inte en enda defensiv mittfältare alltså? Bara fyra försvarare sen blås på framåt?

Ändrade mig byte ut kulan mot Bissouma sen kan även Perisic Vara mer defensiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in