Citat:
Ursprungligen postat av
Mrmrhmmhmm
Stämmer delvis dock är det något jag tog upp här i tråden redan ibland dem första kommentarerna, det är 2 killar hon hade samlag med framför den lilla flickan och fadern till flickan fick veta detta och dök då upp utanför henne och försökte komma in och stod och skrek utanför för att han ville få ut sin dotter, allt detta skedde under nyårsafton i 2019 eller 2020 minns inte riktigt. Men eftersom hon inte släppte in han och denne ”mamman” och dem 2 killarna som hon hade samlag med stod och skrev på pappan ifrån balkongen men vägrade låta han få träffa sin dotter och ta bort henne ifrån dem vidriga sakerna så smällde han en kraftig raket som smällde sönder hennes fönster runt balkongen. Jag vet då detta då min närstående bevittnade detta där och då.
Jag såg liven pappans kompis hade tillsammans med pappan på IG, där ifrågasatte kompisen bland annat varför pappan tyckte det var ok att mamman hade hela vårdnaden ”brushan vad håller du på med, varför ville du inte ha delad vårdnad”. Din uppgift att han var där den kvällen för att få ut sin dotter låter inte trovärdig, kompisen frågade hur fan han kunde slänga in en raket i lägenheten där hans dotter var och pappan svarade att dottern var hos en barnvakt den kvällen.
Självklart vet man ju inte vem man ska tro på men så sa han i alla fall, live:n fanns länkad här i tråden.