2022-09-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Har kanskje ikke så stor betydning. Kanskje en blings fra en av dem.
Både GH og teamet skulle jo fortsette til høsten i en overgangsfase.

GH har fratredt.
Citera
2022-09-30, 18:37
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsvogeren
Fun-fact: PSS brukte intill nylig advokat Th*mas Kl*evenberg som advokat. Han er NABOEN til Fr*edrik Snev*. Do the math. TK er ansatt i Rogstad som drives av Affz*l.

En skikkelig finanssuppe dette her. Matte var jeg forøvrig aldri særlig god i, men begynner å få grepet.
Citera
2022-09-30, 18:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
GH har fratredt.

GH sa opp i juli, men det ble understreket at han ville fortsette med etterforskningen
i en periode til utpå høsten. Han gikk ikke ut døra i juli.
Citera
2022-09-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
hvem er kilden din ?

hadde det ikke vært hyggelig hvis jeg røpet det navnet her? kilden er noen ansatt hos politiet + domsutskrifter fra Oslo Tingrett.
Citera
2022-09-30, 19:42
Medlem
Citat:
hadde det ikke vært hyggelig hvis jeg røpet det navnet her? kilden er noen ansatt hos politiet + domsutskrifter fra Oslo Tingrett.
virker noe merkelig å bare slenge ut navngitte personer uten å sette det inn i en sammenheng eller kildemateriale, om det finnes i domsutskrifter kan du vel linke, for jeg finner ikke noe om han i tingretten
Citera
2022-09-30, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
En skikkelig finanssuppe dette her. Matte var jeg forøvrig aldri særlig god i, men begynner å få grepet.

PSS har også relasjon til et familiemedlen som bor i Sk*rerveien 12 *å noen steinkast unna S4 og så driver et transportfirma fra den bostedsadressen. Selv om det virker på ØM som siktelsen er av den mer perifere karakteren, så kan det ligge mer bak dette enn også VG kjenner til. Det mest spennende med det hele er at det beviser at politiet har klart å holde korta svært tett til brystet og enkelte andre bør kanskje svette litt av det.
Citera
2022-09-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
virker noe merkelig å bare slenge ut navngitte personer uten å sette det inn i en sammenheng eller kildemateriale, om det finnes i domsutskrifter kan du vel linke, for jeg finner ikke noe om han i tingretten

Uvesentlig for meg om noen synes det er merkelig egentlig. Det er nå slik at det er vedkommende som er siktet.

Du må ha tilgang, f.eks. pressetilgang for å kunne søke digitalt. Ellers må du ta kontakt med Oslo Tingrett på mandag og be om utskrifter.
Senast redigerad av exsvogeren 2022-09-30 kl. 19:48.
Citera
2022-09-30, 19:50
Medlem
Sjansen for at TH har dratt inn noen ustabile tamilere med mange dommer bak seg er liten. Det holder med TH, TEH, VE og kryptomannen.

Jeg skjønner i ettertid ikke bæret av hvorfor TH dro inn kryptomannen. Det var hans store tabbe. Han kunne fint laget et rigg gjennom googling av lik kvalitet. Ingen kryptomann og denne saken hadde vært enda mer smooth sailing for TH.
Citera
2022-09-30, 19:52
Medlem
Citat:
PSS har også relasjon til et familiemedlen som bor i Sk*rerveien 12 *å noen steinkast unna S4 og så driver et transportfirma fra den bostedsadressen. Selv om det virker på ØM som siktelsen er av den mer perifere karakteren, så kan det ligge mer bak dette enn også VG kjenner til. Det mest spennende med det hele er at det beviser at politiet har klart å holde korta svært tett til brystet og enkelte andre bør kanskje svette litt av det.

Jeg synes det begynner å lukte litt tiltaler og rettssak igjen. Det lukter godt.
Citera
2022-09-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CptHastings
Han «kompisen» som tagges er jo kjendisadvokat selv.

Er vel bare å søke opp det navnet så kommer det vel ganske glassklart fram at han ikke er den mest redelige advokaten i manns minne.

Tatt for bedrageri han også, virker som det er gjenganger i det miljøet. Virker som den nye siktede har tatt det ett steg lengre, med voldtekt og nå kanskje medvirkning til drap på samvittigheten.
Citera
2022-09-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Sjansen for at TH har dratt inn noen ustabile tamilere med mange dommer bak seg er liten. Det holder med TH, TEH, VE og kryptomannen.

Jeg skjønner i ettertid ikke bæret av hvorfor TH dro inn kryptomannen. Det var hans store tabbe. Han kunne fint laget et rigg gjennom googling av lik kvalitet. Ingen kryptomann og denne saken hadde vært enda mer smooth sailing for TH.

om han skulle ta med seg noen så er det heller ikke usannsynlig at det måtte bli noen med dommer bak seg, da det i hovedsak er kriminelle som tar på seg slike oppdrag, forøvrig ser jeg uansett ingen kobling til PSS, men det er heller ikke en fyr som gjør mye ut av seg på nettet, ved google søk av navnet hans kommer det imidlertid opp en voldtekstanklage av egne barn under 14 år, uten at navnet er nevt i den, hva slags metadata gjør denne koblingen, jeg har ikke så peiling på google søk men antar det finnes en kobling der da
Citera
2022-09-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81

Er ikke RU tenkt som en slags lynavleder, som skal villede politiet i retning småkriminelle eller kriminelle miljøer.

Uten RU ville kanskje politiet gått hardere ut mot andre personer i THs nære krets. Som FS, adv BB, denne tyske hotelldirektøren jeg alltid glemmer navnet på. Osv. Osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in