Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Jag fattar inte din koppling alls. Vill du påstå att områdena du nämner inte är särskilt utsatta för att buset inte hänger på Flashback?
Ja, HK är förkortning av huvudkontor. Bandidos lokal ligger i Brandbergen, Haninge. Det har skjutits, sprängts och mördats(oskyldiga) där. Det sköts en oskyldig på ett gym där den egentliga måltavlan ska vara (f.d) Bandidosgubbe. Etc.
Haninges sämre områden Jordbro och Brandbergen kan enligt polis och socialtjänst vara utsatta områden men människor som bor och vistas där känner troligen inte av den ”no go zoon” som utmålas , jag har bott på båda ställen, har familj och vänner kvar men tycker inte att det ör värre än där jag bor nu i Aspudden, grannar har bott i många år på samma gårdar , känner varandra och varandras familjer och har koll. I Aspudden där jag bor sen 7 år, inte en käft hälsar i trapphuset så nej jag kan nog säga att jag aldrig känt mig otrygg i varken Jordbro eller Brandbergen. Att det är mc gäng i Brandbergens industri område märks inte , jag vet att det skjutits men , ja vart görs det inte det i dag, sprängningarna i portar både vid Karlaplan och söder .