2022-10-05, 09:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Jag gör en killgissningsanalys. OM Putler använder ett kärnvapen kommer inget nuke-svar tillbaka från Nato. Däremot blir Ryssland så totalt isolerade och utstötta att nationen smulas sönder.
Jag tror nästan likadant, putin bluffar inte medans biden går allin med bluff avsätt biden innan han förstör världen, det är ju uppenbart att gubben vill starta ett 3e världskrig
Citera
2022-10-05, 09:27
Medlem
Delphinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ukrainarna vet inte vad som väntar. dom må ha avancerat men helt i onödan (=
Putin fyller år om cirkus 40 timmar!!

Så Putin ska döda folk för att han fyller år? Låter som en sjuk människa det där.
Citera
2022-10-05, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensk90
Kärnvapenkolonn på väg mot ukraina, poff
Icke sa Nicke

Reports of Russian train allegedly carrying nuclear weapons heading toward Ukraine appear to be FALSE based on US analysis, senior US defense official tells @JenGriffinFNC

FALSE!!!
Citera
2022-10-05, 09:28
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Sitter och ser på CNN och där hävdar nyhetsankaret i förbifarten att ledaren för en av oblasten Ryssland annekterat har blivit mördad.

Hittar inget när jag googlar heller.

Det var som fan, sa dom något namn?
Citera
2022-10-05, 09:30
Medlem
Citat:
Jag tror nästan likadant, putin bluffar inte medans biden går allin med bluff avsätt biden innan han förstör världen, det är ju uppenbart att gubben vill starta ett 3e världskrig
Hur går man all in med en bluff? 🤔
Citera
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Hur sjuk är man när man beskjuter sitt eget land och befolkning. Oblasten är ju ryskt territorium, så nu vill ryssarna utrota ryssar.
Trevliga människor dom där äckliga ryska svinen är!

Från Liveuamap:
Missile strikes in Zaporizhzhia and region
Russia conducted missile strike against infrastructure objects in Zaporizhzhia

Putin verkar värna om sina ryska medborgare, folkets hjälte🤣🤣

Det där har dom gjort hela tiden sedan Februari. I början så fimpade Ryssland "sina egna" betydligt mer effektivt än UAF. Det ryska hycklandet är alltid där, men detta måste vara en rekordnotering .En all time high
Citera
Medlem
Citat:
Ukrainarna vet inte vad som väntar. dom må ha avancerat men helt i onödan (=
Putin fyller år om cirkus 40 timmar!!

Vad ska ryssland göra? Skicka dig till fronten? Ja det vore rätt oväntat och Ukraina skulle undra vad som händer.
Jag din ledare fyller om 40 timmar. Om 40 timmar är han avsatt.
Citera
2022-10-05, 09:31
Medlem
Citat:

Det har redan öppet och fullt ut kommuncerats vad som händer om Putin tar till kärnvapen.
Varenda ockupant i Ukraina kommer att elimineras tillsammans med hela Rysslands svartahavsflotta.
Använder Putin kärnvapen så tar NATO av ena handsken.
Detta är vad som har sagts,detta är vad som kommer att ske.
Hela den del av ryska armen som befinner sig på Ukrainskt territorium(inklusive Krim naturligtvis)kommer att elimineras.
Ryssland tillåts ICKE att vinna kriget i Ukraina.Punkt i all evinnerlighet på det.

Det kan omöjligen vara så svårt att förstå.Det är bara att lyssna på vad NATO och Väst säger helt öppet.
Detta är facit.
Citera
2022-10-05, 09:31
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Instämmer, mycket märkligt. Men intressant att han utan omsvep tar upp problemen. (Alltså samma problem vi normala människor hela tiden pratat om, men de här på Flashback som stöder Ryssland förnekar existerar -trots att t.o.m. viceordföranden för Rysslands försvarsutskott själv medger problemen i TV inför hela världen! Men jag förmodar att de betraktar honom som ett köpt globalistisk- judisk-NPC-NATO-troll också...)

Han har ju rätt i att Ryssland måste producera alla sina vapen själva då inga vill sälja till dem. Och andra sidan var det ju så under Soviets dagar också och något de borde känt väl till. Men de borde nog fundera på varför andra inte vill sälja vapen till dem och hur de skall göra för att skaffa sig kompisar (som vill sälja vapen till dem) istället för fiender som normala länder.

Precis, det finns ö.h.t. ingen logik i det han säger och detta även om han skulle förneka var endaste ord av det du tar upp ovan. Varför I all världen skulle ukrainarna välja politiker som vill ta ihjäl dem och varför är de livrädda för sig själva och önskar att Ryssland tar över styret och i så fall varför lägger de då inte ner vapnena och välkommnar dem osv?

Min ända slutsats är att han och övriga i Rysslands ledning lever i en parallel verklighet. Men det är väl så det brukar bli efter att hela sitt liv matats med propaganda och dessutom bara omge sig med inställsamma ja-sägare i en maffiakultur.
Tilläggas skall, att under Sovjet, hade de tillgång till hela Östeuropas teknologi, det har de inte nu, läget är mycket värre nu än då.
Citera
2022-10-05, 09:32
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Åh dessa tror dom ska erövra Ukraina 🤣🤣🤣

Jag tror inte de tror det ens själva. De tog värvning eftersom deras familjer då fick ett får av den generösa ryska staten.
Citera
2022-10-05, 09:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ukrainska hemvärnsmän...hemmafruar med en älgstudsare i handen.

Konstigt nog verkar även de betydligt mer kompetenta än den nu hals över huvud flyende professionella ryska armén.

Talande.
Citera
2022-10-05, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Det där har dom gjort hela tiden sedan Februari. I början så fimpade Ryssland "sina egna" betydligt mer effektivt än UAF. Det ryska hycklandet är alltid där, men detta måste vara en rekordnotering .En all time high
Tänkte mest på nu efter annekteringen. Är ju inte snällt gjort efter att alla röstat för att tillhöra Ryssland. 😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in