Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Värdelöst inlägg utav dig. Vi pratar om NU, inte hur många spelare som köpts eller för hur mycket. Reggad 22 så svårt att ta dig seriöst.
Att du får in ''fula tatuerade'' visar att du är lika seriös som generalen, ni har nada att komma med så ni börjar med ökennamn.
Det här var visst känsligt. Först ville jag bara bemöta ditt dåliga inlägg med ett skämtsamt dito. Tyvärr har du ingen känsla.
Bra att dina dåliga sidor kommer fram. Så fort ingen håller med dig så skriks det om General A. Ni lider av Generalen Derangement Syndrome ( GDS). Det är inte hälsosamt att ge en användare så mycket uppmärksamhet, ni har fastnat.
Jag förstår att du inte vill se bakåt i tiden med tanke på vilket lag du följer. Jag har läst dina inlägg i många år och skakat på huvudet, det sista året har du varit duktig med att hålla dig i skinnet, men nu är du tillbaka igen. Jag är ny här men tänker inte låta dig tysta mig bara för att jag är nyreggad.
Sen så kanske du borde ändra din första signatur, den stämmer inte ens. Haaland kostade över 850 miljoner efter att pappan och agenten fått sina resväskor med sedlar. För visst räknar du med hela övergångssumman?