Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Du menar KGB dvärgen som håller i princip hela norra hemisfären gisslan med kärnvapen just nu bara för att han är en sådan dålig förlorare?
Putin är AFA:s globala ledargestalt om något. Han är inte en fascistisk tsar Putler som vänsterliberala och nykonservativa troll vill inbilla sig eller någon beskyddare av tradition och konservatism och annat skitsnack rysstrollen far med. Han är en bitter tankie boomer som tänker dra med oss alla ner i avgrunden ifall han inte får "avnazifiera" Ukraina i fred.
Så nej. Jag vägrar fortfarande välja mellan en senildement vänsterliberal psykopat pedofil i Washington och en bitter KGB psykopat stofil i Moskva. De kan bägge hoppa i sjön så att resten av mänskligheten slippa deras narcissism framöver.
Jag kräver inget av dig, du behöver inte välja.
Obegriplig koppling till AFA. Du jämför alltså mot en administration vars främsta representanter officiellt har tagit avstånd från ordningsmakten (defund the police) och sanktionerat laglös ockupation av stadsdelar i större amerikanska städer. Har Ryssland statligt sanktionerade Afa-terrorister?
Putins Ryssland är en motpol till globohomo och värnar mer traditionella värden. Hur stämmer inte det? Vad menar du att kriget handlar om?
Citat:
Ursprungligen postat av
GrillTekniker
Du skulle hellre flytta till Ryssland ikväll om du var tvungen att välja menar du? Okejdå, ha det så kul.
Nej det menar jag inte. Tack, trevlig kväll.