Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Du og flere med deg liker å snakke ned Ås sporet.. Selv om verken du eller andre ikke har peiling på hva dette var. Det er fort gjort å ta feil.. Det snakkes om at en etterforskning kan få tunnelsyn, med det gjelder mange her inne også.
Du selv var jo ganske rask på labben da du hardnakket hevdet i flere innlegg at denne OH Golf ID ikke var nevnt i den Finske narkodommen, dette var jo bare tull og fanteri, og oppfordret til å se bort fra dette tullet. Så ble dommen postet her.., og hvem var det som var nevnt

Ås-sporets relevans endres ikke av om jeg er skeptisk til det, eller om du hevder det
er essensielt for å løse saken. Politiet sier de har valgt å legge det bort, og der står den saken.
Kommer det frem informasjon som gjør det mer interessant, er jeg lutter øre.
Når det gjelder den finske saken var jeg mest skeptisk til de linkene som ble lagt ut i forumet.
Jeg har fremdeles ikke klikket meg inn på noen av dem. Jeg har som sagt mine mistanker om
hva som lå bak, men jeg tror ikke narkodommen eller de involverte har noen koblinger til
AEs forsvinning forøvrig. Jeg mistenker at norsk politi sto bak forspørselen som ble sendt
fra Stockfleths, i ett av mange forsøk på å spore opp hvem som hadde solgt Golf-passet.
Edit:
Ser nå at hvis man billed-googler "katiskaleaks" får man frem et bilde av epost-headeren
fra eposten som ble sendt fra Oslo til Helsinki med spørsmål om å leie et lager. Det morsomme
er at "Olle Golf" har oppgitt telefonnummeret til kaffesjappa som sitt eget!
Skal man le eller grine av dette?