Väldigt bra serie med bra skådespelare. Evan Peters (Dahmer) gör en kanoninsats. Han lyckas verkligen med att spela udda och obehaglig. Han har också gjort ett bra försök med att få till Dahmers röst och sätt att prata och röra sig.
Richard Jenkins (Dahmers pappa) är jag van vid att se i äldre komedier. Scenen där han sitter på polisstationen och får reda på vad hans son har gjort är så bra att jag nästan kunde känna det själv. Han gör ett riktigt bra jobb i att spela både besviken och chockad över sin sons ständiga misslyckande och mord, men att han ändå tycker synd om honom och vill hans bästa.
Hela serien är obehaglig rakt igenom, på ett trovärdigt sätt. Det här är första gången på länge som jag håller stenhårt på att bara se ett avsnitt varje kväll för att det ska räcka längre. Absolut kvällens höjdpunkt. Blev förvånad över att tjejen klarade av att se på den och att hon också tycker den är bra, även om den kan vara så känslomässigt obehaglig.
9/10 huvuden.
Det enda minus den får är då jag efter att ha sett första avsnittet tyckte att den var så välgjord att jag rekommenderade den till min far. När jag sedan sett ytterligare ett par avsnitt så insåg jag hur sjuk han måste ha upplevt den. Han måste ju tro att jag är ett full blown psycho som tycker att det här var så bra att jag rekommenderade den för honom. Jag misstänker att han inte har sett vidare, för inga sms har kommit från honom sedan jag rekommenderade den.