2022-10-02, 01:17
Medlem
Var Enki Dj på krogar? Umgicks med en rappare?
Citera
2022-10-02, 01:25
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym7647
Är du rolig? Känner du honom? Bara för du heter Kalle kan inte din granne också heta det?

Bolaget han jobbade på sysslande ENDAST med tv boxar och dylikt. Inte någon jävla äckel krypto som du påstår. Bara för det finns en kryptovaluta vid det namnet så betyder det inte att det är samma bolag det handlar om. Krypto är relativt nytt och bolaget som BO jobbade på var startat långt innan alla dessa nya påhitts kryptos kom ut

Så han sålde tv-boxar 2022! Låter otroligt. Var hittar man dom tv-boxarna nu?
Citera
2022-10-02, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Var får ni informationen ifrån? Hittar inget om detta i MSM (dvs. att det är en oskyldig som är drabbad)

Jo helt oskyldig måste han varit och det blev tydligen 2 "förlupna" kulor som råkade träffa han...varav den ena träffade huvudet tydligen och den andra bröstet.
Citera
2022-10-02, 03:49
Medlem
Ni som bara följer mainstream-media så hart telge-news och flashback användarna från området bättre koll på fallen än aftonbladet och övriga msm
Aftonbladet mm får all sin info från från polisens hemsida alternativt samtal till pressansvarig på polisen.
Numera har inte aftonbladet/expressen några journalister ute på plats förutom möjligtvis sthlms/Göteborgs innersta där de bara citerar polisernas pressansvariga

Däremot kan lokala journalis
ter såsom Telgeews etc ha folk ute PP eller kontakter o h därmed ha bättre kontakter.
Polisen har ingen kontakt med vården från att man har sekretess emellan sig. Från man släpper över den skadade till sjukhuset har polisen ingen info tills denna är konstaterad avliden alt tillfrisknad Därför som polisen använder uttrycket att skadeläget oklart. Om de lämnar över en skjuten person är sladeläget oklart tills läkare konstaterat avliden vilket oftast sker på sjukhus.

Ursäkta jag har arbetat inom polisen så ville klargöra detta.
Många undrar just varför polisen inte klargör exakta skadeeläget arr meningen vet de vet dwt från vården förrän personen är avliden. Aftonbladet/expressen är även värdelösa förstahandskällor pga de endast har kontakt med polisens pressansvarig dvs andra journalister.
Senast redigerad av Flashback-profilen 2022-10-02 kl. 03:54.
Citera
2022-10-02, 06:13
Avslutad
Borde inte denna Robi* (n) 20 år kollas upp lite extra. Han har i alla fall gått på den aktuella skolan.
Citera
2022-10-02, 06:34
Medlem
BO Ca 445 000 kr i årsinkomst samt ca +125 000 kr i kapital enligt ratsitplus.

Så han verkar ha jobbat samt sålt en lägenhet eller tjänat pengar på aktier förra året.
Citera
2022-10-02, 06:55
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldachrihato
Bägge är döda. Även fast det står att en är död.

Citat:
Ursprungligen postat av chalore
jag tar härmed bort mina inlägg eftersom jag fått klagomål om de jag säger mot alla förmodan inte stämmer. det är säkra källor men ja ja.

mod ta bort detta inlägg och alla mina andra

Era källor suger åsneröv, no offence!

Check ya sources next time!!!
Citera
2022-10-02, 07:59
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Media skrev innan skjutningen att folk åker runt beväpnade på mopeder i området.
Ingen gripen och polisen kunde trots spaningarna inte stoppa det.

Sverige 2022, hbtq polisen.
Sluta gnäll på polisen, de har ett helvete. Var glad att det fortfarande finns folk som vill bli poliser. Snart vill ingen det.
Citera
2022-10-02, 08:07
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Era källor suger åsneröv, no offence!

Check ya sources next time!!!

Att en person var död var väl korrekt från start trots att vissa här sa "buhu det står bara skadad på aftonbladet och därför har ni fel uppgiftet"
Citera
2022-10-02, 08:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Att en person var död var väl korrekt från start trots att vissa här sa "buhu det står bara skadad på aftonbladet och därför har ni fel uppgiftet"

Jo men dessa påstod 2 mördade.
Citera
2022-10-02, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jo men dessa påstod 2 mördade.

Det mördades väl två i Södertälje igår?
Citera
2022-10-02, 08:31
Medlem
Biggedys avatar