2022-10-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Vad i helvete var det där för tafflig damage control, han precis försökte göra på sin Insta story?!!

Kom just hit för att skriva det 😅 "Den där städgrejen alltså skitsamma, hon blev mycket bättre" 🤦 Hade han varit nykter när han gjorde videon och inte pratat illa om Alva så hade han inte behövt förklara sig nu eller ta emot så mycket hat i kommentarerna. Vilken snubbe.
Citera
2022-10-04, 20:10
Medlem
MrLevaLivets avatar
Haha, hans video är etta på trending, vilket trams you tube är nu alltså, nutidens kärringskvallerblaska.
Citera
2022-10-04, 20:19
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Inside info är att hennes mamma också har ett alkoholmissbruk, så antingen umgås hon väl med dom eller är iväg på partaj själv just nu

Aah, det förklarar mycket.
Ingen normal morsa skulle liksom öppna ytterdörren om Alex stod utanför med sin dansande käke.
Citera
2022-10-04, 20:31
Medlem
gronagubbens avatar
99%säker att hennes video är censuerad av Alex.hoppas dock att hon kastar lite paj på honom men tror hon är livrädd för han.
Citera
2022-10-04, 20:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett

Läste att nån skrev att Alva var vän med Den där bruden. Ligger det någon sanning i det?

Varför gör man så mot en annan människa? Kommer aldrig förstå mig på såna här typer.

Hon har gillat några av Alvas bilder på instagram iallafall .
Har för mig att någon skrev att de känt varandra sen långt tillbaka men det kan även vara något som min hjärna har hittat på ungefär precis nyss....
minns inte
Citera
2022-10-04, 20:41
Medlem
Tror ni alex hotat alva innan videon? Vågar hon smutskasta honom?
Citera
2022-10-04, 20:47
Medlem
Skaplig tillväxt på Alvas kanal, har för mig att jag kollade in kanalen för 2 dagar sen och då låg den på 29 prenumeranter, nu ligger den på 10.800. Är det Alex tappade prenumeranter som gått över?

Ska bli intressant att följa Alex kanal och se vad det blir av den och vad det blir av honom, fast det gör jag utan att prenumerera, samma med Alvas. Dock så kommer jag ju tillföra views, finns det något sätt att se dessa utan att bjuda på en view?

Såg att han hade 207-208k views på senaste videon, är det, det mesta han någonsin haft på en video? Bra views men också ett bra tapp på prenumeranter till min stora glädje!
Citera
2022-10-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror ni alex hotat alva innan videon? Vågar hon smutskasta honom?

Han har ju suttit och matat på om hur bra och grym hon är senaste dygnet, men han har förmodligen screenat henne för att se till att hon inte kommer säga fel saker i videon tyvärr.

Tror även att hon är lite orolig för att inte säga för mycket av säkerhetsskäl nu när tuffuffe är mitt i sin "rush", men man kan ju hoppas på att hon bräker på lite trotsallt!
Citera
2022-10-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polymoth
Han har ju suttit och matat på om hur bra och grym hon är senaste dygnet, men han har förmodligen screenat henne för att se till att hon inte kommer säga fel saker i videon tyvärr.

Tror även att hon är lite orolig för att inte säga för mycket av säkerhetsskäl nu när tuffuffe är mitt i sin "rush", men man kan ju hoppas på att hon bräker på lite trotsallt!

Frågan är om han skulle slå alva oavsett vad hon säger?
Citera
2022-10-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Frågan är om han skulle slå alva oavsett vad hon säger?

Bra fråga, finns det några tidigare domar för kvinnomisshandel? Om inte annat så kan det nog kanske bli en jävla psykologisk tortyr och massa hot.
Citera
2022-10-04, 21:01
Medlem
Alvas video ute nu: https://www.youtube.com/watch?v=j5vuBqrWBPA&list=LL&index
Citera
2022-10-04, 21:08
Medlem
kontrasten mellan hennes video och hans……

det skriker dock att hon inte vågar säga vad hon egentligen vill i sin video, men men. mogen video trots allt, var lite rädd för en larvig video som skulle fucka för henne i slutändan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in