2022-09-30, 15:01
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Sanningar och Ryssland i samma mening är totalt motsägelsefullt. I Ryssland är sanningen död och begraven sen länge...
Det är en mycket märklig och farlig process som Putin dragit igång. Han påstår nu att de 4 regionerna är ”del av Ryssland och inte kommer att förrådas”. Den rimliga tolknkngen av detta är att kriget skall fortsätta tills Slovjansk, Kramatorsk, Zaporizjzia m.fl. städer erövrats från Ukraina. Ja, och så Lyman som verkar befrias av Ukraina as we speak.

Svårt att se hur någon fred är möjlig så länge despoten i Kreml är kvar.
Citera
2022-09-30, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Viker vi oss för hans kärnvapenhot, så kommer han jobba sig ända till NATO-gränser

Han har redan jobbat till sig mer Natogräns iom Finlands Natoansökan
Citera
Medlem
Undrar vad stackars Biden kommer göra nu.. han kommer få hjärtattack snart av allt stress. Hans ombudskrigare i Ukraina kommer nu alltså börja bomba Rysk mark.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald12
De lär inte komma hem till ryzzland typ. Bara en omgruppering till nya ohållbara positioner. De kommer troligen återvända till ryzzland i en svart plastsäck.

Återvända? Tror du Ryssland tar hand om sina döda soldater? De absolut flesta stupade hamnar i massgravar vid sidan av vägen.
Citera
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Bert Sundström är en blind lögnare. Fråga honom varför han inte åker till Donbas eller södra Ukraina och pratar med folk utan enbart trycker i Moskva och hatar ryssar där.

Du menar de 13% i Kershon som identifierar sig som Ryssar. Eller de dryga 20% i Zaporizjzja, Inte i någon Oblast har det funnits någonsin ett majoritets stöd eller vilja att tillhöra Pissryssen.
Citera
2022-09-30, 15:04
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Undrar vad stackars Biden kommer göra nu.. han kommer få hjärtattack snart av allt stress. Hans ombudskrigare i Ukraina kommer nu alltså börja bomba Rysk mark.

Det finns ingen rysk mark i Ukraina hur gärna du nu än vill det.
Citera
2022-09-30, 15:05
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea

Det tar vi för givet!
Citera
2022-09-30, 15:06
Medlem
Segersången dånar nu i Ryssland och mobiliseringen fortsätter... https://www.youtube.com/watch?v=E4eC0e8Q7xA&t=225s
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAD2
Haha munter publik...
Ja jävlar vad deppigt det såg ut där!

Det är nog inte roligt att vara ryss och tillhöra Kremlgänget….

Snacka om fyllångest i kubik?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Jag kollade på på den där jävla GRiSEN putlers liveljug. Fem minuter klarade jag av.
Jag var tvungen att stänga av skiten, annars hade jag slagit sönder Tv:en eller åkt på ett slaganfall!

Varför stängde du av för..

Tänk att det finns människor som känner så om någon som när jag ser GRISEN Hultquislingen.

Man må tycka vad man vill om dessa människor och jag förstår att du inte vill se honom precis som jag inte gillar att titta på Zelensky ljug.

Ja det är tragiskt att vi kommit till den uppkomna sittuationen men då vi är överbefolkade har krafterna drivit oss hit för att skapa kaos, räkna med att det kommer sprida sig till många länder runtom med upplopp och inbördeskrig även i västeuropa. Det här är bara en bricka i spelet, Ukrainas befolkning är som bönder på ett schackbräde som offras, men vi finns också på den här spelplanen och snart offras vi.

Putin gjorde nu det han var nödgad att göra hur mycket ljug det än är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Sanningar och Ryssland i samma mening är totalt motsägelsefullt. I Ryssland är sanningen död och begraven sen länge...
... och sanningen lever och frodas i Ukraina får man anta? Nu senast skyller dom dödandet av omkring 30 människor på väg i en bilkolonn till Zaporizhzhia på ryssarna. Många barn dödade. Det var en av rutterna inspektörerna för kärnkrafverket använde och dom visade också då bilder på köer av människor som ville ta sig över till södra Ukraina inför vintern, bort från Kiev-regimen. Inga journalister från väst pratar med dom om varför dom vill till Ryssland.

Nu har jag inte tid med er längre, surra på.
Citera
2022-09-30, 15:07
Medlem
Bra tal av Putin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här